Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ook een nieuwe camera..

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ook een nieuwe camera..

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

En die moest natuurlijk ook uitgeprobeerd. Gisteren en vanmorgen met wandelen meegenomen. Het was somber en grijs weer, niet echt weer voor mooie foto's, maar wachten tot eindelijk de zon gaat schijnen is ook geen optie.
Gelukkig werkte Ko wel mee! Digger natuurlijk niet, die rent de hele tijd als een kip zonder kop heen en weer, dat vraagt meer skills om daar een goede foto van te krijgen. De rest had ik thuis gelaten.

De eerste maakte ik gisteren. Leek me zo handig, automatische iso. Maar toen kreeg ik dus een hele hoge iso en veel ruis. In zwart/wit werd het nog wel wat.
AfbeeldingDSC_0035

AfbeeldingDSC_0384

AfbeeldingDSC_0361

AfbeeldingDSC_0324

AfbeeldingDSC_0303-a

En tot slot even zijn mooie staart showen!
AfbeeldingDSC_0286-a
S@ndr@
Zeer actief

Re: Ook een nieuwe camera..

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Wat een beet wordt het al zeg... en een witte hond is met zonnig weer dan weer een hele uitdaging, dus dan weet je wat je te doen staat ... ik vind het super en ja ISO moet je wel even in de gaten houden met dit weer, ik loop er soms ook in hoor... alleen ik weer hoe ik het acceptabel kan maken ik PS :wink: al met al hele leuke foto`s
Johnny Jones
Zeer actief

Tamara81 schreef:Gaaf! De foto met de staart :I:

Wist je dat witte herders het zelfs goed doen voor de meest antieke camera? :wink: Ze zijn net iets te fotogeniek. :)
Wat een staart he?
Ik kan Koda er ook niet de schuld van geven als een foto mislukt :mrgreen:
Nanna schreef:Ja met zo’n witte hond kan ik het ook :LOL:
Nee hoor, de foto’s zijn prachtig :ok:
Jij kan het zelfs met een paar zwarte ragebollen! :lol1:
S@ndr@ schreef:Wat een beet wordt het al zeg... en een witte hond is met zonnig weer dan weer een hele uitdaging, dus dan weet je wat je te doen staat ... ik vind het super en ja ISO moet je wel even in de gaten houden met dit weer, ik loop er soms ook in hoor... alleen ik weer hoe ik het acceptabel kan maken ik PS :wink: al met al hele leuke foto`s
Wat een buffel he? En zooo vreselijk lief :I:
Ik was ook niet helemaal tevreden over de witbalans, maar die wil ik voorlopig wel op automatisch laten.
Ben hard aan het oefenen met ON1 photo RAW. Heel fijn programma, maar lastig dat alle uitleg in het Amerikaans is.
Vanaf maart ga ik naar een fotografiecursus van acht avonden, dan hoop ik weer een stapje verder te komen.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ja zeker een giga beer en goed dat je er in gaat investeren, :ok: ik heb dit jaar een aantal workshops gedaan en dat is zeker de moeite waard geweest wat mij betreft :wink: ik kijk uit naar verdere foto`s :pffff: :mrgreen:
Soooof
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Soooof »

Wat is ie een mooie beer geworden zeg! Hoe oud is ie nu?
Johnny Jones
Zeer actief

Soooof schreef:Wat is ie een mooie beer geworden zeg! Hoe oud is ie nu?
Dankjewel!
Koda is bijna 9 maanden. Op de schouder is hij 65 cm en hij weegt 36 kg, hij zal nog wel wat breder worden!
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Johnny Jones schreef:
Dankjewel!
Koda is bijna 9 maanden. Op de schouder is hij 65 cm en hij weegt 36 kg, hij zal nog wel wat breder worden!
Hij is leuk hoor, mooie staart, mooie oortjes
AfbeeldingAfbeelding
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

ON1 is een soort lightroom alternatief he? Ik ken het verder niet maar als het zo'n beetje hetzelfde werkt dan is het wel makkelijk te leren hoor :)

Mooie foto's en erg mooi fotomodel :D
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Mooi zeg! Hij staat er prachtig op! En inderdaad, wat een beer is hij al :D
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Cleva schreef:Wat heb je voor camera gekocht?
Ik ben niet van het type dat er meer dan 400 euro voor betaalt en ik hoef ook geen amateurfotograaf te worden want ik heb al een identiteit maar zelfs met mijn telefoon vallen de foto's soms wat tegen.
Volgens de EXIF (te vinden als je even op een van de foto's klikt) een Nikon D7500. Niet echt binnen jouw budget. Ik denk dat jij meer hebt aan zoiets
Johnny Jones
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Johnny Jones schreef:
Dankjewel!
Hij is leuk hoor, mooie staart, mooie oortjes
Dankjewel!
grover schreef:ON1 is een soort lightroom alternatief he? Ik ken het verder niet maar als het zo'n beetje hetzelfde werkt dan is het wel makkelijk te leren hoor :)

Mooie foto's en erg mooi fotomodel :D
Bedankt! Bij het zoeken naar een programma om foto's te bewerken kwam ik hier op uit. De simpele dingen lukken nu redelijk, maar de mogelijkheden zijn eindeloos.
metav schreef: Oke de volgende keer als ik bij dit bankje een witte herder zie ga ik heel hard Koda roepen haha hier lopen wij ook regelmatig
Leuk! Wat grappig dat je het bankje herkent!
veertje schreef:Mooi zeg! Hij staat er prachtig op! En inderdaad, wat een beer is hij al :D
Dankjewel! Koda is een heerlijke grote knuffelbeer!
Cleva schreef:Wat heb je voor camera gekocht?
Ik ben niet van het type dat er meer dan 400 euro voor betaalt en ik hoef ook geen amateurfotograaf te worden want ik heb al een identiteit maar zelfs met mijn telefoon vallen de foto's soms wat tegen.
Het is inderdaad de Nikon D7500. Ik denk dat er voor jouw budget wel een goede camera te krijgen is. Er zitten hier vast wel mensen die hierover een goed advies kunnen geven.

Vandaag was er eindelijk een klein streepje zon en heb ik wat portretjes gemaakt. Ga zo nog wat foto's uploaden :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”