Echt mierzoet gewoon

Moderator: moderatorteam
Ik ook nietHillieS schreef:Dat 2de filmpje (avondconcert) kan ik niet openen, niet op mijn laptop en ook niet op mijn mobiel...
Dat gaat super hard. Ze lopen nu een beetje, een paar oogjes zijn al open en ze gaan steeds op hun bips zitten. Zo schattig!Juultje25 schreef:WoW! Wat een knappers toch! Ze groeien snel hè! Wat wegen ze nu ongeveer?
Wat een verschil zeg! Arena is de zwaarste lijkt me, en is Moja de lichtste ?sirene schreef: De zwaarsten zijn al over de kilo. De lichtste is 650 gr. De rest zit daar tussenin.
Schatje hè. Hij is ook wel één van de gezeglijkere pupjes. Stribbelt niet zo lang en hard tegen als je iets moet doen. Vindt het al snel best.Manuma schreef:Elke keer als ik Stip zie smelt ik een beetje. Zo'n lekker slaapkoppie
Wie welke pup uiteindelijk mee naar huis zal nemen wordt pas later bepaald als de pups een week of 5 à 6 oud zijn en zal zeker niet alleen op basis van foto's/kleur gaan gebeuren.ceciel schreef:Ik ben nog steeds super fan van Arena, gaat zij ook naar iemand van het forum?
Jaaaaaaaaa!fenneke schreef:Jij neemt definitief een suzanne ?
Leuk hè? Het gaat inderdaad met sprongetjes. Gisteren waren ze echt niet zover. Ineens zijn het vanmorgen andere hondjes.Tamara81 schreef:Wat leuk dat ze een ontwikkeling- sprongetje hebben gemaakt
Je ziet de pups groeien op de foto's.![]()
Die ooievaar is leuk
Ja het is weer een geweldige ervaringS@ndr@ schreef:Cacao is zeker een beauti, dat wordt een heul fotogeniek hondjeprachtig , de rest is natuurlijk ook super mooi, wat moet je hier van genieten
Een beetjeLongFields schreef:Ze blaffen zelfs al een beetje!![]()
Geweldig weer, deze filmpjes. Ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het puppengrut van Spring...
Welke blaffen het meest? Kan ik dat meenemen in het bepalen van de keuze.sirene schreef:Een beetjeLongFields schreef:Ze blaffen zelfs al een beetje!![]()
Geweldig weer, deze filmpjes. Ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het puppengrut van Spring...sommigen blaffen wat meer dan een beetje
![]()
Ik lijk wel een verliefde puber. Kan aan niks anders denken.
Voor mensenmoeders heb je lanoline, dat kun je op de tepels smeren en hoef je er niet af te halen omdat het niet schadelijk is als ze het binnen krijgen. Even bij de drogist bij het babyschap kijken, van medela bijvoorbeeld. Het heelt krassen en kloven en je krijgt er een hele zachte huid van.sirene schreef:Ja, Spring heeft wel last van haar huid hoor. Morgen weer de nageltjes doen in de hoop dat het iets scheelt. Ik kan ook niet met iets gaan smeren denk ik. Dat lijkt me ook niet lekker voor de pups. Het is wel sneu. Normaal was het nooit zo erg.