Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Relaxodog (dat ding werkt echt!)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Relaxodog (dat ding werkt echt!)
Zetten jullie m op de hoorbare stand of op de onhoorbare stand?
En merken jullie verschil bij de hond tussen de 2 geluids standen?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik wist niet eens dat het konCashel Vale schreef:Hier schakelt hij zich zelf uit na een bepaalde tijd. Iemand een tip hoe ik dit kan uitschakelen?

Hangt van de situatie af. Als ik nog thuis ben gaat hij op de onhoorbare stand, met het opbouwen heb ik hem op een gegeven moment 's nachts ook op onhoorbaar gezet. Als ik ze alleen thuis laat zet ik hem meestal op de hoorbare stand, houdt mooi de geluiden van buitenaf iets tegen waar ze anders nog wel eens op willen reageren.Jetski schreef:Zetten jullie m op de hoorbare stand of op de onhoorbare stand?
Ik merk aan de honden niet echt heel veel verschil tussen hoorbaar en niet hoorbaar, maar ik zie sowieso ook geen verbazingwekkende resultaten. Ze zijn er wel relaxter door en het heeft Ayla ook echt wel ondersteund met het alleen blijven. Hoop dat het voor de vuurwerkangst van Morris ook de scherpe kantjes er wat af gaat halen de komende weken.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Neem je dan iets mee van relaxopet?Pluutje schreef:Ben nog maar kort lid hier en ben het hele forum een beetje aan het doorspitten en toen kwam ik dit topic ook tegen. De RelaxoDog heb ik sinds vorig jaar oktober en vanaf dag 1 ben ik er erg blij mee. Mijn jongste is echt een stresskip maar sinds ik dit apparaat heb zijn veel situaties veel beter beheersbaar voor haar. Vuurwerk, dierenarts bezoekjes een verbouwing bij de buren, ze vind het nog steeds wel spannend dat kun je aan haar lichaamstaal wel aflezen maar er is geen paniek meer en ze ondergaat het lijdzaam.
In eerste instantie had ik hem op proef gekregen van een vriendin die ze verkoopt om gewoon eens te kijken of het werkelijk zo'n goed apparaat is als de leverancier beweert. Binnen een week heb ik al aangegeven dat ik het apparaatje absoluut wilde houden. Via mijn vriendin (waar ik ook inspring in drukke tijden) heb ik ook erg mooie andere dingen gezien met zowel honden, katten als paarden. Er kleeft wel 1 nadeel aan de Relaxopet producten, zodra ze aangezet worden moet ik vechten om niet in slaap te vallen hahaha
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb ondertussen contact gehad en het blijkt dus bij de nieuwe uitvoering dat deze zich uitschakeld na 2 uur.......nomo schreef:Ik wist niet eens dat het konCashel Vale schreef:Hier schakelt hij zich zelf uit na een bepaalde tijd. Iemand een tip hoe ik dit kan uitschakelen?Hier gaat hij alleen uit zichzelf uit als hij leeg is
![]()
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl
-
- Zeer actief
Serieus? En dat valt niet in te stellen?! Wat onhandig! Dat lijkt me toch niet echt een verbetering. Dan ben ik blij dat ik de oude versie op de kop heb getikt.Cashel Vale schreef:Heb ondertussen contact gehad en het blijkt dus bij de nieuwe uitvoering dat deze zich uitschakeld na 2 uur.......nomo schreef:Ik wist niet eens dat het konCashel Vale schreef:Hier schakelt hij zich zelf uit na een bepaalde tijd. Iemand een tip hoe ik dit kan uitschakelen?Hier gaat hij alleen uit zichzelf uit als hij leeg is
![]()
-
- Zeer actief
Idd niet echt een verbeteringnomo schreef:Serieus? En dat valt niet in te stellen?! Wat onhandig! Dat lijkt me toch niet echt een verbetering. Dan ben ik blij dat ik de oude versie op de kop heb getikt.Cashel Vale schreef:Heb ondertussen contact gehad en het blijkt dus bij de nieuwe uitvoering dat deze zich uitschakeld na 2 uur.......nomo schreef:Ik wist niet eens dat het konCashel Vale schreef:Hier schakelt hij zich zelf uit na een bepaalde tijd. Iemand een tip hoe ik dit kan uitschakelen?Hier gaat hij alleen uit zichzelf uit als hij leeg is
![]()

-
- Zeer actief
Hangt van de situatie af. Als ik nog thuis ben gaat hij op de onhoorbare stand, met het opbouwen heb ik hem op een gegeven moment 's nachts ook op onhoorbaar gezet. Als ik ze alleen thuis laat zet ik hem meestal op de hoorbare stand, houdt mooi de geluiden van buitenaf iets tegen waar ze anders nog wel eens op willen reageren.Jetski schreef:Zetten jullie m op de hoorbare stand of op de onhoorbare stand?
Ik merk aan de honden niet echt heel veel verschil tussen hoorbaar en niet hoorbaar, maar ik zie sowieso ook geen verbazingwekkende resultaten. Ze zijn er wel relaxter door en het heeft Ayla ook echt wel ondersteund met het alleen blijven. Hoop dat het voor de vuurwerkangst van Morris ook de scherpe kantjes er wat af gaat halen de komende weken.[/quote]
Hier idd dezelfde ervaring. Denk wel dat onze hond er iets lomer van wordt maar ook niet echt heeel veel verschil.
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Ik merk bij Basco niet zo veel verschil.
Ik ga 'm met oud en nieuw wel gebruiken.
Dan is hij niet heel gestrest maar wel wat onrustig.
Ik ga 'm met oud en nieuw wel gebruiken.
Dan is hij niet heel gestrest maar wel wat onrustig.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Ik heb hier de oude versie 'werkloos' op de vensterbank staan. Helaas. Zal hem ook eens op marktplaats zetten. Was toch wel een duur ding.

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Is er nog iemand die van zijn oude model af wil?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13