Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ingepakt.
Moderator: moderatorteam
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Ingepakt.
Wauw, dat is een goede bescherming tegen mountainbikes
Bovendien helpt het ook tegen de kou
Bovendien helpt het ook tegen de kou
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- bram en thijs
- Zeer actief
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
die prachtige grote ogen

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- dagmar88
- Zeer actief
Cleva schreef:In de jas van tante Tops zaliger. Dankuwel!
- bram en thijs
- Zeer actief
Heb ooit één keer zo'n ding gehad en ging verhuizen. Nogal zeer onhandige vriendin belast met het vervoer van de amaryllis want met de rest vertrouwde ik haar niet en wat denk je? Breekt de hele bloem eraf, you had one job.Cleva schreef:bram en thijs schreef:P.s. Welke kleur Amaryllis?
Weet ik nog niet. Ik heb hem gekregen.
Ik vind het niets, zo'n losbol. Dadelijk flikkert ie om als hij gaat bloeien.
In mijn ogen zijn het saaie, kunstmatige bloemen

- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Een whippet in een detectivejas. Een kliko. Een opgefrommelde hawaibloemenkrans. Twee (2) hondenmanden. Op kantoor. Het leven is mooi.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
-
sjm
- Zeer actief
Heerlijk! Ik moet er ook echt een voor Zahra hebben, maar ik vind ze allemaal zo afgrijselijk lelijk.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Ze kijkt alsof ze mishandeld word.
VERWIJT zeg ik u.
Maar lijkt me heerlijk warm straks voor haar.
Maar lijkt me heerlijk warm straks voor haar.

- Zamunda
- Zeer actief
Goesso
. Hoe vindt ze hem in gebruik (met buiten lopen)?
- Zamunda
- Zeer actief
Staat ze er dan ook met een half hangend koppie bij? Zo gaat Ravi staan terwijl hij trilt en zijn ogen half sluit. Voor hem moet ik nog een fijne jas vinden want hij vindt al snel dat het hindert (en hij pist alles onder met zijn straal die alle kanten op gaatCleva schreef:Nou, ze loopt er liever gewoon nakend bij maar als het onder een graad of 5 wordt of als het een beetje regent dan gaat dat echt niet.
Dan heeft ze het even koud als een klein bloot kind met diezelfde natte drie graden.
Zeuren doet ze niet maar ze staat te schudden als Pietje Parkinson. Met van die lijdende halve oogjes.
Met jas heeft ze daar geen last dus zonder dat ze het zelf doorheeft is het heel fijn.
Lais zeurt wel, die laat heel duidelijk merken dat ze vreselijk zielig is maar ze laat net zo duidelijk merken dat ze héél blij is om haar jas aan te krijgen (die vindt het ook absoluut niet vervelend aan haar lijf).
- Zamunda
- Zeer actief
Ik merk dat het voor Ravi inderdaad een beetje wennen is (ik ben benieuwd hoe dat gaat als ik eenmaal een goed passende jas voor hem heb), maar Lais is dan vast een uitzondering want die hoefde er echt niet aan te wennen, die vond het meteen heel fijn.Nanna schreef:Iets aan hebben is altijd wennen voor een hond.
Maar ze weten zo dat het ze voordeel oplevert hoor. Topsi wees altijd met haar neus die jas aan van ‘ik wil hem wel aan’. En als ze dan weer thuiskwam had ze altijd zo’n heerlijk warme rug en een tevreden gezicht.
- bram en thijs
- Zeer actief
sjm schreef:Heerlijk! Ik moet er ook echt een voor Zahra hebben, maar ik vind ze allemaal zo afgrijselijk lelijk.

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Branco sloeg destijds het hele wennen-gedeelte gewoon over; zijn dekje buiten in de winter was dikke prima, want warm... en zijn kersttruitje voor de foto was ook dik feest, want koekjes.Nanna schreef:Iets aan hebben is altijd wennen voor een hond.
Maar ze weten zo dat het ze voordeel oplevert hoor. Topsi wees altijd met haar neus die jas aan van ‘ik wil hem wel aan’. En als ze dan weer thuiskwam had ze altijd zo’n heerlijk warme rug en een tevreden gezicht.
Ach, het is vast ZO gewend, als ze nu al ervaart hoe lekker warm zo'n jasje is...

- bram en thijs
- Zeer actief
- bram en thijs
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
Ik denk dat mijn honden het niks zouden vinden. Bas is een poolhond en boven de 20 graden heeft ze het al warm. Guus is de koukleum en die kruipt in huis al onder dekens. Maar die heeft ADHD dus is zo druk buiten dat hij geen tijd heeft om het koud te krijgen. Links rechts doorlopen en terug. Je zou een geurtje vergeten of iets niet markeren. En in het bos op zoek naar edelherten en zwijnen. Sinds de honden daar achteraan zijn geweest vorige week is dat zijn nieuwe roeping. Zwijnen zoeken...ieks.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Oei, pas maar op, gevaarlijke hobby!laeken schreef:Ik denk dat mijn honden het niks zouden vinden. Bas is een poolhond en boven de 20 graden heeft ze het al warm. Guus is de koukleum en die kruipt in huis al onder dekens. Maar die heeft ADHD dus is zo druk buiten dat hij geen tijd heeft om het koud te krijgen. Links rechts doorlopen en terug. Je zou een geurtje vergeten of iets niet markeren. En in het bos op zoek naar edelherten en zwijnen. Sinds de honden daar achteraan zijn geweest vorige week is dat zijn nieuwe roeping. Zwijnen zoeken...ieks.
Amoz vindt het ook niets en is ook zo'n halve poolhond (letterlijk).
Maar Mila, met al haar vacht, vindt het superleuk als ze een jasje aan krijgt. Dat heeft ze natuurlijk nooit nodig, maar soms trek ik het haar voor de grap aan, en trots dat ze er dan mee rondloopt! Ziet er ook niet uit met al dat haar
Amy vindt het prima, maar heeft het ook niet echt nodig, zij is ook heel beweeglijk en actief buiten waardoor ze het - ondanks haar gehavende vacht - niet snel koud heeft. Alleen bij heel gure wind en regen deed ik haar wel eens een wind- en waterdicht dekje aan.
Taar is verzot op jassen en truien en vraagt er ook echt om. Zij heeft het ook snel koud. Zelfs hier in Spanje, als het 's avonds of 's ochtends vroeg onder de 15 graden is, staat ze al te bibberen.
-
Manuma
- Zeer actief
Chique dame zo 
Uma heeft nooit hoeven wennen aan jassen. Het hoort gewoon bij haar, ze haalt haar jaren van verloren luxe in. We komen net terug uit de regen en madame vindt het heerlijk dat ze ingepakt is
Dat hoort ook 

Uma heeft nooit hoeven wennen aan jassen. Het hoort gewoon bij haar, ze haalt haar jaren van verloren luxe in. We komen net terug uit de regen en madame vindt het heerlijk dat ze ingepakt is