Kun je geen hond "lenen" "proberen"?
Om eerst eens ff te kijken of het wel/niet lukt enzo?
Want als je dadelijk toch last krijgt, moet ie weer pleite...

Wat ik al zei, sorry als het al gezegd is, maar goed
Moderator: moderatorteam
Heb ik ook vernomen dat Maltezer ik aanmerking komt voor allergische mensen.Moos schreef:Moos is een Maltezer, die is nu 1 1/2 en blijft dus zo klein. Hij weegt zo'n 6 kilo, en is daarmee voor een Maltezer al aan de grote kant :-DMadDog schreef:klopt maar ik bedoelde het anders. Ik heb ook al 100x gezegd dat ik het niet erg vind om er 's ochtends vroeg uit te gaan.
Enne moos wat is dat voor hondje is wel lief. Maar wordt hij ook zo groot of blijft hij zo klein zou ook een mogelijke keuze zijn :ok:
Maltezers staan er ook om bekent anti-allergeen te zijn (vanwege dezelfde rede als poedels). Ze zijn aanhankelijk en zeer speels. Ook zeer aan de baas gehecht.
De vacht kan zo lang worden dat hij op de grond hangt, dus ze moeten wel regelmatig getrimt ( tenzij je dat lange leuk vindt....en van veeeeeeeel kammen houdt).
Ligt volgens mij ook wel aan de persoon. Mijn opa is ook allergisch en ook voor Floor en Benno (die toch ook een maltezer/poedelvacht hebben).Mama Sanneke schreef:Heb ik ook vernomen dat Maltezer ik aanmerking komt voor allergische mensen.Moos schreef:Moos is een Maltezer, die is nu 1 1/2 en blijft dus zo klein. Hij weegt zo'n 6 kilo, en is daarmee voor een Maltezer al aan de grote kantMadDog schreef:klopt maar ik bedoelde het anders. Ik heb ook al 100x gezegd dat ik het niet erg vind om er 's ochtends vroeg uit te gaan.
Enne moos wat is dat voor hondje is wel lief. Maar wordt hij ook zo groot of blijft hij zo klein zou ook een mogelijke keuze zijn![]()
Maltezers staan er ook om bekent anti-allergeen te zijn (vanwege dezelfde rede als poedels). Ze zijn aanhankelijk en zeer speels. Ook zeer aan de baas gehecht.
De vacht kan zo lang worden dat hij op de grond hangt, dus ze moeten wel regelmatig getrimt ( tenzij je dat lange leuk vindt....en van veeeeeeeel kammen houdt).
Sanneke
Inderdaad, ik denk als je je laat testen op allergie voor honden/katten en dat is al positief zou ik er niet aan beginnen.Lysette schreef:Ligt volgens mij ook wel aan de persoon. Mijn opa is ook allergisch en ook voor Floor en Benno (die toch ook een maltezer/poedelvacht hebben).Mama Sanneke schreef:Heb ik ook vernomen dat Maltezer ik aanmerking komt voor allergische mensen.Moos schreef:Moos is een Maltezer, die is nu 1 1/2 en blijft dus zo klein. Hij weegt zo'n 6 kilo, en is daarmee voor een Maltezer al aan de grote kant :-DMadDog schreef:klopt maar ik bedoelde het anders. Ik heb ook al 100x gezegd dat ik het niet erg vind om er 's ochtends vroeg uit te gaan.
Enne moos wat is dat voor hondje is wel lief. Maar wordt hij ook zo groot of blijft hij zo klein zou ook een mogelijke keuze zijn :ok:
Sanneke
euh heb je ook gelezen wat hij daarna schreef. Hij probeert gewoon al vast rassen op een rijtje te zetten. En daarna schreef hij dat hem het hem niet uitmaakte of hij voor schut liep.massam schreef:ik denk dat je maar een knuffel moet kopen en daarop oefenen tot je een beetje weet wat je wil.Das wel een gaaf hondje ja en misschien minder voor schut als ik daarmee buiten loopt.
volgens mij heb je geen idee waar je aan begint......