Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Glucosamine
Moderator: moderatorteam
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Glucosamine
Ik geef al maanden luposan gewrichtskracht als supplement.. maar eigenlijk merk ik weinig toegevoegde waarde dus wil overstappen op glucosamine.. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Ben bij de DA geweest, bij de dierenwinkel en bij de drogist.. niemand kan me iets vertellen over dosering, samenstelling en kwaliteit. Het liefst geef ik een soort alles in 1 pil..
Ik neig naar de Kruitvat Glucosamine met chrondodinges/msm. Hier zit ook duivelsklauw in wat weer ontstekingsremmende werking heeft.
Of heeft iemand nog goede tips voor mij??
Ik neig naar de Kruitvat Glucosamine met chrondodinges/msm. Hier zit ook duivelsklauw in wat weer ontstekingsremmende werking heeft.
Of heeft iemand nog goede tips voor mij??
blablabla 
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Glucosamine
die jij noemt gebruik ik voor Zuurtje en ik ben er happy mee zeg maar, en t kost niet zoveel dus kan t bommen zeg maar..ik heb in het verleden met verschillende honden van alles en nog wat geprobeerd, maar ik blijf ook bij deze
-
Peter27
- Zeer actief
Ja.. dat het niet teveel kost is ook een voordeel. Niet dat het het belangrijkste is maar ik ga al failliet op dat beest met z'n operatie, pillen, supplementen en z'n gesloop.
Ik ga het gewoon proberen denk ik. Trial & error.
Hoe lang duurde het bij jou tot je verschil zag?
Ik ga het gewoon proberen denk ik. Trial & error.
Hoe lang duurde het bij jou tot je verschil zag?
S@ndr@ schreef:die jij noemt gebruik ik voor Zuurtje en ik ben er happy mee zeg maar, en t kost niet zoveel dus kan t bommen zeg maar..ik heb in het verleden met verschillende honden van alles en nog wat geprobeerd, maar ik blijf ook bij deze
blablabla 
-
S@ndr@
- Zeer actief
bij Zuri..zag ik binnen een week verbetering, als ik ze zelf neem gaat het sneller zeg maar, dan vaak al binnen en dag dat ik zelf verbetering merk 
-
Peter27
- Zeer actief
Laatste vraagje.. geef je Zuri 1 pil?? Guus is "maar" 30 kg dus een stuk kleiner dan haar.
S@ndr@ schreef:bij Zuri..zag ik binnen een week verbetering, als ik ze zelf neem gaat het sneller zeg maar, dan vaak al binnen en dag dat ik zelf verbetering merk
blablabla 
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ik geef 1 pil voor een hond van 28 kiloPeter27 schreef:Laatste vraagje.. geef je Zuri 1 pil?? Guus is "maar" 30 kg dus een stuk kleiner dan haar.S@ndr@ schreef:bij Zuri..zag ik binnen een week verbetering, als ik ze zelf neem gaat het sneller zeg maar, dan vaak al binnen en dag dat ik zelf verbetering merk
-
Peter27
- Zeer actief
Vanmiddag maar direct 2 potten gehaald.. waren in de aanbieding en als rasechte hollander ben ik daar gevoelig voor 

blablabla 
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik geef zuri 1 pil, zuurtje weegt 50 kilo ongeveer, .. ik denk dat t bij dit spul niet zo heel krap steekt zolang je niet probeert om het in een hond van minder dan 15 kilo te steken
Ik zou Boots niet zo`n pul geven, maar .. een lab zou ik het rustig durven geven