Nou dat had ik dus veel eerder moeten doen. Gollum vond het zo leuk! En ik ook!
Ik had Gol en Juno (mijn oppas Lab) als eerste meegenomen terwijl mijn vriend nog aan het wakker worden was. Rani en Mika vinden het heel erg lastig als de roedel gescheiden word dus vond ik het wel handig om het zo te doen. Mika begon gelijk te janken dus vriend nam haar en Rani even mee naar buiten.
Gollum vond het zo geweldig dat ze de hele weg gehuppeld heeft

We zijn naar het watertje gelopen waar Gol eindelijk eens ongestoord met haar plastic fles kon spelen. Zonder omver gekegeld te worden, en zonder dat het van Gol afgepakt werd. Gol kon kennis maken met alle hondjes waar we normaal voor omlopen, als Rani honden niet leuk vind is het een bitch en als Rani ze wel leuk vind moet ik oppassen dat ze de honden niet omver kegelt. Nu hoefde ik nergens over na te denken. Zelfs de waterhoentjes en de katten waren veilig, die bleven allemaal op hun plek zitten.
Rani en Mika waren bij thuiskomst wel heel enthousiast, maar nadat ze allemaal hun ontbijt hadden gekregen keerde de rust weer terug.
Vanmiddag ga ik met Rani en Mika wandelen, we kunnen dan eindelijk de grote ronde weer eens doen omdat we de bejaarden niet mee hebben. We komen dan ook veel minder honden tegen omdat het buiten het losloopgebied is. Ik denk dat het voor hun ook ideaal is. Ik ben benieuwd!
Ik vind het echt stom van mezelf dat ik dit niet eerder heb gedaan.