Zo eentje dus

Ik lees wat heftige dingen over dragende/gekookte botten, maar over dit specifieke bot vind ik dan weer niet echt iets. (Of ik zoek niet goed) Kan ik hem veilig aan haar geven of beter een enkeltje prullenbak?
Moderator: moderatorteam
Hier is naap wild van.marrieeeb schreef:We gooien hem weg.
Andere langdurige knaagtips (of verwijzing naar een topic) misschien? Ze krijgt natuurlijk veel knaagsnacks maar het meeste is met dat enge herdur gebit van haar zo weg.
Poepen ze heel fluffy vandagmar88 schreef:Hier is naap wild van.marrieeeb schreef:We gooien hem weg.
Andere langdurige knaagtips (of verwijzing naar een topic) misschien? Ze krijgt natuurlijk veel knaagsnacks maar het meeste is met dat enge herdur gebit van haar zo weg.
https://www.zooplus.nl/shop/honden/kauw ... ogd/462830
malinois schreef:Poepen ze heel fluffy van
Inderdaaddagmar88 schreef:malinois schreef:Poepen ze heel fluffy vanJa. Net wilde dierenpoep, zo'n keurig verpakt propje haar.
Die kende ik nog niet, lijkt me een goeie! Bedankt voor de tip!maart schreef:Probeer dan eens een churpi
Dat ziet er ook nog schattig uit
Hier is Abel echt dol op de churpi. Maar let er wel op dat het 'bedoeld' is om er steeds een beetje vanaf te schrapen. Het is geen kauwsnack waar goed de tanden ingezet kunnen worden. Mijn Jip denkt nog steeds wel dat er stukken vanaf gebeten kunnen worden, dus hij krijgt het niet meer.marrieeeb schreef:Die kende ik nog niet, lijkt me een goeie! Bedankt voor de tip!maart schreef:Probeer dan eens een churpi
Dat ziet er ook nog schattig uitDie bestel ik de volgende keer mee