Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wel of niet medicatie bij vuurwerkangst?
Moderator: moderatorteam
- AnSen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Had een Jack (R)Hussel Black&Tan
- Aantal honden: 0
Re: Wel of niet medicatie bij vuurwerkangst?
Dit stond op het AD baat het niet schaad het niet
https://www.ad.nl/video/hondjes-van-mir ... gst~p61861
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat is het principe van het thundershirt.AnSen schreef:Dit stond op het AD baat het niet schaad het niet

Groetjes Marja
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Op dit soort momenten baal ik dubbel dat ik geen rijbewijs heb, anders zou ik met oudjaar inderdaad ook gewoon ergens middenin een bos gaan staan.
Al lijkt het nu al wel oudjaar. Shep ligt nu naast me op de bank, constant hijgen maar het bibberen is voor nu even over. Komt omdat ik maar weer harde muziek op heb gezet. Pfff krijg zelf ook helemaal geen rust meer.
Al lijkt het nu al wel oudjaar. Shep ligt nu naast me op de bank, constant hijgen maar het bibberen is voor nu even over. Komt omdat ik maar weer harde muziek op heb gezet. Pfff krijg zelf ook helemaal geen rust meer.

- AnSen
- Zeer actief
Maar als je die niet hebt … meestal heb je wel een sjaal in huis
- ceciel
- Zeer actief
Ik wil iedereen met hondjes die last ervaren veel sterkte wensen de komende dagen. Na bijna 15 jaar een hond te hebben gehad met angst voor vuurwerk is het een verademing om het eens anders te ervaren.
Wij hoeven voor het eerst sinds jaren niet in een huisje in the middle of nowwhere te bivakkeren hoewel dat dus ook wel ontspanning gaf voor alle partijen. Vertrekken op de dag dat de vuurwerkverkoop begint en na oudjaar weer terug de bewoonde wereld in.
Nu moet ik zeggen dat we tegenwoordig ook wel heel rustig wonen en Styx gewend is aan knallen door de jacht en de kanonnen die de boeren hier afschieten tegen ganzen. Bij het wandelen vanmiddag werd er voor het eerst vuurwerk afgeschoten en dan volstaat een 'niks aan de hand, zijn de boze boeren'.
Wij hoeven voor het eerst sinds jaren niet in een huisje in the middle of nowwhere te bivakkeren hoewel dat dus ook wel ontspanning gaf voor alle partijen. Vertrekken op de dag dat de vuurwerkverkoop begint en na oudjaar weer terug de bewoonde wereld in.
Nu moet ik zeggen dat we tegenwoordig ook wel heel rustig wonen en Styx gewend is aan knallen door de jacht en de kanonnen die de boeren hier afschieten tegen ganzen. Bij het wandelen vanmiddag werd er voor het eerst vuurwerk afgeschoten en dan volstaat een 'niks aan de hand, zijn de boze boeren'.
- Caro
- Zeer actief
Dank je. En dat moet inderdaad een hele verademing zijn. Ik zit inmiddels ook alweer 12 jaar met een bange hond. Kan me niet eens voorstellen hoe het is met een hond die niet bang is.ceciel schreef:Ik wil iedereen met hondjes die last ervaren veel sterkte wensen de komende dagen. Na bijna 15 jaar een hond te hebben gehad met angst voor vuurwerk is het een verademing om het eens anders te ervaren.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Tja ze zijn ehhh apartTamara/Bayko schreef:Hun eigen honden zijn bang voor vuurwerk? Zijn die lui debiel ofzo?Gollum schreef:Ik hoor net dat de buren een flink vuurwerkpakket hebben gehaald en de visite ook vuurwerk meeneemt. Ik blijf dus thuis![]()
Ik snap dat niet hoor, dan heb je bange honden en ga je voor je huis vuurwerk afsteken.
Vooralsnog geen tekenen van angst maar door de verhalen ben ik nu wel een beetje zenuwachtig. Ik ga wel keihard een schietspelletje spelen op de xbox rond 12en.
Zou voor mij trouwens reden zijn om juist niet thuis te blijven. Honden in de auto en rustiger oorden opzoeken lijkt me handiger met zulke burenGa ik met Cody ook doen. Die is tot nu toe niet bang voor knalvuurwerk maar hij wordt soms wel wat bozig en blafferig als zijn slaap erdoor verstoord wordt. Gelukkig laat hij zich nog makkelijk afleiden met brokjes zoeken in de woonkamer. Vorige maand is hij buiten geschrokken van siervuurwerk dat opeens werd afgestoken en toen was hij dus wel echt een paar uur bang. Aangezien iets verderop in de straat de Cobra's en dergelijke je om de oren vliegen met oud op nieuw ga ik maar niet uitproberen hoe Cody zich daar doorheen slaat. Hier ligt alvast een dik dekbed, een thermoskan, een aantal dekens en veel lekkers voor Cody klaar zodat ik maandag alleen nog maar de boel in de auto hoef te gooien als het te erg wordt met de herrie. Gaan we nog even ergens een rustig bos opzoeken en rond middernacht de snelweg op ofzo.

