Mijn knappe vent

Moderator: moderatorteam

Haha ja dat is wel een goede omschrijvingSandra&co schreef:Wat is het toch een lekkere lobbes.
Ja ze is ook heel erg leuk haha!Fabiola17 schreef:Oh Abby, ik weet nog wel dat ze het forum langskwam.
Vind haar zo leuk!
Hahaha ja dat is ook wel t enige denk ik haha! Maar toch kunnen ze best met elkaar.Nanna schreef:Laten we het er op houden dat ze qua kleur bij elkaar passen![]()
Wat ben jij afgevallenStaat je goed
Haha ja hij is echt een blij eiTamara81 schreef:Vrolijke Joep
Haha nee dat zijn ze zeker niet!veertje schreef:Een niet alledaags stel![]()
Geniet van jullie vakantie
DankjewelZamunda schreef:Leuk!

Ja dat is wel echt de goede omschrijving voor Abby! En dat is ze zeker, 1x raden wie er de baas is van dit stelDeDiana schreef:Leuke foto's en ook leuk om Abby weer eens te zien! Is ze nog steeds zo'n lief hittepetitje?

Maar dat is bij deze combinatie ook niet zo moeilijk, de goedzakkigheid druipt van Joep afEefsel schreef:Ja dat is wel echt de goede omschrijving voor Abby! En dat is ze zeker, 1x raden wie er de baas is van dit stelDeDiana schreef:Leuke foto's en ook leuk om Abby weer eens te zien! Is ze nog steeds zo'n lief hittepetitje?
Eefsel schreef:Ja dat is wel echt de goede omschrijving voor Abby! En dat is ze zeker, 1x raden wie er de baas is van dit stelDeDiana schreef:Leuke foto's en ook leuk om Abby weer eens te zien! Is ze nog steeds zo'n lief hittepetitje?