Tja, maar daar word ook bizar geselecteerd op honden natuurlijk. Als je je niet doodrent dan word je weggegooid of opgehangenDeDiana schreef:Ik zag een docu over galgo's gisteren. Daarin werd door een galguero verteld dat als de jacht lang duurt omdat de haas heel snel en slim is, galgo's zich geregeld letterlijk dood rennen. Eigenlijk is dat op een bepaalde manier natuurlijk hetzelfde, gewoon maar doorgaan op instinct zonder enig besef van lijfsbehoudManuma schreef:Ik heb het filmpje weer weggeklikt
Mijn hond ging ook vanuit jaaggedrag achter paarden aan trouwens. Ik heb hem doodverveeld met paarden dus nu doet hij er niks meer mee gelukkig.
Elanden jagen doen ze toch ook met honden? Die zijn reusachtig groot. Pitbulls zijn, dacht ik, altijd gefokt op het niet op willen geven. Ik vind het niet oké maar ik vind het ook niet gestoord.

Ik ga het filmpje niet kijken trouwens. Dat soort dingen zijn niet goed voor mijn hart.
Ben me zelf wel eens doodgeschrokken met Rani. Rani vind de paarden hier in het park heel normaal, en zelfs leuk want de paarden hebben altijd hele leuke border collie reuen bij zich

Blijkbaar op een andere plek vond ze het niet normaal en ging ze woest blaffend op een enorm paard af die zijn mouwen al opstroopte

Gelukkig bedacht ze zich en kwam ze weer terug, dat paard had haar hartstikke dood geschopt.