Mijn vriend wil er wel graag heen en ik kan geen autorijden. Maar het is hier elk jaar debiel met vuurwerk dus het komt wel goed.
Toen ging ik op normale tijd gewoon naar bed en slapen. Eens kijken hoe het dit jaar gaat. Gelukkig hebben we vanochtend wel onze tweede rondje kunnen lopen en heeft ze alles gedaan. Rondje maar kort gehouden, was maar goed ook, want we waren net thuis hoor ik een knal. Het knalt hier niet erg, maar ze durft de tuin niet meer in. Heb haar 'n uurtje geleden met veel aanmoediging de tuin ingekregen, heel hard hopend dat het echt even stil zou zijn en heeft ze nog een plas gedaan. Oh, ik had wel Pet Rescue op haar gespoten. Zo maar weer even doen, voor de knallen die misschien nog komen vanavond.Caro schreef:Dank je. En dat moet inderdaad een hele verademing zijn. Ik zit inmiddels ook alweer 12 jaar met een bange hond. Kan me niet eens voorstellen hoe het is met een hond die niet bang is.ceciel schreef:Ik wil iedereen met hondjes die last ervaren veel sterkte wensen de komende dagen. Na bijna 15 jaar een hond te hebben gehad met angst voor vuurwerk is het een verademing om het eens anders te ervaren.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Wat een idioten zegGollum schreef:Ik hoor net dat de buren een flink vuurwerkpakket hebben gehaald en de visite ook vuurwerk meeneemt. Ik blijf dus thuis![]()
Ik snap dat niet hoor, dan heb je bange honden en ga je voor je huis vuurwerk afsteken.
Vooralsnog geen tekenen van angst maar door de verhalen ben ik nu wel een beetje zenuwachtig. Ik ga wel keihard een schietspelletje spelen op de xbox rond 12en.

Ik moet toch eens naar jouw eerdere advies kijken, omdat je schreef 'goed dat je dat niet opgevolgd hebt', heb ik nog geen tijd voor gehad, want
nu werkt het pilletje blijkbaar op het 'hyper' gedeelte bij Jessie: Jessie zat in de auto, een hond liep langs en ineens vloog ze uit en blaffen en
helemaal woest

Daarna heeft ze 1.5 uur heen en weer gelopen als een gekooid dier en ze wil maar naar buiten. Uiteindelijk even heel streng geweest en toen
heeft ze een uurtje geslapen.
Pfffffffffffff, nou ja, tot nu toe niet enorm bang. Ze reageert wel op de knallen, maar hersteld snel. Verder is ze nu gewoon getikt

We gaan zo weer naar de polder en dan hoop ik dat ze het tot morgenochtend 7.00 uur volhoudt, want ik heb echt geen puf om vanavond om
23.00 uur voor de 5e keer vandaag naar de polder te rijden.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
AnSen schreef:Dit stond op het AD baat het niet schaad het niet
Ik ga het lezen, dank je

