Stippelteam schreef:Zoals het er nu naar uitzien wel.
Ik hoop dat liz me dit keer wel een meisje gunt hahaha.
Het zal dan een bruine dame worden die er bij komt![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dit jaar toch al, ze zijn toch al geboren?
Moderator: moderatorteam
Stippelteam schreef:Zoals het er nu naar uitzien wel.
Hahaha nee ik neem niks van dit nestcrutz schreef:Stippelteam schreef:Zoals het er nu naar uitzien wel.
dit jaar toch al, ze zijn toch al geboren?
ook leuk, succesStippelteam schreef:Hahaha nee ik neem niks van dit nestcrutz schreef:Stippelteam schreef:Zoals het er nu naar uitzien wel.
dit jaar toch al, ze zijn toch al geboren?![]()
Ik ga een zoon van de teef die nu een nest heeft gebruiken voor mijn eigen teef![]()
JaLongFields schreef:O ja?
Nee het is een vermoeden, gebaseerd op een gesprek met iemand uit de kelpie en agility wereld, in combinatie met wat eerdere posts van LongfieldsZamunda schreef:En nu ga je zelf zo geheimzinnig doen terwijl je het zeker weetkloesje schreef:Dan heb ik wel een vermoeden welke hond het is.
Nee, leuk juist!crutz schreef:is het heel slecht dat ik voor de dame die er in 2019 bij komt al haar roepnaam heb nadat ik gisteren van de fokker hoorde wat de kennelnaam en nestnaam gaat worden van de pups.....
Nee hoor die ligt hier ook al klaarcrutz schreef:is het heel slecht dat ik voor de dame die er in 2019 bij komt al haar roepnaam heb nadat ik gisteren van de fokker hoorde wat de kennelnaam en nestnaam gaat worden van de pups.....
Zamunda schreef:Nee, leuk juist!crutz schreef:is het heel slecht dat ik voor de dame die er in 2019 bij komt al haar roepnaam heb nadat ik gisteren van de fokker hoorde wat de kennelnaam en nestnaam gaat worden van de pups.....
Yeva uit de SofiheuvelTamara81 schreef:Dat is leuk; ik ben benieuwd! Ik heb de roepnaam voor als het een reu wordt ook al klaar. Teven naam ben ik nog mee bezig. En ik geef mijn bestaard pup ook gewoon een stamboom achternaamcrutz schreef:is het heel slecht dat ik voor de dame die er in 2019 bij komt al haar roepnaam heb nadat ik gisteren van de fokker hoorde wat de kennelnaam en nestnaam gaat worden van de pups.....
Dat is wel heel briljantTamara81 schreef:
Ik dacht aan zoiets als: "from Sofi's Glitter Litter"
Ik vrees dat het 2020 gaat worden... Hernia is voor de 3e keer terug, 4 weken na de operatie begonnen de klachten weer. Dus krijg volgend jaar ws een operatie waarbij de wervels vast worden gezet. Wachttijd is half jaar dus ws pas rond juni aan de beurt... Gezien de hersteltijd denk ik dus pas op zijn vroegst in 2020 een vriendinnetje voor Kobe erbij te kunnen nemenInge schreef:Ik hoop het... Als mijn rug zich dit keer goed blijft houden wil ik ergens volgend jaar er een teefje bij
Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
ik herzie mijn mening want door het overlijden van Silky mis ik heel erg een kleine, lieve, wat oudere knuffel...ik heb Hans nog niet zover, maar als ik ergens tegenaan loop dan gooi ik al mijn charmes in de strijdIngrid48 schreef:nee, hier zeker niet...of er moeten 2 ineens omvallen, dan wordt het een ander verhaal
Sofi's Glitter LitterTamara81 schreef:Creatief DagmarUit de Sofiheuvel, lol!
Ik dacht aan zoiets als: "from Sofi's Glitter Litter" ... en dan inderdaad Serendipitee er voor
Welnee. Toen ik Segno ophaalde uit Duitsland bedachten we, als ze ooit een nestje mag krijgen, welke naam het teefje krijgt dat dan naar een vriendin zal gaan. Nu 2 jaar later staat die naam nog steeds vast, 't ding wordt op z'n vroegst pas in 2020 geboren, áls alles goed mag gaancrutz schreef:is het heel slecht dat ik voor de dame die er in 2019 bij komt al haar roepnaam heb nadat ik gisteren van de fokker hoorde wat de kennelnaam en nestnaam gaat worden van de pups.....