bram en thijs schreef:Johnny Jones schreef:Soooof schreef:Wat is ie een mooie beer geworden zeg! Hoe oud is ie nu?
Dankjewel!
Koda is bijna 9 maanden. Op de schouder is hij 65 cm en hij weegt 36 kg, hij zal nog wel wat breder worden!
Hij is leuk hoor, mooie staart, mooie oortjes
Dankjewel!
grover schreef:ON1 is een soort lightroom alternatief he? Ik ken het verder niet maar als het zo'n beetje hetzelfde werkt dan is het wel makkelijk te leren hoor
Mooie foto's en erg mooi fotomodel

Bedankt! Bij het zoeken naar een programma om foto's te bewerken kwam ik hier op uit. De simpele dingen lukken nu redelijk, maar de mogelijkheden zijn eindeloos.
metav schreef:
Oke de volgende keer als ik bij dit bankje een witte herder zie ga ik heel hard Koda roepen haha hier lopen wij ook regelmatig
Leuk! Wat grappig dat je het bankje herkent!
veertje schreef:Mooi zeg! Hij staat er prachtig op! En inderdaad, wat een beer is hij al

Dankjewel! Koda is een heerlijke grote knuffelbeer!
Cleva schreef:Wat heb je voor camera gekocht?
Ik ben niet van het type dat er meer dan 400 euro voor betaalt en ik hoef ook geen amateurfotograaf te worden want ik heb al een identiteit maar zelfs met mijn telefoon vallen de foto's soms wat tegen.
Het is inderdaad de Nikon D7500. Ik denk dat er voor jouw budget wel een goede camera te krijgen is. Er zitten hier vast wel mensen die hierover een goed advies kunnen geven.
Vandaag was er eindelijk een klein streepje zon en heb ik wat portretjes gemaakt. Ga zo nog wat foto's uploaden