Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
-
sjm
- Zeer actief
Re: Stille liefdes
Willen jullie wel even ophouden met al die knappies hier
Men, wat bestaan er toch veel mooie (wind)honden!
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Denk ik ook, ooit ook eens een pup teruggekregen met een jaar, die had zijn baasjes keurig opgevoed.Sandra&co schreef:Waarschijnlijk gewoon een terriër waar nooit grenzen aan gegeven zijn. Ik zou het gerust aandurven, het is ook maar een hondje van 1 turf hoog natuurlijk
Het is wel een typisch Sloeberke zo te lezen
Binnen no-time liep hij mee met het gareel, was alleen jammer dat hij en Caspar niet overweg konden dus hij moest worden herplaatst.
-
natalie
- Zeer actief
Oh, de stichting waar Abel vandaan komt heeft weer vreselijk leuke honden naar NL gehaald.
Ik zou toch zomaar ineens op blond vallen

Ik zou toch zomaar ineens op blond vallen

Laatst gewijzigd door natalie op 15 jan 2019 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sandra&co
Ohja, énig 
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Ik op zwart 
natalie schreef:Oh, de stichting waar Abel vandaan komt heeft weer vreselijk leuke honden naar NL gehaald.
Ik zou toch zomaar ineens op blond vallen![]()
Laatst gewijzigd door fenneke op 15 jan 2019 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Fenneke en Baloe

