Moderator: moderatorteam
Jeannettebo schreef:gefelicteerd! hoe vind de rest van de roedel hem?
Mojuan schreef:Jeannettebo schreef:gefelicteerd! hoe vind de rest van de roedel hem?
Welke roedel?
We hadden alleen Tselfde.
Helaas is zij onlangs ingeslapen.
Mojuan schreef:Jeannettebo schreef:gefelicteerd! hoe vind de rest van de roedel hem?
Welke roedel?
Cleva schreef:Mojuan schreef:Wouter is een kruising tussen Labrador en Heidewachtel.
…
Ja. Die keuze snap ik wel. Beetje moeilijk op de gewrichten maar over het karakter hoef je je geen zorgen te maken. Die voedt zichzelf op.
Mits hij dagelijks in een sloot mag, natuurlijk maar dat spreekt voor zich.
Om zo'n hond een diesel te noemen is zacht uitgedrukt en de toeren moeten ondanks het trage tempo toch gemaakt worden.
Hij komt niet zo uit het nest, he?
Waar hebben jullie hem vandaan?
Nee, maar daar wil ik niet openbaar op internet over schrijven.Nanna schreef:Hé, weer terug? Ik herinner me Tselfde wel, wat sneu dat ze jong overleden is. Was ze ziek?Mojuan schreef:Welke roedel?Jeannettebo schreef:gefelicteerd! hoe vind de rest van de roedel hem?
Waarom eigenlijk niet, is het dan geheim of zo?Mojuan schreef:
Nee, maar daar wil ik niet openbaar op internet over schrijven.
Dat is toch ieders recht om zelf te bepalen wat je wel of niet wil vertellen, heeft toch niks met geheim te maken.Leanne schreef:Gefeliciteerd met Wouter.
ik herinner me een andere hond van jou die stierf, daar wilde je verder ook niks over vertellen.
JuistLizzie. schreef:Dat is toch ieders recht om zelf te bepalen wat je wel of niet wil vertellen, heeft toch niks met geheim te maken.Leanne schreef:Gefeliciteerd met Wouter.
ik herinner me een andere hond van jou die stierf, daar wilde je verder ook niks over vertellen.
Is ook zo. Maar ik persoonlijk snap dat niet. En dan mss ook wel omdat je op een forum zit waar je over de honden verteld, maar als ze er niet meer zijn dan niet wilt vertellen wat er gebeurt is. En natuurlijk mag iedereen dat zelf weten.Lizzie. schreef:Dat is toch ieders recht om zelf te bepalen wat je wel of niet wil vertellen, heeft toch niks met geheim te maken.Leanne schreef:Gefeliciteerd met Wouter.
Melden dat Tselfde er met inmiddels ruim 4,5 jaar oud al niet meer is, wel bevestigen dat ze niet ziek was icm het soort hond geeft meer speculaties dan het gewoon vertellenMojuan schreef:Alles wat je op internet schrijft wordt tegen je gebruikt. No need for drama.
Dat interesseert mij vrij weinig.crutz schreef:Melden dat Tselfde er met inmiddels ruim 4,5 jaar oud al niet meer is, wel bevestigen dat ze niet ziek was icm het soort hond geeft meer speculaties dan het gewoon vertellenMojuan schreef:Alles wat je op internet schrijft wordt tegen je gebruikt. No need for drama.
Zou dan niks meer delen. Krijg je ook geen vragenMojuan schreef:Dat soort dingen houd ik tegenwoordig privé.
Mensen dichtbij mij weten mijn privé zaken.
Delen op internet doe ik niet meer. Enkel leuke dingen.
Nou, ok.Mojuan schreef:Je krijgt gewoon enkel de antwoorden die ik besluit te geven
Wat moet je op een hondenforum als je niets over je hond kwijt wilt? Ja, ze is dood, next.Mojuan schreef:Alles wat je op internet schrijft wordt tegen je gebruikt. No need for drama.