Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stille liefdes

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Re: Stille liefdes

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nanna schreef:
S@ndr@ schreef:dat soort types heb ik graag van pup af aan, dan kun je investeren in gehoorzaamheid en samen werken...
Mwah, zeven maanden, dan valt er best nog wel wat van te breien hoor ;-) Het klínkt trouwens allemaal wel goed.
Ik zou gewoon gaan kijken :lol1:
doe maar niet..... om allerlei dingen die ik hier niet uiteen ga zetten :wink: ik kijk wel af en toe op CC resceu hoor,
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Nanna schreef:Kiek dan ;-) Een soort van reuzen/koningsteckel :LOL:

Heet ie nog Milord ook :LOL:
Afbeelding
Wat een ontzettende leukerd zeg. :I: :I:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

mijn dochter poste deze , van dezelfde stichting waar ik Boots vandaan heb een bruine podenco die niet jaagt
Afbeelding
bijna op de zelfde dag jarig als Gil zou zijn .. misschien hier liefhebbers voor
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Oh die is léuk Sandra!!!
S@ndr@
Zeer actief

het schijnt dat hij niet zo geliefd is en dat er niemand naar vraagt, maar den choco podnco is toch hartstikke leuk, zeker als hij niet jaagt :I: ...
Crescent
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Crescent »

S@ndr@ schreef:dit zou een Sandra hond kunnen zijn .. als ik zo de oogjes zie,
Afbeelding
oei, die is leuk!
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
S@ndr@
Zeer actief

ja hij is ernstig leuk en als ze hem nu even zouden kunnen testten met katten( en hij doet er niets mee) zou hij hier zo een mand kunnen krijgen en ben ik weer compleet :Q: ...... maar dat schijnt niet te kunnen :hmmm: zo jammer , jonge god van 6 maanden oud........ jong genoeg om hem zonder castratie te verkrijgen
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Oh die vind ik echt leuk. Wat gek dat daar geen baasje voor is. Ik ga van de zomer lang op vakantie( honden kunnen niet mee) en mijn oppas heeft katten, ik zou zo'n hond dan ook niet graag uit de eigen roedel halen , maar anders zou ik het echt serieus overwegen

(Dit gaat over de podenco)
Afbeelding
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Niet dat ik een (laat staan zo'n) hond er bij kan nu, maar kijk nou wat een koppie :I: :I: :I: https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... m-breda-eo

Daar val ik dus echt als een blok voor. Wat een leukerd!
S@ndr@
Zeer actief

Miezemuis schreef:Oh die vind ik echt leuk. Wat gek dat daar geen baasje voor is. Ik ga van de zomer lang op vakantie( honden kunnen niet mee) en mijn oppas heeft katten, ik zou zo'n hond dan ook niet graag uit de eigen roedel halen , maar anders zou ik het echt serieus overwegen

(Dit gaat over de podenco)
dat snap ik, hij is echt serieus leuk ee
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

mijke schreef:Niet dat ik een (laat staan zo'n) hond er bij kan nu, maar kijk nou wat een koppie :I: :I: :I: https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... m-breda-eo

Die zijn wel lekker bij de les daar, opeens is het een reu en...

Deze hond doet sinds 15 januari 2019 mee met een programma van Dutch Cell Dogs. Hierbij wordt er twee keer per week intensief met hem getraind door een gedetineerde onder begeleiding van erkende hondentrainers.
De honden krijgen zo dus nog wat extra aandacht en lichaamsbeweging en de gedetineerden leren de voordelen van een vriendelijke en zorgzame omgang.
Dit houdt wel in dat de hond tot 8 maart 2019 niet herplaatst kan worden. Uiteraard kunnen er tussentijds wel kennismakingen gepland worden met eventuele nieuwe eigenaren.
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

S@ndr@ schreef:mijn dochter poste deze , van dezelfde stichting waar ik Boots vandaan heb een bruine podenco die niet jaagt
Afbeelding
bijna op de zelfde dag jarig als Gil zou zijn .. misschien hier liefhebbers voor
Oooh :I:
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

