Ze kan gelukkig ook nog stilzitten...
Moderator: moderatorteam
bram en thijs schreef:Ik dacht meer aan de Paarsgeteende zandhapper![]()
![]()

Massages, gravad lax en heel véél spelen is haar geheim.bram en thijs schreef:Het is net of ze met z'n tweeën isAlle gekheid op een stok, ze is prachtig
Mooi, kunnen ze eens flink elkaar eruit rennen?Sandra&co schreef:Ja hoor. Ik heb het al weer helemaal gezien. Dat is een hondje voor Sofi
Als haar pootjes het zand raken gaat de versnellingenbak open. Dit gedrag vertoonde ze al vanaf dag drie hier, toen ze nog aan de lange lijn over de zandvlakte meeging. Kont omlaag, staart in een krul en tuuurrbbbbooooooooHeavy schreef:Heerlijk als ze zo koekoek zijn
Het maakt ook niet echt uit waarheen. Als het maar snel is.Zamunda schreef:Blij renei!
Een Bippet. Het zou me niks verbazen als er een flinke scheut windhond inzit. Thuis is ze rete, retelui.Nanna schreef:Mooi type hondje trouwens. Lijkt wel beagle x whippet
Dat heeft ze zeker.teckeltoos schreef:Die heeft de sokken er behoorlijk in.
Ik weet niet of dit een typisch Friese uitspraak is.
Volgens mij hoort zij dat ookCatho schreef:Wat een leukerdBij veel foto's hoorde ik in mijn hoofd echt zo'n "nyoooooom" geluid van een langsrazende race auto of zo
Aan haar oren is prima te zien of er wind staat.lucie schreef:prachtig! en die oren
Ze kan zich eindeloos vermaken zo. Doelloos, retesnel, gáán.Joyce112 schreef:Wat een blij wijffie!![]()
![]()
Wel heel herkenbaar trouwens, zulke wandelingen![]()
Niets zo leuk als rond racen
Mammils en konijnen. Allebei even leuk om in de kont te bijten.bram en thijs schreef:Ik wil graag nog weten waar ze op foto 1 naar loert
Wat gaaf, ze is ook een heerlijk hondje. Ik denk dat je op slag verliefd wordt als je haar ontmoet.Zamunda schreef:Ik vind haar echt heel leuk, het hele lijf, het rennen en dat prachtige bekkie.
Ja, ik herken dat van die 2 Pokkedenco's van mij.Crescent schreef:Ze kan zich eindeloos vermaken zo. Doelloos, retesnel, gáán.Joyce112 schreef:Wat een blij wijffie!![]()
![]()
Wel heel herkenbaar trouwens, zulke wandelingen![]()
Niets zo leuk als rond racen
Ja dat denk ik ook, ik zou haar zou onder mijn jas stoppenCrescent schreef:Wat gaaf, ze is ook een heerlijk hondje. Ik denk dat je op slag verliefd wordt als je haar ontmoet.Zamunda schreef:Ik vind haar echt heel leuk, het hele lijf, het rennen en dat prachtige bekkie.
Ik dacht dat jij niet broeds wasZamunda schreef:ik zou haar zou onder mijn jas stoppen.

Ja hoor, recht zo die gaat.Lothian schreef:Die had de wind in de zeilen zo te zien
Fijn he! Ze vindt het zo leuk!runninggirl schreef:Hahahah lekker hoor zo'n race-kees!
Haha, pokkedenco's, die kende ik nog niet!Joyce112 schreef:
Ja, ik herken dat van die 2 Pokkedenco's van mij.
Ik word daar altijd best heel blij van als ik ze zo zie racen![]()
Ja dat denk ik ook, ik zou haar zou onder mijn jas stoppenZamunda schreef:
Wat gaaf, ze is ook een heerlijk hondje. Ik denk dat je op slag verliefd wordt als je haar ontmoet.
Kom je wel eens in haar topics? Of te druk met kroketteren?bram en thijs schreef: Ik dacht dat jij niet broeds was
Hahaha leukCrescent schreef:Jaja, eens kijken of ik hetzelfde uit kan halen met de Wim en Raaf. Grote jas aanZamunda schreef:Ja dat denk ik ook, ik zou haar zou onder mijn jas stoppen.
![]()
Hahaha. Nee joh, dat is niet broeds, dat is gewoon zelfkennis: als ik dat prachtige meisje zie dan jat ik haar gewoon, kan ik niks aan doenCrescent schreef:Kom je wel eens in haar topics? Of te druk met kroketteren?bram en thijs schreef: Ik dacht dat jij niet broeds was
Jij hebt niks te vrezen toch?bram en thijs schreef:Ja hoor, een kleptomaan. Is iedereen mooi klaar mee
Ik ben de schouder waar ze op uit komen huilenZamunda schreef:Jij hebt niks te vrezen toch?bram en thijs schreef:Ja hoor, een kleptomaan. Is iedereen mooi klaar mee

Nou vooruitmijke schreef:Haha, ze kijkt er ook zo blij bij! Wij noemen Oor altijd het snelste hondje van Groningen, maar ik denk toch dat ze dit niet bij zou houdenIk vind het ook een erg knap hondje! Meer stilzitfoto's is ook leuk hoor, dan kun je haar toch wat beter bekijken

Pfffbram en thijs schreef:En dat vergelijken met foto één![]()
![]()
Je ondermijnt zelf haar uitstralingCrescent schreef:Pfffbram en thijs schreef:En dat vergelijken met foto één![]()
![]()