Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tok kan het niet betalen.

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Re: Tok kan het niet betalen.

Ongelezen bericht door Gollum »

sbientje schreef:Mijn honden zijn geen kattenmeppers, maar als ze dat wel waren, ik zou het vreselijk vinden als ze een kat zouden pakken. Pom is in haar jongere jaren weleens achter een aangegaan die hier op de dijk tussen het gras zat, en dat vond ik al vreselijk, terwijl ik eigenlijk wel wist dat ze hem niets zou doen. Dus ja, ik zou er alles aan doen om het te voorkomen. Maar ja, wat als ze er eentje tegenkomen in het losloopgebied en ze helpen die het hoekje om.. ik weet niet wat ik dan zou doen. Het zou slim zijn als iedereen zijn kat gewoon binnen zijn eigen tuin hield
Vorig jaar had ik de schrik van mijn leven toen de honden een kat in het riet zagen, ze blaften tegen de kat die schrok en het ijs op schoot :schrik:
Ik zat al te bedenken hoe ik in godsnaam een kat uit het water moest redden zonder dat de honden achter me aankwamen maar gelukkig was het ijs sterk genoeg en hoefde dat niet.
Het is niet goed voor je hart, dat soort dingen.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Hier is 1x op het terrein een kat dood gebeten (dat ik weet, werd er snachts wakker van) de hele kat nooit meer teruggevonden en als ik dit allemaal lees maar goed ook.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Tsja, katten bijten toch ook andere dieren dood? Ik snap het verschil nog steeds niet. Bobbes heeft ook diverse katten doodgebeten. Ik hield de omgeving goed in de gaten en ik kon dat beter als zij. Ik ben langer, kan meer overzien. Als ik de kat eerder zag riep ik haar bij me.

De drie honden die ik nu nog heb doen katten niets. Pietertje heeft een conflict gehad met een kat maar niet gewonnen, noch verloren. Maar het heeft geholpen. Elke volgende hond die er komt ga ik cat proof maken. Kan nu ook wat gemakkelijker. Ik heb er zelf een.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”