Wat afschuwelijk. Dat moet inderdaad verboden en bestraft worden.
Moderator: moderatorteam
0,0. Want waar leg je de grens.Johnny Jones schreef:Tsjezus zeg, vreselijk dit... Laat Rutte het tuig wat zich hiermee bezig houdt maar lekker in elkaar gaan slaan..
Hoe groot is nou de kans dat het inderdaad tot een fokverbod voor dit soort mismaakte honden komt?
Ik stik weer eens in mijn thee, dankjewel.Cleva schreef: Kruidenwijk Almere Binnenste-Buiten
Dit is dus zo'n foto waarvan ik haast niet kan geloven dat het niet gephotoshopt is.Nanna schreef:Ik vind vooral die fronten om te huilen...Floortje schreef:
Ik zie niet in waarom dit zoveel erger zou zijn dan een gemiddelde Franse of Engelse bulldog.
Ik vind Franse en Engelse bullen even zielig en misvormd.Ik dacht altijd dat die dingen gephotoshopt waren, maar van de zomer heb ik er één in het echt mogen aanschouwen.
Die was niet zo extreem als de voorbeelden van Nanna, meer zoals de bovenste foto's van Dagmar.
Jazeker hoor. Ik kom ze een enkele keer tegen, alleen niet zo extreem.grover schreef:Zie je die ook echt hier in NL? Ik ben er iig nog nooit een tegen het lijf gelopen maar dat is uiteraard niet representatief.. maar wat een gedrochten zeg..
Weet ik niet. Het is moeilijk kiezen tussen benauwdheid en niet kunnen lopen/pijn.Floortje schreef: Ik vind Franse en Engelse bullen even zielig en misvormd.