S@ndr@ schreef:ja hij is ernstig leuk en als ze hem nu even zouden kunnen testten met katten( en hij doet er niets mee) zou hij hier zo een mand kunnen krijgen en ben ik weer compleet :Q: ...... maar dat schijnt niet te kunnen :hmmm: zo jammer , jonge god van 6 maanden oud........ jong genoeg om hem zonder castratie te verkrijgen
Wat jammer joh, hij is prachtig :I: . Bij welke stichting komt hij vandaan dan, en kan hij dan niet in een Nederlands opvanggezin zodat hij beter beoordeeld kan worden op zijn mogelijkheden en kunnen?
S@ndr@
Zeer actief

dit is geen stichting ( tenminste geen een die ik ken) , deze komt van weldoeners die kansrijke honden uit het asiel halen en op transport zetten - na de nodige checkups en controles en vaccinaties.., , maar je hebt geen back up....... helaas :ugh: ( ik denk ook niet dat nodig te hebben, maar stel dat hij wel katten eet dan heb ik een probleem ) ik hou hem in de gaten misschien duikt hij nog op bij een stichting, ze hoeven hem alleen maar in de picture te spelen daar toch
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

S@ndr@ schreef:dit is geen stichting ( tenminste geen een die ik ken) , deze komt van weldoeners die kansrijke honden uit het asiel halen en op transport zetten - na de nodige checkups en controles en vaccinaties.., , maar je hebt geen back up....... helaas :ugh: ( ik denk ook niet dat nodig te hebben, maar stel dat hij wel katten eet dan heb ik een probleem ) ik hou hem in de gaten misschien duikt hij nog op bij een stichting, ze hoeven hem alleen maar in de picture te spelen daar toch
Dan snap ik dat het einde verhaal is. Jammer dat de 'weldoeners' in mijn ogen dan meer bezig zijn met een verdienmodel dan met het welzijn van hun kansrijke hondjes.
Sandra&co

dagmar88 schreef:
mijke schreef:Niet dat ik een (laat staan zo'n) hond er bij kan nu, maar kijk nou wat een koppie :I: :I: :I: https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... m-breda-eo

Die zijn wel lekker bij de les daar, opeens is het een reu en...

Deze hond doet sinds 15 januari 2019 mee met een programma van Dutch Cell Dogs. Hierbij wordt er twee keer per week intensief met hem getraind door een gedetineerde onder begeleiding van erkende hondentrainers.
De honden krijgen zo dus nog wat extra aandacht en lichaamsbeweging en de gedetineerden leren de voordelen van een vriendelijke en zorgzame omgang.
Dit houdt wel in dat de hond tot 8 maart 2019 niet herplaatst kan worden. Uiteraard kunnen er tussentijds wel kennismakingen gepland worden met eventuele nieuwe eigenaren.
Kan toch, dat hij over 3 dagen begint en dat ze alvast die tekst aangepast hebben. Lijkt me niet dat ze een hond ruim een jaar uit de running voor een nieuwe baas houden vanwege een trainingsprogramma.
S@ndr@
Zeer actief

ohw, even kijken ..........
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

S@ndr@ schreef:dit is geen stichting ( tenminste geen een die ik ken) , deze komt van weldoeners die kansrijke honden uit het asiel halen en op transport zetten - na de nodige checkups en controles en vaccinaties.., , maar je hebt geen back up....... helaas :ugh: ( ik denk ook niet dat nodig te hebben, maar stel dat hij wel katten eet dan heb ik een probleem ) ik hou hem in de gaten misschien duikt hij nog op bij een stichting, ze hoeven hem alleen maar in de picture te spelen daar toch
Ik zag het bericht op FB en hij zit nog in een perrera, toch? Meestal kunnen ze de honden daar niet testen omdat ze er niet uitgehaald mogen worden, ook niet voor een wandeling o.i.d. :-(
S@ndr@
Zeer actief

