Moderator: moderatorteam
Morgen wordt ze geplukt, ben benieuwd wat er onder vandaan komt.fenneke schreef:Ik vind haar kleur zo mooi
Ja doe ik!Zinodo schreef:Ohh ik ben benieuwdRamiek schreef:Morgen wordt ze geplukt, ben benieuwd wat er onder vandaan komt.fenneke schreef:Ik vind haar kleur zo mooivolgens mij zit er al een echte dametje onder
stuur je straks een foto?
Dat klinkt zo vroeg, ze is nog heel jong toch?! Is dat dan zogenaamde 'puppyvacht' die nu plukrijp is?Ramiek schreef:Morgen wordt ze geplukt, ben benieuwd wat er onder vandaan komt.
Ze is ruim een half jaar nu, het puppenpluis was al eerder eraf, dit was gewoon een plukbeurt.Zamunda schreef:Leukerd!
Dat klinkt zo vroeg, ze is nog heel jong toch?! Is dat dan zogenaamde 'puppyvacht' die nu plukrijp is?Ramiek schreef:Morgen wordt ze geplukt, ben benieuwd wat er onder vandaan komt.

Heb je ze daar niet?mosquito1980 schreef:Ze blijven leuk![]()
Als je ze zat bent mag je ze opsturen
Ik heb ze hier nog nooit gezienRamiek schreef:Heb je ze daar niet?mosquito1980 schreef:Ze blijven leuk![]()
Als je ze zat bent mag je ze opsturen

Wij zijn ook heel blij hoe ze uitgroeit, wel heel spannend is haar gebitje, 2 tandjes onderin dreigen te veel naar voor te staan.Budkes schreef:Zo dan, ik vond haar als klein puppy al prachtig, maar ze wordt steeds mooier! Ik vind haar echt heel mooi om te zien.