worden vast weer hele mooie honden als ze groot zijn...leuk dat er hier ook ene paar op het forum blijven..
Moderator: moderatorteam
En dan nog zitten ze aan vellen en vulva te sabbelenNanna schreef:Dat ziet er wel heel schattig uit. En makkelijk voor de pups dat ze niet door ladingen vacht naar die titters hoeven te zoeken
Jaja. Ik heb zelf ook een hekel aan die bandjes. Heb het zelfs nog nooit gedaan maar op de foto's zie ik vaak het verschil niet. Naakte pupjes zijn veel makkelijker uit elkaar te houden. In het echt is het verschil veel duidelijker. Tussen de heren zie ik nu het verschil wel op de foto's. Behalve van boven. Alleen stip herken ik dan want die heeft een soort scheiding in zijn haar op zijn hoofd. De dames zijn megaverschillend qua postuur maar qua kleur zie je het eigenlijk niet.Cleva schreef:Het verschil is echt heel duidelijk. Mogen die bandjes er af?
Ze zijn prachtig. Echt een heel leuk nest!
Het is inderdaad genieten met een grote G. Het gaat allemaal zo goed. Geen zorgen om pupjes. Moja is wel heel klein maar ze groeit echt wel goed. Ze is meer aangekomen dan Arena sinds gisterenLongFields schreef:Heerlijk weer, de dagelijkse portie puppyvitaminen!
Het lijkt wel of Streeps tan wat aan het lichter worden is, je ziet het nu duidelijker dan een paar dagen geleden volgens mij.
Wat een heerlijk spul met een topmoeder erbij!
Genieten met een hele grote G voor jullie volgens mij, en wij hier volop meegenieten dankzij je foto's!
Spring is echt zo'n blije trotse moeder. Vandaag kwamen mijn ouders op puppyvisite. Ze ging ze gewoon met een blije kop showenJackira schreef:Wat ziet Spring er blij uit
En wat leuk al die foto's
Met de kleindochter van Churandy ofzo?Hilde schreef:Oooh
Als je over een jaar of 18 (dan is Elmo niet meer) nog eens zo’n nest fokt...
Ja!sirene schreef:Met de kleindochter van Churandy ofzo?Hilde schreef:Oooh
Als je over een jaar of 18 (dan is Elmo niet meer) nog eens zo’n nest fokt...
Hahaha, ik wilde al gaan schrijven dat je Arena beter Mojo had kunnen noemen gezien het eetgedrag en energieniveau.sirene schreef:Bedankt voor alle leuke reacties! Sorry dat ik niet overal op reageer hoor. Ik lees en waardeer het allemaal wel![]()
Jaja. Ik heb zelf ook een hekel aan die bandjes. Heb het zelfs nog nooit gedaan maar op de foto's zie ik vaak het verschil niet. Naakte pupjes zijn veel makkelijker uit elkaar te houden. In het echt is het verschil veel duidelijker. Tussen de heren zie ik nu het verschil wel op de foto's. Behalve van boven. Alleen stip herken ik dan want die heeft een soort scheiding in zijn haar op zijn hoofd. De dames zijn megaverschillend qua postuur maar qua kleur zie je het eigenlijk niet.Cleva schreef:Het verschil is echt heel duidelijk. Mogen die bandjes er af?
Ze zijn prachtig. Echt een heel leuk nest!
Het is inderdaad genieten met een grote G. Het gaat allemaal zo goed. Geen zorgen om pupjes. Moja is wel heel klein maar ze groeit echt wel goed. Ze is meer aangekomen dan Arena sinds gisterenLongFields schreef:Heerlijk weer, de dagelijkse portie puppyvitaminen!
Het lijkt wel of Streeps tan wat aan het lichter worden is, je ziet het nu duidelijker dan een paar dagen geleden volgens mij.
Wat een heerlijk spul met een topmoeder erbij!
Genieten met een hele grote G voor jullie volgens mij, en wij hier volop meegenieten dankzij je foto's!Moja beweegt verschrikkelijk druk terwijl Arena zich nergens druk om maakt. Die loopt op haar gemak als laatste naar de melkbar, schuift aan, zuipt zich vol en gaat weer pitten
Moja komt als een van de eerste, is veel te druk om aan een tepel te blijven hangen. Maakt een enorm kabaal, laat zich met haar gekrioel 4x opzij duwen en gaat dan druk doende nog even vervelen langs de rest
![]()
Arena is meer een soort Mojo denk ik![]()
Spring is echt zo'n blije trotse moeder. Vandaag kwamen mijn ouders op puppyvisite. Ze ging ze gewoon met een blije kop showenJackira schreef:Wat ziet Spring er blij uit
En wat leuk al die foto's
Ja dat klopt maar dat wist ik toen nog nietLongFields schreef:Hahaha, ik wilde al gaan schrijven dat je Arena beter Mojo had kunnen noemen gezien het eetgedrag en energieniveau.
Snap ik.sirene schreef:Ja dat klopt maar dat wist ik toen nog nietLongFields schreef:Hahaha, ik wilde al gaan schrijven dat je Arena beter Mojo had kunnen noemen gezien het eetgedrag en energieniveau.
Dankjewelblacky schreef:oh wat worden ze al groot en wat zijn ze leuk![]()
Dankjewel!Floeboekeizer schreef:Dat gaat snel zeg, oogjes al beetje open. Leuke en mooie foto's. Heeft het naakte pupje het nou eigenlijk ook sneller koud of maakt dat niks uit? (Misschien vraag ik iets doms hoor, heb geen idee)
Dat begrijp ikLongFields schreef:Het hoogtepunt van mijn dag op het ,oment: zwijmelen bij de nieuwste puppyfoto's.![]()
![]()
Geweldig hè?HillieS schreef:Dat filmpje...
En dan vooral die superschattige drinkgeluidjes![]()
Mierzoet! Heb even wat extra insuline nodig geloof ik.
Ja hè, ze doen het eromManuma schreef:Zo schattig!!!
Die is echt wel fotogeniek ook hè.laeken schreef:Die black en tan is leuk. Mooie kleur ook.
Ja geweldig! Al is het nog veel leuker als ze iets ouder zijn. Nu is er zo weinig interactie maar het blijft superschattig.Caro. schreef:Dat is toch écht genieten als je daar de hele dag tussenzitwat een heerlijke 'po(u)ppetjes'
![]()
LongFields schreef:
Mierzoet! Heb even wat extra insuline nodig geloof ik.![]()
Nohsirene schreef:En nog een superzoet filmpje van het avondconcertvoordat ze gaan slapen na het drinken maken ze altijd een enorm kabaal. Met piepjes, knorretjes en prrrrrrrtttts. Met knuffels en de eerste stapjes. Zoeter wordt het niet.
IMG_3546