- Caro
- Zeer actief
Blijkbaar voelt ze zich heel was door die alprazolam. Dat is dan maar even zo. Wel fijn dat het werkt voor de angst.
Hier zijn op dit moment zowel links als rechts buren in hun achtertuin aan het knallen, siervuurwerk, gillende keukenmeiden. Maar met de muziek redden we het tot nu toe nog. Ze ligt nu zelfs naast me te slapen.
Hier zijn op dit moment zowel links als rechts buren in hun achtertuin aan het knallen, siervuurwerk, gillende keukenmeiden. Maar met de muziek redden we het tot nu toe nog. Ze ligt nu zelfs naast me te slapen.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Omdat een hond niet weet wat hem overkomt op zo'n avond. Ineens breekt om 12u de hel los. Een stabiele hond zal naar de baas kijken hoe die reageert. Maar die is er niet. Niemand om even steun uit te halen. Je hebt geen idee wat er gebeurt. Voor hetzelfde geld gooit iemand een rotje of erger in je tuin of tegen je raam.Stapper schreef:Waarom niet als ik vragen mag, ik ben oprecht nieuwsgierig naar jouw invalshoek. Het liefst zou ik mijn gezin samen willen hebben. Eerder hebben we het opgelost met een bench maar Bente werd met zo onrustig met iedereen die van binnen naar buiten liep. (ze heeft een super hekel aan de bench ook met lekkere dingen en hoeft van mij dus niet meer in zo'n ding). Voor ons werkte dit vorig jaar erg goed. Maar misschien kan het dit jaar niet hoor dan pas ik het aan.sirene schreef:Ik vind je hond alleen laten tijdens oud en nieuw echt geen goed idee. Zelfs al is hij niet bang.
Op het naakthondenforum wat zo'n 15jr geleden een truthola die haar hondjes alleen had gelaten. Die waren ook niet bang. Die hondjes waren letterlijk helemaal over de zeik gegaan. Ze hadden de hele kamer onder gezeken en gescheten en een heleboel gesloopt. Die waren gewoon helemaal in paniek toen ze thuiskwamen. Ik ben er nog pissig over hoe je zo stom kunt zijn. Die arme hondjes.
- Caro
- Zeer actief
Oh nee echt nooit zou ik mijn hond alleen laten met oud en nieuw. Ook al zou ze helemaal niet bang zijn. Om 12 uur lijkt het wel alsof er oorlog uitbreekt. Ik zou nergens rustig zitten als er op dat moment een huisdier van mij alleen thuis zou zijn. Dat kan je toch niet maken. Die beestjes snappen niet wat er gebeurt.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Precies... ik zou t gewoon niet eens overwegen en dan heb ik geen bange honden. Maar voor zoiets totaal onnatuurlijks en onverwachts blijf ik bij ze. Ze zouden t maar wel eens nodig hebben. Ik zou t mezelf nooit vergeven.sirene schreef:Omdat een hond niet weet wat hem overkomt op zo'n avond. Ineens breekt om 12u de hel los. Een stabiele hond zal naar de baas kijken hoe die reageert. Maar die is er niet. Niemand om even steun uit te halen. Je hebt geen idee wat er gebeurt. Voor hetzelfde geld gooit iemand een rotje of erger in je tuin of tegen je raam.Stapper schreef:Waarom niet als ik vragen mag, ik ben oprecht nieuwsgierig naar jouw invalshoek. Het liefst zou ik mijn gezin samen willen hebben. Eerder hebben we het opgelost met een bench maar Bente werd met zo onrustig met iedereen die van binnen naar buiten liep. (ze heeft een super hekel aan de bench ook met lekkere dingen en hoeft van mij dus niet meer in zo'n ding). Voor ons werkte dit vorig jaar erg goed. Maar misschien kan het dit jaar niet hoor dan pas ik het aan.sirene schreef:Ik vind je hond alleen laten tijdens oud en nieuw echt geen goed idee. Zelfs al is hij niet bang.
Op het naakthondenforum wat zo'n 15jr geleden een truthola die haar hondjes alleen had gelaten. Die waren ook niet bang. Die hondjes waren letterlijk helemaal over de zeik gegaan. Ze hadden de hele kamer onder gezeken en gescheten en een heleboel gesloopt. Die waren gewoon helemaal in paniek toen ze thuiskwamen. Ik ben er nog pissig over hoe je zo stom kunt zijn. Die arme hondjes.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Dat merkte ik bij Mila ook. Die heeft namelijk nog wel meer angstjes en die waren dan ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen (bruggetjes met kieren, klepperende ramen of deuren) en haar ontzettende beleefdheid ook - superbrutaal werd ze ervan, ook tegen andere hondenCaro schreef:Blijkbaar voelt ze zich heel was door die alprazolam. Dat is dan maar even zo. Wel fijn dat het werkt voor de angst.

