Ze straalt uit wat ze isCleva schreef:Wat een leuk hondje!! Echt een karakterkoppie.
Het is een snelle leerling met een spanningsboog van 2 secondenBrindlecardi schreef:Wat een pienter dametje. Veel plezier samen!
Moderator: moderatorteam
Ze straalt uit wat ze isCleva schreef:Wat een leuk hondje!! Echt een karakterkoppie.
Het is een snelle leerling met een spanningsboog van 2 secondenBrindlecardi schreef:Wat een pienter dametje. Veel plezier samen!
Dat wordt zwaar dan. Kijk maar uit, straks kan ik me niet meer inhouden en kom ik haar jattenkloesje schreef:Dan moet ik bijna stoppen met foto's maken, want ze heeft er een handje van om haar koppie zo lief scheef te doenZamunda schreef:Owh, smelt! Echt een plaatje, maar je moet wel stoppen met die foto's met een scheef koppie hoor, daar kan ik niet tegen![]()
![]()
.
Dan smelt jij maar gewoon

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJatten mag niet, wegzwijmelen bij de foto's mag je welZamunda schreef: Dat wordt zwaar dan. Kijk maar uit, straks kan ik me niet meer inhouden en kom ik haar jatten.
Maar heel veel plezier met haar en vooral veel foto's en verhalen (over haar streken) plaatsen.
Ik zal in dit topic wel meer foto's gaan plaatsen, wel leuk om hier haar een beetje bij te houdenSandra&co schreef:Ohh dat zijn veel foto's maar nog steeds véééel te weinig! Wat een scheetje![]()
Johnny Jones schreef:Ik vind haar geweldig!! De kleur, vacht, oren, formaat.. alles wat ik mooi vind aan een hond!
En haar volledige naam is geweldig!
Heel veel plezier met deze prachtige dame!
Ik heb haar vernoemd naar de dochter van de crocodile hunter (Steve Irwin), ik vind het een erg mooie naam en ook nog een Australisch tintjeZinodo schreef:Wat een schatjeveel plezier met haar! Leuke naam ook, ik heb een vogeltje gehad die Bindi heette
Daar verschillen de meningen nogal overceciel schreef:Ze is om op te vreten zo schattig. Veel knapper dan zusje ook.
Ze is een heerlijk innemend meisje, ze had jullie ook zo ingepaktRami schreef:Ze is geweldig! Zo leuk om te zien hoe lekker ze in haar velletje zit.Ik vond haar super-zoet.
Ook toen ze met een snoekduik in mijn haar belandde en hele happen nam.
Ja ze heeft een zeer sprekend koppie, totaal verliefd op gewordenPtje schreef:Oowww, wat een knap puppenkindze heeft een prachtig sprekend koppie.

Daar lijken haar oren enigzins in verhoudingJohnny Jones schreef:Wat is ze mooi zeg. De tweede foto is heel erg leuk!
Lief dat Timber zo gek met haar is!
Thanx!Maryanne schreef:![]()
Ik vind Bindi zo'n leuke naam!
De 'af en blijf' gaat steeds beterS@ndr@ schreef:wat een mooi plaatje zo met zijn 3 en
Thanx, ik vind haar ook steeds mooier worden. Ze heeft echt een geweldig karakter, dat maakt haar prachtigIris123 schreef:Ze staan er alle drie mooi op, leuke foto's en fijn dat het allemaal zo goed gaat! Ik vind haar verschrikkelijk mooi!
Dank je welveertje schreef:Ze is echt leuk
Wat een complimentenTamara81 schreef:Wat een mooierd is ze toch![]()
Ik vind Bindi ook een topnaam. En Timber vind ik ook al een mooie naam.