Yuma & Rikki

Is ze nou klaar!

Moderator: moderatorteam

runninggirl schreef:Hahaha je ziet haar denken "Waar zal ik nu een hapje nemen?"
crutz schreef:runninggirl schreef:Hahaha je ziet haar denken "Waar zal ik nu een hapje nemen?"
En hij vind t allemaal prima. Ze sleurt hem geregeld mee aan z’n nekvel of aan een oor. Overigens zonder gaatjes![]()
Zo af en toe is hij het zat en dan volstaat een duidelijke NEE van hem
runninggirl schreef:crutz schreef:runninggirl schreef:Hahaha je ziet haar denken "Waar zal ik nu een hapje nemen?"
En hij vind t allemaal prima. Ze sleurt hem geregeld mee aan z’n nekvel of aan een oor. Overigens zonder gaatjes![]()
Zo af en toe is hij het zat en dan volstaat een duidelijke NEE van hem
Zo gaat het hier ook, het ziet er soms heftig uit maar nooit gaatjes. En ze vinden het inderdaad prima tot er een grens wordt aangegeven. Zo fijn als ze elkaar zo graag mogen dat het allemaal zelf geregeld wordt.
die hap in de dij 
lucie schreef:heerlijke foto's![]()
zijn mechelteefjes eigenlijk in zijn algemeenheid feller dan reuen of kun je dat zo niet stellen?
Hier werden de heren ook onder de duim gehouden door de teef.crutz schreef:lucie schreef:heerlijke foto's![]()
zijn mechelteefjes eigenlijk in zijn algemeenheid feller dan reuen of kun je dat zo niet stellen?
Hier wel. Algemeen durf ik dat niet te zeggen. M’n reuen groeien hier allemaal op onder het juk van dominante teven dat zal ook schelen
Wel vind ik reuen aanhankelijker