Moderator: moderatorteam

De shoot was een cadeau voor het meisje van haar oma, ze mocht zelf kiezen wat voor foto's ze wilde en koos voor een combi van portret en actie. Heb dus ook nog meer actiefoto's van hen samen gemaakt.fenneke schreef:
De spring foto springt eruit maar dat is omdat ik meer van actie hou
Ja, dat vind ik ook van die onderste foto. Die heeft het meisje uitgekozen voor een vergroting voor op haar kamer.Heavy schreef:Geweldigde onderste foto straalt echt liefde uit
![]()
Wat is het voor ras?

Ja hè, zo mooi dat ze allebei naar hetzelfde punt in het water kijken daar.Tamara81 schreef:
De foto waarop ze samen in het water kijken vind ik heel mooi

Klopt helemaal! Ik ben fan van hem, was dat al voor de shoot door de foto's die ik op FB van hem zag, maar in het echt is hij nóg leuker.grover schreef:Ahhh Yolo
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDank je wel voor het compliment!Ptje schreef:Oh wauw, kippenvelfoto’s, prachtig.![]()
Ja hij is echt heel erg leuk heLongFields schreef:Klopt helemaal! Ik ben fan van hem, was dat al voor de shoot door de foto's die ik op FB van hem zag, maar in het echt is hij nóg leuker.grover schreef:Ahhh Yolo
Dank je, en wat grappig dat je dat zegt over de puurheid van de foto's. Dat werd eerder vandaag ook al zo gezegd door iemand die ik sprak, en is ook wel iets watvik in mijn foto's probeer na te streven.jome schreef:Prachtige foto's, zo mooi puur!