Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pupjes titeren
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Pupjes titeren
Als ik mijn puppen wil laten titeren (alvorens te enten dus). Bij wie raden jullie aan te gaan?
Omgeving Dordrecht, Rotterdam, Noord-Brabant. Ik weet van die verschrikkelijke FB-groepen en "de lijst". Ik wil ervaringen van jullie horen.
Er staan da op die lijst waar ik echt nog nooit van heb gehoord.
Iemand bv wel eens bij Dr. Horssen geweest?
Omgeving Dordrecht, Rotterdam, Noord-Brabant. Ik weet van die verschrikkelijke FB-groepen en "de lijst". Ik wil ervaringen van jullie horen.
Er staan da op die lijst waar ik echt nog nooit van heb gehoord.
Iemand bv wel eens bij Dr. Horssen geweest?
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
Re: Pupjes titeren
Ik zou naar mijn eigen dierenarts gaan, daar kom ik al bijna 20 jaar met mijn honden.
Een kleine 'eenvrouwspraktijk' in Rotterdam Prinsenland en ook nog op 'de lijst' sinds kort
Een kleine 'eenvrouwspraktijk' in Rotterdam Prinsenland en ook nog op 'de lijst' sinds kort

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe heet ze? En heeft ze ervaring met nesten titeren?Kaiou schreef:Ik zou naar mijn eigen dierenarts gaan, daar kom ik al bijna 20 jaar met mijn honden.
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
Het is Dierenkliniek Prinsenland, Rosaria Tiddens.sirene schreef:Hoe heet ze? En heeft ze ervaring met nesten titeren?Kaiou schreef:Ik zou naar mijn eigen dierenarts gaan, daar kom ik al bijna 20 jaar met mijn honden.
Of ze ervaring heeft met nesten titeren weet ik niet, ze heeft wel Tiz getiterd, maar die was toen al wel ouder natuurlijk.

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Diergeneeskundig Centrum Oisterwijk (te Oisterwijk). Mijntje de Beer kan ik van harte aanraden. Zij is bekend met het titeren van pups.
Suzanne
Suzanne
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Pupjes titeren
Victoire van acuvet, zit in wagenberg maar komt ook gewoon gewoon aan huis, echt een top dierenarts.
Heeft hier afgelopen nest getiterd en mag de volgende x weer komen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heeft hier afgelopen nest getiterd en mag de volgende x weer komen

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh geweldig! Dat is 20 min en ik moet er voor mijn werk regelmatig zijnStippelteam schreef:Victoire van acuvet, zit in wagenberg maar komt ook gewoon gewoon aan huis, echt een top dierenarts.
Heeft hier afgelopen nest getiterd en mag de volgende x weer komen![]()
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Odette Radier in Den Bommel.
Snel en super met pups. Ben er met Xanu en zn zus geweest en tien waren er nog 15 pups.
Filmpje van Xanu's bloedafname staan op mijn fb. Je kunt amper met je ogen knipperen en t is gebeurd
Snel en super met pups. Ben er met Xanu en zn zus geweest en tien waren er nog 15 pups.
Filmpje van Xanu's bloedafname staan op mijn fb. Je kunt amper met je ogen knipperen en t is gebeurd

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Die had ik zelf ook gevonden. Fijn om te horen dat je daar een goede ervaring mee hebtmalinois schreef:Odette Radier in Den Bommel.
- Stippelteam
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze is echt super! Ook super met de pups en ook de volwassen honden die ze heeft gedaan vonden het allemaal helemaal primasirene schreef:Oh geweldig! Dat is 20 min en ik moet er voor mijn werk regelmatig zijnStippelteam schreef:Victoire van acuvet, zit in wagenberg maar komt ook gewoon gewoon aan huis, echt een top dierenarts.

-
Desi&Bibi
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik ben ook erg tevreden over Victoire, kundig en lief. Veel ervaring met pups titeren.Stippelteam schreef:Ze is echt super! Ook super met de pups en ook de volwassen honden die ze heeft gedaan vonden het allemaal helemaal primasirene schreef:Oh geweldig! Dat is 20 min en ik moet er voor mijn werk regelmatig zijnStippelteam schreef:Victoire van acuvet, zit in wagenberg maar komt ook gewoon gewoon aan huis, echt een top dierenarts.
Ben ook 1x bij Odette geweest, vond haar minder fijn dan Victoire.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Froukje Seip komt ook aan huis voor nesten. Ik viel om, maar door het hele land, want die praktijk is mobiel. Ze is laatst ook in Schoonhoven geweest (en ze zit in het oosten des lands).
Ik ben groot fan want ze is echt super met honden en pups.
Mijn eigen nest doet mijn dierenarts maar verder raad ik dus Froukje altijd aan.
Mijn ervaring is dus heel ruim met Froukje, voor de duidelijkheid, want ze doet al enkele jaren op verenigingsdagen sessies.
Ze heeft bijna al mijn honden gehad, ook als pup (controletiters).
Mijn eigen nest doet mijn dierenarts maar verder raad ik dus Froukje altijd aan.
Mijn ervaring is dus heel ruim met Froukje, voor de duidelijkheid, want ze doet al enkele jaren op verenigingsdagen sessies.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Froukje heeft Elco, Gait en Paco ook getiterd. Ging heel plezierig
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Ik heb ook hele goede ervaringen met Froukje Seip. En volgens mij heeft zij al heel wat nesten getiterd.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ga al jaren naar FroukjeMarjoleine schreef:Froukje Seip komt ook aan huis voor nesten. Ik viel om, maar door het hele land, want die praktijk is mobiel. Ze is laatst ook in Schoonhoven geweest (en ze zit in het oosten des lands).
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Froukje aanraden is niet nodig bij mij. Daar was ik al fan van.
Ik zal haar eens mailen, wie weet is ze wel in de buurt rond die tijd.
Ik zal haar eens mailen, wie weet is ze wel in de buurt rond die tijd.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ik ga altijd met mijn honden en pups naar brenda ooms in den haag. ze komt om de pups te titeren bij mij thuis.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Even een update. De pups zijn afgelopen dinsdag thuis getiterd door Victoire. Fijn mens! Daar ga ik vaker komen 
- Stippelteam
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja fijn mens he, hier mag ze voortaan ook komensirene schreef:Even een update. De pups zijn afgelopen dinsdag thuis getiterd door Victoire. Fijn mens! Daar ga ik vaker komen

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Leuke vrouw en ter zake kundig, ik vond het leuk om haar bezig te zien met de pups. Jammer van die ene pup die zo'n herrie moest maken...sirene schreef:Even een update. De pups zijn afgelopen dinsdag thuis getiterd door Victoire. Fijn mens! Daar ga ik vaker komen