Moderator: moderatorteam

. Ja, bijna wel hé.Miezemuis schreef:Hahaha ze kijken ook haast hetzelfde
. Kat, hij is groter dan de honden, ik ben voor zijn uiterlijk gevallen. Ik zag een foto van hem als kitten en moest hem hebben, dit terwijl mijn honden indertijd geen katten waren gewent, anders nog ze jaagden er achteraan maar het is helemaal goed gekomen. Kat Nemo is eenkennig maar een echte lieverd.Zinodo schreef:Haha wat leukmooi katje
. 
Cleva schreef:Crescent schreef:Leuke dieren en leuk vermaak maar wat is dat voor een vloer?
Leen Bakkerlaminaat. Dat zie je toch?
Oh smullen. Voorraadbussen bedrukt met "storage" en gevlochten mandjes met "utensils".Cleva schreef:
Oh, ik heb er ook geen last van, hoor! Gezellig, dat gekeuvel op de vloer en de muren.
HOME. Voor als je je afvroeg of je wel in het juiste flatje scheten zit te laten.
De pech is alleen dat alle andere flatjes ook HOME zijn maar dan staat het ergens anders.
En dan van die gezellig vazen in de vensterbank met enorme plastic bloemen. Met het labeltje er nog aan want dan kun je ze over twee weken ruilen voor een zingende kerstman.
Heel slim bedacht allemaal.
Echt leuk voor mensen die hun vloer willen lezen.
Nee, gewoon een goed gelukte huis, tuin en keuken kat.Nanna schreef:Wat een prachtige kat. Is het een specifiek ras?
. Geen idee, ik weet alleen dat het een dure vloer was en ik heb hem overgenomen toen ik in dit huis kwam.Crescent schreef:Leuke dieren en leuk vermaak maar wat is dat voor een vloer?
. Het komt niet van de Leen Bakker, het is donkerder maar ik weet niet meer waar het wel weg komt. Dit zal mij ook een zorg zijn, ik heb de vloer overgenomen en zal hier niet lang wonen, ik vind de vloer wel mooi maar zou het zelf niet uitgezocht hebben.Cleva schreef:Crescent schreef:Leuke dieren en leuk vermaak maar wat is dat voor een vloer?
Leen Bakkerlaminaat. Dat zie je toch?
.