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Een warm mandje gezocht voor Lizzy
Lizzy is ongeveer 1 jaar en 3 maanden oud. Komt uit het buitenland en heeft daarna ongeveer 8 maanden in een bench door gebracht. Mijn klant heeft haar in oktober uit deze benarde situatie gered haar in huis gehaald en haar bij een dierenarts laten vaccineren en chippen. Met de bedoeling haar zo snel mogelijk te herplaatsen omdat ze al 3 hondjes.
Lizzy is een heel lief maar ook energiek hondje. Beetje Bordercolie-achtig typetje maar dan iets kleiner. Ligt graag op schoot en kan een paar uurtjes alleen blijven.
Aan het uitlaten van Lizzy moet nog wel wat gewerkt worden, ze wil naar iedereen toe, mensen, dieren het maakt niet uit. Dan blaft ze en trekt wat aan de lijn. De ene dag gaat het beter dan de andere. Als ze even mag snuffelen dan is het vaak al goed. Loslopen gaat prima en ze komt meteen als je roept. Ze wil graag samen dingen doen en leert snel.
Lizzy past het best bij iemand met een actieve levensstijl en die veel thuis is. Ondanks wat ze allemaal heeft meegemaakt is het een heel open hondje naar mensen toe.
Ben jij degene die Lizzy een warm en blijvend thuis kan geven stuur dan een mailtje aan info@op1lijn.nu.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Ik zag haar langskomen op FBveertje schreef:![]()
![]()
Een warm mandje gezocht voor Lizzy
Lizzy is ongeveer 1 jaar en 3 maanden oud. Komt uit het buitenland en heeft daarna ongeveer 8 maanden in een bench door gebracht. Mijn klant heeft haar in oktober uit deze benarde situatie gered haar in huis gehaald en haar bij een dierenarts laten vaccineren en chippen. Met de bedoeling haar zo snel mogelijk te herplaatsen omdat ze al 3 hondjes.
Lizzy is een heel lief maar ook energiek hondje. Beetje Bordercolie-achtig typetje maar dan iets kleiner. Ligt graag op schoot en kan een paar uurtjes alleen blijven.
Aan het uitlaten van Lizzy moet nog wel wat gewerkt worden, ze wil naar iedereen toe, mensen, dieren het maakt niet uit. Dan blaft ze en trekt wat aan de lijn. De ene dag gaat het beter dan de andere. Als ze even mag snuffelen dan is het vaak al goed. Loslopen gaat prima en ze komt meteen als je roept. Ze wil graag samen dingen doen en leert snel.
Lizzy past het best bij iemand met een actieve levensstijl en die veel thuis is. Ondanks wat ze allemaal heeft meegemaakt is het een heel open hondje naar mensen toe.
Ben jij degene die Lizzy een warm en blijvend thuis kan geven stuur dan een mailtje aan info@op1lijn.nu.
-
Persistence
- Zeer actief
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Werd op FB gedeeld maar ook op MP.Beschrijving
Mijn naam is Eros ik ben geboren op 16 mei 2017.
Mijn moeder is een Schotse collie en mijn vader een australian shepherd .
Hier ben ik speciaal op gefokt,van beide soorten het beste.
De schakering van mij noemen ze bluemerle ,ik heb dus ook blauwe ogen.
Ik ben gecastreerd , gechipt en heb alle inentingen gehad.
Wegens omstandigheden zoek ik een lief baasje die tijd en ruimte voor mij heeft.
Ik ben heel sociaal( allemansvriend ) , houd van spelletjes ( denkspelletjes zijn favoriet) en heb veel energie. Kan heel hard rennen en ben zeer wendbaar.
De meeste commando,s ken ik en volg ik op maar ik ben een doerak en test jou uit. Ik ben erg slim en handig.
Ben jij die baas die mij geweldig vind ,tijd en ruimte heeft en op zoek is naar juist mij.
Lijkt me een enige hond om lekker mee te sporten.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Solej... zo'n dik lijf en zo'n lieve blik. Hij doet me zo aan Rico denken, ook de beschrijving die erbij zit. Ik heb het serieus al aan mijn man voorgelegd om hem te adopteren, maar hij ziet het niet zitten
49895575_2359349920961847_1403222904308498432_n
49895575_2359349920961847_1403222904308498432_n- Zamunda
- Zeer actief
Eerst opvangen? Misschien vindt je man hem dan wel heel erg leuk. Of durf je dat niet aan omdat je hem dan niet meer weg wil laten gaan?Johnny Jones schreef:Solej... zo'n dik lijf en zo'n lieve blik. Hij doet me zo aan Rico denken, ook de beschrijving die erbij zit. Ik heb het serieus al aan mijn man voorgelegd om hem te adopteren, maar hij ziet het niet zitten![]()
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Opvangen wil hij ook niet.. Solej is al 10 en heel erg dik, het is niet ondenkbaar dat hij nooit geplaatst wordt.
Daarnaast is er niet echt een organisatie in Nederland, hij stond op facebook en wordt vanuit Polen aangeboden.
Daarnaast is er niet echt een organisatie in Nederland, hij stond op facebook en wordt vanuit Polen aangeboden.
- Zamunda
- Zeer actief
Oh. Stom. Dat dik zijn kun je veel aan doen, daar weten jullie alles van met Rico. En je zou samen kunnen besluiten dat het in principe om opvang gaat tenzij het van alle kanten bevalt. Zoniet dan zelf ter 'adoptie'/herplaatsing aanbieden. Als je dat zelf echt ziet zitten/graag wil zou ik het op die manier aanpakken denk ik.Johnny Jones schreef:Opvangen wil hij ook niet.. Solej is al 10 en heel erg dik, het is niet ondenkbaar dat hij nooit geplaatst wordt.
- Hakkene
- Zeer actief
Wat een lieve verdrietige blik. Snap dat je ervoor valt.Johnny Jones schreef:Solej... zo'n dik lijf en zo'n lieve blik. Hij doet me zo aan Rico denken, ook de beschrijving die erbij zit. Ik heb het serieus al aan mijn man voorgelegd om hem te adopteren, maar hij ziet het niet zitten![]()
- Crescent
- Zeer actief
Oei, leuk, past goed bij VicPersistence schreef:
Wegens omstandigheden zoek ik een lief baasje die tijd en ruimte voor mij heeft.
Ik ben heel sociaal( allemansvriend ) , houd van spelletjes ( denkspelletjes zijn favoriet) en heb veel energie. Kan heel hard rennen en ben zeer wendbaar.
De meeste commando,s ken ik en volg ik op maar ik ben een doerak en test jou uit. Ik ben erg slim en handig.
Ben jij die baas die mij geweldig vind ,tijd en ruimte heeft en op zoek is naar juist mij.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
S@ndr@
- Zeer actief
je kunt er aan werken dat die kilo`s er af geen en hij heeft inderdaad een hele lieve blik zegJohnny Jones schreef:Opvangen wil hij ook niet.. Solej is al 10 en heel erg dik, het is niet ondenkbaar dat hij nooit geplaatst wordt.
-
Persistence
- Zeer actief
Zeg dat nou niehietttt...Crescent schreef:Oei, leuk, past goed bij VicPersistence schreef:
-
S@ndr@
- Zeer actief
zou echt wel passen
ik zeg gewoon doen
- Crescent
- Zeer actief
Mooi, ik zie je zondag met twee stuksPersistence schreef:
Zeg dat nou niehietttt...
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Wellicht komt er via fb nu wel iemand voor hem. Ik blijf hem in ieder geval volgen en check om de paar weken of manlief al van gedachten is veranderdZamunda schreef:Oh. Stom. Dat dik zijn kun je veel aan doen, daar weten jullie alles van met Rico. En je zou samen kunnen besluiten dat het in principe om opvang gaat tenzij het van alle kanten bevalt. Zoniet dan zelf ter 'adoptie'/herplaatsing aanbieden. Als je dat zelf echt ziet zitten/graag wil zou ik het op die manier aanpakken denk ik.Johnny Jones schreef:Opvangen wil hij ook niet.. Solej is al 10 en heel erg dik, het is niet ondenkbaar dat hij nooit geplaatst wordt.
-
Persistence
- Zeer actief
Nou heb ik nog serieus zitten kijken ook waar ze woont. Maar Assen ligt niet op de routeCrescent schreef:Mooi, ik zie je zondag met twee stuksPersistence schreef:
Zeg dat nou niehietttt...
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Ohhh die is leukPersistence schreef:

