Waar denken jullie dat ze zo teleurgesteld over is
Moderator: moderatorteam

Ik denk dit_Tiny_ schreef:Ze is teleurgesteld omdat je die stomme jas voor haar hebt uitgezocht

Oh god neeeeeee, dan heb ik geen leven meerdagmar88 schreef:De jas moet binnen uit.
Hahaha, goed gevondenfenneke schreef:Ze had nog een jas aan en die is nu uit

Haha, had goed gekund maar dat ziet er zo uit:metav schreef:Ze had de jas al aan om met meneer Zamunda een lange wandeling e gaan doen maar ze mocht niet mee

Vaak wel, maar deze keer nietbram en thijs schreef:Het gaat om eten
Haha, dat wil ze dus echt vaak ja, vooral nu het 's avonds al zo vroeg donker is. Dan zijn ze nog even voor een plas in de tuin geweest en blijft zij daarna voor de slaapkamerdeur drentelen: ''Mag ik alsjeblieft al naar bed?''Lucia schreef:Ze wil naar bed onder de dekens en dat mag overdag niet?
Hahaha, nee dat zou ik haar echt nooit aandoenSekreetje schreef:Ravi ligt met Willem op de bank onder alle dekens en nu zijn er geen dekens voor haar meer over en jij wilt niet stante pede naar de winkel rijden om een nieuw dekbedje speciaal voor haar te kopen.
Oh wat gemeen van jouanniek16 schreef:Dat ze nooit met die leuke adoptiemensen mee mag en altijd maar bij jou moet blijven, dat je dat Banjo en Sisi nou wel gunt maar háár niet. Haar leven is zwaar.

Nietbram en thijs schreef:Ik begin te vermoeden dat jij het secreet bent in deze
Daar komt het op neer jaSekreetje schreef:Oh, het kind is loops en mag niet meer met Ravi "spelen"!