Ik hoor wel wanneer ze op het vliegtuig gaat, dan zet ik hier vast een lekker bedje voor haar klaar!Zamunda schreef:Lais vraagt wanneer ze mag komenDeDiana schreef:Ja, volgens mij bevalt het wellucie schreef:Knappe Amoz alweer 10![]()
![]()
![]()
Bevalt het hem, weer terug in Spanje?Amoz is niet de moeilijkste, die vindt het al snel wel best. Maar zo lekker de hele dag buiten zijn, mooie wandelingen en wat zonnebaden, dat vindt hij heerlijk.
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Amoz 10 jaar!
Moderator: moderatorteam
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: Amoz 10 jaar!
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh dat vindt ze heel fijnDeDiana schreef:Ik hoor wel wanneer ze op het vliegtuig gaat, dan zet ik hier vast een lekker bedje voor haar klaar!Zamunda schreef:Lais vraagt wanneer ze mag komen.

Maar we vinden het er allebei heeeeeeeerlijk uit zien! Gaaf dat je die stap gezet hebt joh

- DeDiana
- Zeer actief
Voor honden (en mensen) die niet van kou en grijs weer houden, is het echt een paradijs jaZamunda schreef:Oh dat vindt ze heel fijnDeDiana schreef:Ik hoor wel wanneer ze op het vliegtuig gaat, dan zet ik hier vast een lekker bedje voor haar klaar!Zamunda schreef:Lais vraagt wanneer ze mag komen.
. Ze is nu alleen zwaar teleurgesteld want toen ze zei dat ik dan wel mee moest heb ik gezegd dat ik hier blijf... zonder mij wil ze niet dus nu blijft ze toch maar zielig in de kou
.
Maar we vinden het er allebei heeeeeeeerlijk uit zien! Gaaf dat je die stap gezet hebt joh.

Mocht Lais zich bedenken of jou weten over te halen, dan zie ik jullie wel verschijnen!
- Zamunda
- Zeer actief
Dat geloof ik! Voor mezelf zou het alleen om te overwinteren zijn, de rest van het jaar zou het mij echt veeeeeel te warm zijn (ik vind het hier op zomerse dagen al echt te warm). Maar aangezien ik niet zo'n nomade ben en veel liever op één (over het geheel genomen) fijne plek blijf zal dat overwinteren er echt niet van gaan komen. Ik geniet gewoon lekker van je prachtige foto'sDeDiana schreef:Voor honden (en mensen) die niet van kou en grijs weer houden, is het echt een paradijs jaHoewel het hier nu 's ochtends en 's avonds ook fris is hoor, maar de zon overdag maakt dat helemaal goed
Mocht Lais zich bedenken of jou weten over te halen, dan zie ik jullie wel verschijnen!

Ik heb Lais haar deken even opgetild en haar gezegd dat ze alsnog welkom is

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Knappe kerel. Gefeliciteerd
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
- sybertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermix
- Aantal honden: 1
Knappe Amoz, gefeliciteerd!
- DeDiana
- Zeer actief
Ja, begrijpelijk, jij hebt natuurlijk jouw eigen Zamunda-paradijsje daarZamunda schreef:Dat geloof ik! Voor mezelf zou het alleen om te overwinteren zijn, de rest van het jaar zou het mij echt veeeeeel te warm zijn (ik vind het hier op zomerse dagen al echt te warm). Maar aangezien ik niet zo'n nomade ben en veel liever op één (over het geheel genomen) fijne plek blijf zal dat overwinteren er echt niet van gaan komen. Ik geniet gewoon lekker van je prachtige foto'sDeDiana schreef:Voor honden (en mensen) die niet van kou en grijs weer houden, is het echt een paradijs jaHoewel het hier nu 's ochtends en 's avonds ook fris is hoor, maar de zon overdag maakt dat helemaal goed
Mocht Lais zich bedenken of jou weten over te halen, dan zie ik jullie wel verschijnen!.
Ik heb Lais haar deken even opgetild en haar gezegd dat ze alsnog welkom is.

- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
- Zamunda
- Zeer actief
Als ik dat paradijsje in de winter naar Spanje kon tillen zou ik het wel doen denk ikDeDiana schreef:Ja, begrijpelijk, jij hebt natuurlijk jouw eigen Zamunda-paradijsje daar