Groetjes Marja
-
-Saskia-
- Zeer actief
Ik zal er vast weer naast grijpen want dat is typisch maar ik heb wel net een mailtje gestuurd

- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
spannend! wat een leukerd-Saskia- schreef:Ik zal er vast weer naast grijpen want dat is typisch maar ik heb wel net een mailtje gestuurd![]()
![]()
-
Persistence
- Zeer actief
Haha hij zou een leuk trio vormenHeavy schreef:AssenPersistence schreef:Nou heb ik nog serieus zitten kijken ook waar ze woont. Maar Assen ligt niet op de routeCrescent schreef:Mooi, ik zie je zondag met twee stuksPersistence schreef:
Zeg dat nou niehietttt...zeg dat nou niehiet
Wat een leukerd
- Zamunda
- Zeer actief
Spannend!-Saskia- schreef:Ik zal er vast weer naast grijpen want dat is typisch maar ik heb wel net een mailtje gestuurd![]()
![]()
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Wat een scheetje Saskia. Spannend hoor!
-
S@ndr@
- Zeer actief
Heel veel succes het is wel een plaatje hoor, wie weet,.. als het zo moet zijn dan is ie voor jou denk ik dan 
-
Jules01
- Zeer actief
Wat een leuke lieve kop!-Saskia- schreef:Ik zal er vast weer naast grijpen want dat is typisch maar ik heb wel net een mailtje gestuurd![]()
![]()
Heb je al iets gehoord?
-
-Saskia-
- Zeer actief
"Er hebben zich al meerdere gegadigden aangemeld maar nog niets is definitief".Jules01 schreef:Wat een leuke lieve kop!![]()
Heb je al iets gehoord?
Dus ik heb de vragenlijst ingevuld en leef op hoop
-
S@ndr@
- Zeer actief
spannend, ik ga voor je duimen