Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eencellig organisme

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Eencellig organisme

Ongelezen bericht door Machie »

Heerlijk toch, honden die duidelijk dezelfde taal spreken!
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Nanna schreef:
Machie schreef:Heerlijk toch, honden die duidelijk dezelfde taal spreken!
Ja, ik heb dat eigenlijk nooit eerder gehad, alleen maar honden van hetzelfde ras. Maar eigenlijk bevalt me dat wel. Nadeel is wel dat het racisten worden; alles wordt weggeblaft. Ze willen alleen maar met elkaar zijn.
Dat ken ik wel. Ik heb er 3 van hetzelfde type en dat sluit enorm mooi aan bij elkaar. Een puli, een pumi of een kroaat is in de basis hetzelfde en dat klikt gewoon. Zeker Csiva en Fiji passen geweldig samen. Maui hoort er net niet bij, zijn taal is toch anders.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Machie schreef:
Nanna schreef:
Machie schreef:Heerlijk toch, honden die duidelijk dezelfde taal spreken!
Ja, ik heb dat eigenlijk nooit eerder gehad, alleen maar honden van hetzelfde ras. Maar eigenlijk bevalt me dat wel. Nadeel is wel dat het racisten worden; alles wordt weggeblaft. Ze willen alleen maar met elkaar zijn.
Dat ken ik wel. Ik heb er 3 van hetzelfde type en dat sluit enorm mooi aan bij elkaar. Een puli, een pumi of een kroaat is in de basis hetzelfde en dat klikt gewoon. Zeker Csiva en Fiji passen geweldig samen. Maui hoort er net niet bij, zijn taal is toch anders.

Ik heb Tess eens los laten spelen met 2 borders (nouja eentje was border x aussie). Allemaal dezelfde leeftijd en aan de lijn waren ze dol op elkaar. Maar eenmaal los snapte Tess er echt geen hout van :LOL: Stond ze ze maar in hun oren te blaffen of ze 'normaal' konden doen. Ze was echt het buitenbeentje :tongue: Ook de border die ik 2 dagen te logeren had mocht buiten niet rennen. Terwijl ze rennen met mede Belgen het meest geweldige vindt om te doen :19:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Zo leuk die amoebe :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”