Jion schreef:Speciaal voor Ceciel:![]()
Dat is dan weer super schattig, een bekkie om te zoenen!

Moderator: moderatorteam
Jion schreef:Speciaal voor Ceciel:![]()
Owjee, ik heb wat losgemaakt met mijn rooie doppen opmerkingMaeve schreef:Nog eentje voor Ceciel dan![]()
Cleva schreef:Als hij de geapporteerde kokosnoot nu ook in mijn hand...nee, liever bij mijn voeten kan leggen dan reken ik het goed.
Het ontgaat me echt ten enenmale waarom een hond het grootste deel van het aangezicht onder de bovenlip zou moeten hebben.
Welke functie moet dat faciliteren? Zo'n sinterklaasbaard van onderlipweefsel.
Zijn ze een brandweerhond die kleine vuurtjes uit moeten kunnen kwijlen ofzo? Wat is dit?
Ik krijg alleen maar leuk commentaar op naap.Nanna schreef:Mensen vinden altijd wel wat.
Je hond is te groot, klein, harig, naakt, te lang- of kortbesnuit, te krullerig of God weet wat.
NIETS van aantrekken. Lekker dat nemen wat je mooi vindt, hopelijk wel met inachtneming van de gezondheid van het dier dus niets wat een dierwaardig leven in de weg staat.
Want als je een toad bully oid neemt dan vind ik daar wat van![]()
Maar voor de rest ga je je gang maar
Dees en Maylo schreef:(..) brede en krachtige honden (..). Lekkere dikke koppen, breed en log lichaam.
Célie schreef:Alleen hondjes die zo klein zijn dat ze bijna breken als je ze aanraakt dat vind ik echt niks, maar dat is meer omdat ik bang ben dat ik ze kapot maak dan dat ik ze niet mooi vind.