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Jessie ging vanavond even tegen het aanrecht aanstaan om de restjes eraf te vissenDeDiana schreef:Dat merkte ik bij Mila ook. Die heeft namelijk nog wel meer angstjes en die waren dan ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen (bruggetjes met kieren, klepperende ramen of deuren) en haar ontzettende beleefdheid ook - superbrutaal werd ze ervan, ook tegen andere hondenCaro schreef:Blijkbaar voelt ze zich heel was door die alprazolam. Dat is dan maar even zo. Wel fijn dat het werkt voor de angst.

dat ze daartoe in staat was), maar toch maar even streng gezegd dat dit niet de bedoeling was

Ook werd ze helemaal dol tijdens het spelen met Pieter, hij speelt altijd wat wilder en Jessie is snel 'gek' te krijgen, maar nu was ze wel een
beetje té. Maar goed, ik vind bijna alles beter dan die enorme angst van gisteravond.
Ze is nog wel bang, maar het is te doen.
Alleen in de polder vanavond ging het niet echt: eerst een enorme lang plas (gelukkig die was ze kwijt) en toen gingen we verder lopen en
hoorden we toch dat 'schelle' vuurwerkgeluid in de verte en daar reageert ze het hevigste op en toen was ze weer helemaal bang, enorm trekken
en niet tot rust te krijgen. Dus dat had geen nut meer en toen zijn we terug naar de auto gegaan.
Eenmaal thuis ligt ze op de bank te slapen, af en toe even wat schrik, maar redelijk snel herstel en weer slapen.
Hopelijk redt ze het nu tot morgenochtend vroeg, want ik ga het niet redden tot weer 2.00 uur vannacht totdat het stil is

het weer vroeg op is, om voor de herrie haar weer uit te laten. Man, man, je hebt er een dagtaak aan zo om 'het kind' te laten plassen en poepen.
Het is hier ook echt belachelijk sinds gistermiddag, bijna non stop knallen. Soms 10 seconde stil, maar niet genoeg om even snel in de tuin
te laten plassen of voor het huis.
Ik kan me dit niet herinneren van voorgaande jaren, maar goed, toen lette ik er ook niet zo op natuurlijk.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik let er wel op maar ook hier is t veel erger dan voorgaande jaren. Net werd er op 10 meter van Xavi een illegale bom gegooid. Godzijdank is die hond bomproof en wordt alleen woest. Dit samen met een woeste baas is schijnbaar toch eng want ik had hem bijna van zn fiets getrokken en echt... dan ben ik niet meer voor rede vatbaar dus t zou best vervelend voor hem kunnen geworden zijn. Dat is me echt hier de laatste jaren nooit gebeurd. Zeker niet in de dagen vooraf.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Wij waren de laatste twee jaar al weg hier met Triss, maar het is nu echt de hele dag door. Ik hoor ze nu ook wel door Triss, maar zelfs vanmorgen om 8 uur waren de eerste knallen al weer te horen.
Gelukkig, mede door de alprazolam gaat het wel goed. Triss is eigenlijk gewoon haar irritante zelf
Bij iedere knal kijkt ze wel even op, maar reageert verder eigenlijk niet. Maandag gaan we naar Drenthe naar een vuurwerkvrij park, dus nog even 1 dag uitzitten. En dan hoop ik dat als we vrijdag terug komen dat het ergste weer voorbij is.
Fijn dat het beter gaat Caro! Het leven staat rond deze dagen inderdaad helemaal in het teken van de hond. Maar goed, dat heb ik er wel voor over
Gelukkig, mede door de alprazolam gaat het wel goed. Triss is eigenlijk gewoon haar irritante zelf

