Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Speciale kerst-tearjerker
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Speciale kerst-tearjerker
Jakkie, had hem al eens gezien. Wat een jankerd.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Agos... die arme man. Die is helemaal van de kaart.
Eigenlijk had ik gedacht dat ik zelf ook in tranen zou uitbarsten als ik mijn nieuwe hondje zou zien. Maar dat gebeurde niet. Het voelde gewoon goed, warm, en ik voelde me alleen maar blij en vooral rustig. Het was GOED.
Ik mis Rhodi en Branco elke dag, maar de herinneringen zijn zo mooi en het is genieten om dingen van hen terug te mogen zien in Kyuubi. Hij kan Rhodi en Branco nooit vervangen en dat wil ik ook niet. Het is samen doorgaan naar iets nieuws, en voor mij blijven Rhodi en Branco er altijd bij... <3
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Eigenlijk had ik gedacht dat ik zelf ook in tranen zou uitbarsten als ik mijn nieuwe hondje zou zien. Maar dat gebeurde niet. Het voelde gewoon goed, warm, en ik voelde me alleen maar blij en vooral rustig. Het was GOED.
Ik mis Rhodi en Branco elke dag, maar de herinneringen zijn zo mooi en het is genieten om dingen van hen terug te mogen zien in Kyuubi. Hij kan Rhodi en Branco nooit vervangen en dat wil ik ook niet. Het is samen doorgaan naar iets nieuws, en voor mij blijven Rhodi en Branco er altijd bij... <3
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

- dagmar88
- Zeer actief
Pff heb nog niet zo gejankt toen m'n honden dood gingen.
Waar heb je last van nanna, met je debiele amerikaanse emo filmpjes?
Waar heb je last van nanna, met je debiele amerikaanse emo filmpjes?

-
- Zeer actief
Dan vind je Gerard vast ook schattig, die kan ook zo janken. Hahaha.Nanna schreef:Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij zo zou gaan huilen. En al helemaal niet dat ie een klein wit fluffy hondje kreeggonnie schreef:Jakkie, had hem al eens gezien. Wat een jankerd.![]()
Ik vind het wel iets schattigs hebben, zo'n grote vent die totaal overstuur is vanwege een fifietje
Gerard jankt als een van de honden dood is gegaan, maar niet toen zijn ouders doodgingen.
Niet dat ik gehuild heb toen mijn ouders doodgingen, maar ik was ook bij de dood van mijn honden niet echt overstuur. Alleen toen Tama dood ging heb ik wel gejankt.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
gonnie schreef:Jakkie, had hem al eens gezien. Wat een jankerd.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- dagmar88
- Zeer actief
En meteen een naam samengesteld uit twee dooie honden.Cleva schreef:Leuk. Een nieuwe hond.
En nou als de donder van dat wijf die je rouwverdriet als excellent facebookpostje ziet af.
Je mag verdomme niet eens je eigen hond uitkiezen want dat had ze al even voor je gedaan. Wat een dragonder.
Nee.
-
- Zeer actief
Hahaha, dat heeft Gerard ook gedaan met Tanja haar naam. Ta van Tama, n van Nikkie, ja van Jarah.dagmar88 schreef:En meteen een naam samengesteld uit twee dooie honden.Cleva schreef:Leuk. Een nieuwe hond.
En nou als de donder van dat wijf die je rouwverdriet als excellent facebookpostje ziet af.
Je mag verdomme niet eens je eigen hond uitkiezen want dat had ze al even voor je gedaan. Wat een dragonder.
Nee.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Hahaha, ik vind jou antwoorden altijd zo leuk.Cleva schreef:dagmar88 schreef:En meteen een naam samengesteld uit twee dooie honden.Cleva schreef:Leuk. Een nieuwe hond.
Nee.
Hier. Voorlezen!
Ja, geef maar weer hier! Te langzaam!
Blablabla.
Kijken naar het vogeltje.
*CUT!*
Goed zo. Ga nou de vuilnis maar buitenzetten met je jankmuil. Ik ga internetten.
Groetjes Gonnie.
- dagmar88
- Zeer actief
Vanavond is ie te dik om er op te mogen.Cleva schreef:dagmar88 schreef:En meteen een naam samengesteld uit twee dooie honden.Cleva schreef:Leuk. Een nieuwe hond.
Nee.
Hier. Voorlezen!
Ja, geef maar weer hier! Te langzaam!
Blablabla.
Kijken naar het vogeltje.
*CUT!*
Goed zo. Ga nou de vuilnis maar buitenzetten met je jankmuil. Ik ga internetten.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik vind het wel aandoenlijk.
Wat is er mis met emotie tonen?
-
- Zeer actief
Daar is niks mis mee, maar ik vind het gewoon overdreven.wolvster schreef:Ik vind het wel aandoenlijk.
Maar goed, ik ben veel te nuchter en een beetje gek.
Groetjes Gonnie.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Nou én

