Ze vindt het zelf allemaal geen probleem en geeft verder helemaal geen klachten aan, tot ik er aan loop te frutten. Wat ik zo meteen dus volop ga doe
#prayforsofi
Moderator: moderatorteam

Nee, met dat gepeuter van jeSandra&co schreef:Zal in 't vervolg allebei muilkorven en de pootjes bij elkaar binden als ik van huis ga. En dan allebei aan 1 kant van de huiskamer neerleggen.

Het mag wel open maar dan moet je het goed kunnen ontsmettenSandra&co schreef:Afblijven? Kan het niet beter even open, dat die rotzooi eruit komt? Ja dan kunnen er meer bacteriën bij, maar nu zit het onderhuids te broeien.

nagels en tanden trekken, dan ben je overal vanafSandra&co schreef:Zal in 't vervolg allebei muilkorven en de pootjes bij elkaar binden als ik van huis ga. En dan allebei aan 1 kant van de huiskamer neerleggen.
Tiewraps van de action werken daar perfect voor... Ik gebruik ze om die achterlijk lange staarten die altijd precies op salontafel hoogte zitten vast te maken aan de rechter achterpoot.. scheelt een boel ellende..Sandra&co schreef:Zal in 't vervolg allebei muilkorven en de pootjes bij elkaar binden als ik van huis ga. En dan allebei aan 1 kant van de huiskamer neerleggen.
Ach het is zo'n ziel. Helemaal in het verkeerde lichaam geboren.Tamara81 schreef:
Izzy pikt volgens mij al veel te veel. Toen Lanai haar als een idioot stond uit te kafferen reageerde ze zo geduldig.
Hier heb je de huidige schadeveertje schreef:Ik mis nu wel het onderwerp 'Stafford mishandelt door k*tkeffer'

HahahaSandra&co schreef:"En morgen neem ik d'r weer te grazen."