DeDiana schreef:
Ik zag het bericht op FB en hij zit nog in een perrera, toch? Meestal kunnen ze de honden daar niet testen omdat ze er niet uitgehaald mogen worden, ook niet voor een wandeling o.i.d. :-(
ja klopt, ik hen nu via huize zwerfhond een berichtje gestuurd, ... misschien kunnen zij iets doen, die arme snoever zit in de kou..... ze hebben trouwens een hondje op de banner staan zou een broertje van Boots kunnen zijn, ik hoop dat ze iets kunnen betekenen in mijn vraag naar info...
Afbeelding
:Q: :Q:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

S@ndr@ schreef:
DeDiana schreef:
ja klopt, ik hen nu via huize zwerfhond een berichtje gestuurd, ... misschien kunnen zij iets doen, die arme snoever zit in de kou..... ze hebben trouwens een hondje op de banner staan zou een broertje van Boots kunnen zijn, ik hoop dat ze iets kunnen betekenen in mijn vraag naar info
Ja, als zij hem zouden kunnen bemiddelen - en dus ook backup zouden kunnen zijn voor het geval het echt niet gaat met katten - zou dat voor jou een mooie oplossing zijn :ok: En voor hem ook ;-)
S@ndr@
Zeer actief

ja precies, .. ik wacht het antwoord even af, t wordt een flinke hond, en als het een katten killer is wil ik dat graag weten .. dan past hij beter bij iemand die geen katten heeft :wink: ... maar ik vind het absoluut een plaatje.. ..
Sandra&co

Die is gaaf! Maar dit economy-wolfje ook :I:

Afbeelding
Afbeelding
https://greyhoundfriends.nl/honden-nog- ... /macotero/
S@ndr@
Zeer actief

die is zeker mooi, heel apart plaatje geeft die :I:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Sandra&co schreef:Die is gaaf! Maar dit economy-wolfje ook :I:

Afbeelding
Afbeelding
https://greyhoundfriends.nl/honden-nog- ... /macotero/
Dat is een mooie hond inderdaad! Bij de beschrijving staat podenco-mix :denken:
En dat hij niet goed eet omdat z'n maatje weg is. Ik vraag me dan eerlijk gezegd af of hij niet ziek is. Hij zit er al langer dan een jaar, echt sneu...
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

metav schreef:@ S@ndr@ is deze niet wat voor jou

Afbeelding
Wow! Wat een knapperd! :I:
Sandra&co

@Zinodo: Deze hoort bij jou. Kijk wat een vreselijk leuk, makkelijk, mooi meisje:
https://link.marktplaats.nl/m1363495601

Afbeelding

Kan íemand haar anders gewoon adopteren? Wow :I:

Gódver, dit jaar moet er echt een hond bij komen hier :LOL:
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Sandra&co schreef:
Gódver, dit jaar moet er echt een hond bij komen hier Afbeelding
Dat gevoel komt hier ook langzaam maar zeker opborrelen :F:
Joyce112
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joyce112 »

S@ndr@ schreef:mijn dochter poste deze , van dezelfde stichting waar ik Boots vandaan heb een bruine podenco die niet jaagt
Afbeelding
Ooooooh, houd op! Wat een knapperd he?
Ik deelde hem toevallig vandaag op FB.
Vito komt ook van dezelfde stichting.

Hij zou zo leuk passen tussen mijn Chocolaatjes.. :I: :lief:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

ze zijn er niet bij bosjes, dus wat let je :hmmm: :engel: ... ik snap het wel hoor, er zit nu eenmaal een max aan wat je kunt hebben ee
S@ndr@
Zeer actief

nou t verhaal is gewoon dat de opvang daar vol zi, hij kan er pas uit als ze betalen en het budget id krap en als hij niet met katten kan en ik wil hem niet dan wordt het een flinke kostten post ... of zo
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”