Toos op de Geierlay hangbrug
Moderator: moderatorteam

Ze vondt het wel een mooi uitzicht geloof ikveertje schreef:Je hebt haar niet gezegd dat ze beter niet naar beneden kon kijken?
S@ndr@ schreef:stoer wijf - allebei
Nee ze was niet echt onder de indrukceciel schreef:Hey daar is ze weer, wat een superheld! Zo leuk om de avonturen van Toos voorbij te zien komen. Ze is niet snel uit haar evenwicht gebracht hè, mag Styx niet eens een weekje in de dappere kielzog van Toos mee om te leren dat de wereld niet zomaar vergaat
100 meter hoog en 360 meter langZamunda schreef:Oh gatsie, dat is wel hoog ja. En lang ook zo te zien, hoe lang is die brug wel niet.
Holy shitCendy schreef:100 meter hoog en 360 meter langZamunda schreef:Oh gatsie, dat is wel hoog ja. En lang ook zo te zien, hoe lang is die brug wel niet.
Met Toos erbij, je vergeet Toos. Dan komt alles goedZamunda schreef:Driehonderdzestig meter....

Pff nou, ik heb net even dat ding opgezocht en er nog meer angstaanjagende plaatjes van gezien... Ik begrijp dat je er speciaal naartoe moet rijden en hem dus niet zomaar even op wandeling tegenkomt, nou dan zul je mij daar nooit gaan aantreffen. Gatver, moet je er net gaan als er veel mensen zijn, dan krijg je dus zoiets:bram en thijs schreef:Met Toos erbij, je vergeet Toos. Dan komt alles goedZamunda schreef:Driehonderdzestig meter....

Dit plaatje kwam ik ook tegen op het internet, als het zo druk was geweest had ik gelijk weer rechtsomkeer gemaakt hoorZamunda schreef:Pff nou, ik heb net even dat ding opgezocht en er nog meer angstaanjagende plaatjes van gezien... Ik begrijp dat je er speciaal naartoe moet rijden en hem dus niet zomaar even op wandeling tegenkomt, nou dan zul je mij daar nooit gaan aantreffen. Gatver, moet je er net gaan als er veel mensen zijn, dan krijg je dus zoiets:bram en thijs schreef:Met Toos erbij, je vergeet Toos. Dan komt alles goedZamunda schreef:Driehonderdzestig meter....
Nee ik sla even over, zelfs met Toos.
Daarom neem ik Toos meebram en thijs schreef:Oh![]()
![]()
Nu je het zegt
![]()
![]()
Dat had met de jongens moet kunnen, dan had ik de hele weg ruimbaan gehad
![]()
![]()
.