Ingrid48 schreef:ahh, we hebben helemaal niet meer afgesproken om te wandelen...jammer
Hoe beviel Westerbergen? Was het te doen met oud/nieuw?
Nee, ik heb er nog wel aangedacht hoor. Maar er waren vrienden mee met honden. Daar hebben we 1 jan mee gewandeld. De tweede waren we al niet echt fit, dus wel een korte wandeling gedaan, en de derde naar huis gegaan omdat we allebei ziek waren
De 31 was er wel veel geknal te horen van het carbid schieten. Triss vond het niet leuk, maar was ook niet heel erg bang er van. Wilde buiten niet echt lopen, en plassen, dat niet, maar binnen had ze er geen last van. Om 12.00 uur werd er ook echt geen vuurwerk afgestoken op het park. Wel hoorde je natuurlijk het vuurwerk van de omgeving, maar daar hadden de honden in huis geen last van. Die hebben heerlijk op een bot liggen knagen.
Het was wel grappig, want ergens halverwege de avond hoorde we vuurwerk, en dat leek op het park te zijn. Mijn man samen met onze vriend naar buiten. Komen ze bij de plek, bleek het net buiten het park te zijn. Een vader met twee kinderen. Maar toen ze daar dus aankwamen stond er al zes man, hun beklag te doen. Dat ze daar speciaal op het park zaten vanwege bange honden.

Die man durfde dus echt niets meer af te steken
Daarna waren we ook niet meer bang dat er toch nog iets op het park afgestoken zou worden, want zowel dan zouden er direct mensen bij staan. Het park zat vol met mensen met honden, allemaal om het vuurwerk te ontlopen.
De volgende dag hebben we een wandeling gemaakt met die vrienden, af en toe in de verte was er nog wel vuurwerk te horen, maar niet heel erg. En dat ging prima, af en toe zag ik haar wat verstrakken, maar later ontspande ze weer goed.