Fijn dat het beter gaat Caro! Het leven staat rond deze dagen inderdaad helemaal in het teken van de hond. Maar goed, dat heb ik er wel voor over

Groetjes Marja
Hier is het gelukkig voor het tweede jaar op rij een stuk rustiger. Maar ging Lotje vorig jaar helemaal niet meer naar buiten, nu net toch gewoon naar buiten met knallen en in de tuin snuffelen???
Ze is rond half 6 nog even naar buiten geweest en een plas gedaan en ik dacht echt, die gaat niet meer naar buiten vanavond.
Nu ja, ik weet nu nog niet zeker wat het is dat werkt. Ik heb rond 'n uur of 8 nog een keer Pet Rescue op haar borstje gespoten. Toennet ging het even minder met veel knallen dichtbij en haar een half theelepeltje No Stress Pasta gegeven en verdorie, ze ging mee naar buiten de tuin in, een klap beetje verder weg, geen reactie. Ze doet gelukkig een grote plas en blijft rond snuffelen. Dus ik maar naar binnen. Even later komt ze naar binnen, ik sluit alles. En binnen gaat ze lekker op een bot knauwen. Even later zit ze me aan te staren en ik zeg, Lotje buiten toe? En hup, ze vloog zowat naar de achterdeur en is naar buiten gegaan. Her en der een knal en ze keek wel op, maar dat was het dan wel.
Zou dat spul nu echt zo goed zou werken?
Ze is rond half 6 nog even naar buiten geweest en een plas gedaan en ik dacht echt, die gaat niet meer naar buiten vanavond.
Nu ja, ik weet nu nog niet zeker wat het is dat werkt. Ik heb rond 'n uur of 8 nog een keer Pet Rescue op haar borstje gespoten. Toennet ging het even minder met veel knallen dichtbij en haar een half theelepeltje No Stress Pasta gegeven en verdorie, ze ging mee naar buiten de tuin in, een klap beetje verder weg, geen reactie. Ze doet gelukkig een grote plas en blijft rond snuffelen. Dus ik maar naar binnen. Even later komt ze naar binnen, ik sluit alles. En binnen gaat ze lekker op een bot knauwen. Even later zit ze me aan te staren en ik zeg, Lotje buiten toe? En hup, ze vloog zowat naar de achterdeur en is naar buiten gegaan. Her en der een knal en ze keek wel op, maar dat was het dan wel.
Zou dat spul nu echt zo goed zou werken?
- Caro
- Zeer actief
Ja het is me wat. Ik stond vanmorgen bijna te juichen toen Shep een poep deed omdat ze gisteren de hele dag niet meer wilde poepen. En het moet er toch een keer uit. Even snel plassen doet ze gelukkig steeds wel. Is de officiële verkoop nu soms een dag eerder begonnen? Want kan me van vorig jaar niet herinneren dat het een paar dagen van tevoren al zo erg was.

- AnSen
- Zeer actief
Caro schreef:Ja het is me wat. Ik stond vanmorgen bijna te juichen toen Shep een poep deed omdat ze gisteren de hele dag niet meer wilde poepen. En het moet er toch een keer uit. Even snel plassen doet ze gelukkig steeds wel. Is de officiële verkoop nu soms een dag eerder begonnen? Want kan me van vorig jaar niet herinneren dat het een paar dagen van tevoren al zo erg was.