Ik ben een ijskoude dan, want ik zit enkel met m'n ogen te draaien. Ben ook in een iets ander klimaat opgevoed denk ik, ik had het moeten wágen om m'n vader jankend en wel het wereldwijde web op te sturen

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Speciale kerst-tearjerker
Heb er ook weinig mee
Er wordt hier best gejankt om de overleden honden en ook op hun sterfdatum nog emotioneel over gedaan, maar niet over een nieuwe die daarna komt. Die heeft zn eigen karakter en eigen dingetjes het is geen kloon of vervanging.
En de fokker die zo een pup voor een verjaardag meegeeft zonder de baas te kennen of zien...
Er wordt hier best gejankt om de overleden honden en ook op hun sterfdatum nog emotioneel over gedaan, maar niet over een nieuwe die daarna komt. Die heeft zn eigen karakter en eigen dingetjes het is geen kloon of vervanging.
En de fokker die zo een pup voor een verjaardag meegeeft zonder de baas te kennen of zien...
Laatst gewijzigd door crutz op 18 dec 2018 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik begrijp het ook niet. Vind het ook weer prachtig hoe er hier meteen weer van allerlei conclusies worden getrokken hoe die mensen zijn van het zien van een filmpje van een paar seconden. Echt knap weer hoor.wolvster schreef:Ik vind het wel aandoenlijk.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Hahhaa, ja, dan kan je volgens mij geen liefdevoller adres wensen.Nanna schreef:Als hij die vorige twee (Nemo en Lucy) daar ook betrokken had gaf ik ook zo een pup mee hoor. Wilde ik wel dat filmpje ziencrutz schreef: En de fokker die zo een pup voor een verjaardag meegeeft zonder de baas te kennen of zien...

Zekers weten!Nakisha schreef:Hahhaa, ja, dan kan je volgens mij geen liefdevoller adres wensen.Nanna schreef:Als hij die vorige twee (Nemo en Lucy) daar ook betrokken had gaf ik ook zo een pup mee hoor. Wilde ik wel dat filmpje ziencrutz schreef: En de fokker die zo een pup voor een verjaardag meegeeft zonder de baas te kennen of zien...Die kerel springt nog liever zelf in de kaken van een pitbull dan zijn wattestaafje te laten happen, vermoed ik.
Neeltje schreef: Ik begrijp het ook niet. Vind het ook weer prachtig hoe er hier meteen weer van allerlei conclusies worden getrokken hoe die mensen zijn van het zien van een filmpje van een paar seconden. Echt knap weer hoor.
Trek je nou een conclusie over die mensen aan de hand van een filmpje van een paar seconde? Echt knap.Neeltje schreef:Zekers weten!Nakisha schreef:
Hahhaa, ja, dan kan je volgens mij geen liefdevoller adres wensen.Die kerel springt nog liever zelf in de kaken van een pitbull dan zijn wattestaafje te laten happen, vermoed ik.
Hè. Ja. Sorry. Ik zat er duidelijk met m'n gedachtes even niet bij 

-
- Zeer actief
o, het is ook lief, maar ik ben een beetje allergisch voor dat gejank. Foutje van mij.alinelaila schreef:Ik vind het reuzelief dat hij er zo blij mee is. Sommige mensen reageren nou eenmaal wat emotioneler dan andere.
Ik heb het al vaker gezegd, ik ben veel te nuchter.
Groetjes Gonnie.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Neem een borrel.gonnie schreef:o, het is ook lief, maar ik ben een beetje allergisch voor dat gejank. Foutje van mij.alinelaila schreef:Ik vind het reuzelief dat hij er zo blij mee is. Sommige mensen reageren nou eenmaal wat emotioneler dan andere.

-
- Zeer actief
Hahahaha, ik lust geen borrel.thom schreef:Neem een borrel.gonnie schreef:o, het is ook lief, maar ik ben een beetje allergisch voor dat gejank. Foutje van mij.alinelaila schreef:Ik vind het reuzelief dat hij er zo blij mee is. Sommige mensen reageren nou eenmaal wat emotioneler dan andere.
Groetjes Gonnie.
- dagmar88
- Zeer actief
Nee hoor. Dit is geen emotie, dit is aangeleerd amerikaans gelul.gonnie schreef:o, het is ook lief, maar ik ben een beetje allergisch voor dat gejank. Foutje van mij.alinelaila schreef:Ik vind het reuzelief dat hij er zo blij mee is. Sommige mensen reageren nou eenmaal wat emotioneler dan andere.