- dagmar88
- Zeer actief
AnSen schreef:Caro schreef:Ja het is me wat. Ik stond vanmorgen bijna te juichen toen Shep een poep deed omdat ze gisteren de hele dag niet meer wilde poepen. En het moet er toch een keer uit. Even snel plassen doet ze gelukkig steeds wel. Is de officiële verkoop nu soms een dag eerder begonnen? Want kan me van vorig jaar niet herinneren dat het een paar dagen van tevoren al zo erg was.Ja helaas want op zondag mag er geen vuurwerk verkocht worden

Volgens mij was het minder mooi weer.
Er is vorig jaar een speciale vergunning afgegeven zodat er wel op de 31ste verkocht mocht worden.dagmar88 schreef:AnSen schreef:Caro schreef:Ja het is me wat. Ik stond vanmorgen bijna te juichen toen Shep een poep deed omdat ze gisteren de hele dag niet meer wilde poepen. En het moet er toch een keer uit. Even snel plassen doet ze gelukkig steeds wel. Is de officiële verkoop nu soms een dag eerder begonnen? Want kan me van vorig jaar niet herinneren dat het een paar dagen van tevoren al zo erg was.Ja helaas want op zondag mag er geen vuurwerk verkocht worden
Vorig jaar viel de 31e op zondag en begon de verkoop dus ook op de 28e.
Volgens mij was het minder mooi weer.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik snap het niet: het is verboden om af te steken voor 31 december 18.00 uur (maar geen mankracht om op te treden bij overtredingen),
waarom mag het dan al verkocht worden?
Verkoop het pas op de 31ste en je hebt die ellende de dagen ervoor in ieder geval niet.
Eén dag is nog overheen te komen, maar nu zit je dus 4 dagen met ellende
En helaas is mijn bestelling voor regen en storm morgenavond ook niet verwerkt
Verkoop het pas op de 31ste en je hebt die ellende de dagen ervoor in ieder geval niet.
Eén dag is nog overheen te komen, maar nu zit je dus 4 dagen met ellende

- dagmar88
- Zeer actief
Hoe wil je al die mensen tegelijk in een winkel krijgen?Caro. schreef:Ik snap het niet: het is verboden om af te steken voor 31 december 18.00 uur (maar geen mankracht om op te treden bij overtredingen),
Eén dag is nog overheen te komen, maar nu zit je dus 4 dagen met ellende![]()
Hier is dit jaar vrijwel niks. Na 18 uur heel af en toe een knal.
Paar grote partijen illegaal vuurwerk in beslag genomen.
- Gollum
- Zeer actief
Ik zat al te bedenken om met de tuinslang zelf regen vanuit het badkamerraam te creërenCaro. schreef:Ik snap het niet: het is verboden om af te steken voor 31 december 18.00 uur (maar geen mankracht om op te treden bij overtredingen),

- dagmar88
- Zeer actief
Zo'n pak https://nl.aliexpress.com/item/Volwasse ... e0979323-0Gollum schreef: Ik zat al te bedenken om met de tuinslang zelf regen vanuit het badkamerraam te creëren
en een waterpistool

- Gollum
- Zeer actief
Als ik zoiets aantrek rennen ze vanzelf wel weg, dan heb ik geen water meer nodigdagmar88 schreef:Zo'n pak https://nl.aliexpress.com/item/Volwasse ... e0979323-0Gollum schreef: Ik zat al te bedenken om met de tuinslang zelf regen vanuit het badkamerraam te creëren
en een waterpistool

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Kan me niet verrotten, dan staan ze maar 6 uur in de rij... misschien haken ze wel af dandagmar88 schreef:Hoe wil je al die mensen tegelijk in een winkel krijgen?Caro. schreef:Ik snap het niet: het is verboden om af te steken voor 31 december 18.00 uur (maar geen mankracht om op te treden bij overtredingen),
Hier is dit jaar vrijwel niks. Na 18 uur heel af en toe een knal.
Paar grote partijen illegaal vuurwerk in beslag genomen.

Je gaat toch niet iets verkopen wat verboden is op dat moment?
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, had die link even eerder gegeven dandagmar88 schreef:Zo'n pak https://nl.aliexpress.com/item/Volwasse ... e0979323-0Gollum schreef: Ik zat al te bedenken om met de tuinslang zelf regen vanuit het badkamerraam te creëren
en een waterpistool