Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Stille liefdes
ik vind alleen de vacht al een no go, bin there done that, en ik mis snow echt wel, maar wat een takke vacht kolere zeg
en dan zat ze weer vast in de bramen struiken en dan zat ze weer vol met grasaren, pulk het er maar uit. en dan leuk distels of kleef bolletjes, ik zou ook alles ogenblikkelijk er af halen 
-
S@ndr@
- Zeer actief
die vacht, ik vind het dieren mishandeling, kan er niets aan doen, mijn dochter houdt sneeuw kort en t beest ie er erg blij mee
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Die puli vind ik ook leuk zeg. Al weet ik niet of ik een vocaal hondje naast mijn blafkut Keetje wil.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
S@ndr@ schreef:die vacht, ik vind het dieren mishandeling, kan er niets aan doen, mijn dochter houdt sneeuw kort en t beest ie er erg blij mee
Maar Sneeuw was geen volle puli toch?
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja echt welveertje schreef:S@ndr@ schreef:die vacht, ik vind het dieren mishandeling, kan er niets aan doen, mijn dochter houdt sneeuw kort en t beest ie er erg blij mee
Maar Sneeuw was geen volle puli toch?
-
Zyntia
- Zeer actief
Leuke hondjes, die kruising Teckels
En die Puli
En die Puli
-
S@ndr@
- Zeer actief
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
deze hebben ook een heel leuk printje catahoula maal labje,

deze hebben ook een heel leuk printje catahoula maal labje,
-
Zyntia
- Zeer actief
Deze adverteerder heeft nog meer pups....S@ndr@ schreef:https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
deze hebben ook een heel leuk printje catahoula maal labje,![]()
-
S@ndr@
- Zeer actief
zal heus wel.. is heus wel een fuckert.. maar die pups zijn leuk om te zien, heel knap
-
Zyntia
- Zeer actief
Zeker, ze hebben wel watS@ndr@ schreef:zal heus wel.. is heus wel een fuckert.. maar die pups zijn leuk om te zien, heel knap
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
- veertje
- Zeer actief
- veertje
- Zeer actief
Oh, ja dat snap ik wel, die blik herken ik
Ik duim voor jullie 
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Shaggy zit al minstens 4,5 jaar in Roemenie en was toen een jaar of 2. Hij is groot en vriendelijk. En ik vind hem zo prachtig. Die hond doet wat met me.
Maar ik heb vier honden, waaronder een 18-jarige poedel en een Roemeense pleegkroket-met-een-rugzakje, die naar verwachting wat langer gaat duren voordat hij zijn perfecte mandje heeft gevonden. Dus het is niet handig en het kan niet. Maar wat zou ik graag ... Meet Shaggy:

Maar ik heb vier honden, waaronder een 18-jarige poedel en een Roemeense pleegkroket-met-een-rugzakje, die naar verwachting wat langer gaat duren voordat hij zijn perfecte mandje heeft gevonden. Dus het is niet handig en het kan niet. Maar wat zou ik graag ... Meet Shaggy:

- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Dat snap ik helemaalCatho schreef:Deze foto op Facebook deed 't m:
https://www.facebook.com/dierenopvangno ... 15/?type=3
Iets in haar oogopslag doet me aan Thorran denken. Niet zo verwonderlijk gezien de rassenMaar vooral de blik.
Ik durf nog niet zo goed blij te zijn omdat ze al eens voor onze neus gereserveerd werd. Wilde hier eerst ook niet posten maar iedereen leeft zo mee. Hopelijk is ze morgen dus beschikbaar en willen ze haar reserveren tot we er zaterdag heen kunnen rijden
Wat klinkt ze ook als een leuke hond als je maar een juiste plek voor haar biedt. Jong ook nog, met echt wel een prachtige uitstraling, kun je nog lekker mee aan de slag en jaren samen mee genieten. Dat komt bij jullie wel goed! Ik ga voor jullie duimen dat jullie mogen komen kennismaken en er een klik is
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh Catho wat leuk dat jullie nu toch naar haar gaan kijken, ik duim voor jullie dat ze nog beschikbaar is en dat de klik er is!
-
Zyntia
- Zeer actief
Veel succesCatho schreef:En toen zat ze er nog steeds. Dus morgen bellen of we zaterdag mogen kijkenCatho schreef:Ach ja, laten we niet gaan doen alsof we niet hebben gekeken...deze dame hebben we al naar gekeken toen Thorran nog leefde (en nog goed was) maar toen was iemand anders sneller. Toen kwam ze terug en is ze nog een paar keer gereserveerd geweest. En nu staat ze er weer.
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... noordbroek
Schitterend![]()
Voor mijn vriend is het nog te vroeg en voor mij ook wel een beetje, maar het voelt bijna als een teken dat we de hele tijd achter 't net visten (so to speak) en dat ze nu weer beschikbaar is.
-
Zyntia
- Zeer actief
Shaggy is ook leuk 
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Spannend en wat lang wachtenCatho schreef:Net gebeld en....de collega die over de honden gaat was net wandelen...met SitaDus wordt vervolgd. Zit te stuiteren op werk
edit: We mogen volgende week zaterdag komen kijken. Ze is wel een (fiks...) stukje moeilijker dan uit het website verhaal blijkt, niks waar we niet overheen komen maar wel belangrijk dat het dan een beetje klikt. Gelukkig zijn we er allebei vrij nuchter in. Denken er in elk geval nog eens goed over na. Toch jammer dat het dan niet helemaal overeen komt met Facebook en de website :s

- Miezemuis
- Zeer actief
Leuk dat je mag kijken, maar jammer dat het verhaal wat anders is dan voorgespiegeld. Ik vond dat laatste stukje over ingewikkelde herders al niet zo stroken met de rest van het verhaal. Daar leek het op een drukke, onzekere snel overprikkelde hond. Maar blijkbaar is het meer dan dat dusCatho schreef:Net gebeld en....de collega die over de honden gaat was net wandelen...met SitaDus wordt vervolgd. Zit te stuiteren op werk
edit: We mogen volgende week zaterdag komen kijken. Ze is wel een (fiks...) stukje moeilijker dan uit het website verhaal blijkt, niks waar we niet overheen komen maar wel belangrijk dat het dan een beetje klikt. Gelukkig zijn we er allebei vrij nuchter in. Denken er in elk geval nog eens goed over na. Toch jammer dat het dan niet helemaal overeen komt met Facebook en de website :s
- *Esther
- Zeer actief
Ik ben bezig met t herplaatsen van een grote Mechelaar reu. Lief, groot en aanhankelijk. Geen problemen. Mocht je interesse hebben.....
- *Esther
- Zeer actief
Graag. Hij staat op de fb pagina van Dierenpension De Broekhorst 
Maar dinsdag komen er ook al mensen kijken. Maar je weet nooit.
- Joyce112
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Miezemuis
- Zeer actief
Nou je hoeft echter mij betreft echt niet aan jezelf te twijfelen hoor. Dit klinkt niet als een lekker ontspannen hondenmaatje met wat ruwe kantjes maar aan een heftig project wat je echt je complete leven op aan moet passen. Ik vind het nogal wat.Catho schreef:Klopt. Gezien ik ook (vanwege onverwachte en heftige ziekte van collega) niet permanent met uren kan schuiven en ze beslist niet naar een oppas kan (die we wel hebben) neigen we ook naar een nee en ook niet kijken. Het is een hond die zelfs bij ons (eerste tijd 24/7 iemand thuis, daarna een halve dag en soms een driekwart dag alleen, zelden visite, geen kinderen, rustige omgeving) moeite gaat hebben. Ik vind het wel fijn dat ze eerlijk zijn aan de telefoon hoor, wat heeft die hond er anders aan. Maar zeer heftige angstagressie naar mens en dier en zeer heftige verlatingsangst gecombineerd is toch wel anders dan een typische 0-naar-100 herder die niet direct allen kan zijn zoals ze daar staat (dat zijn we gewend x))Miezemuis schreef:Leuk dat je mag kijken, maar jammer dat het verhaal wat anders is dan voorgespiegeld. Ik vond dat laatste stukje over ingewikkelde herders al niet zo stroken met de rest van het verhaal. Daar leek het op een drukke, onzekere snel overprikkelde hond. Maar blijkbaar is het meer dan dat dusCatho schreef:Net gebeld en....de collega die over de honden gaat was net wandelen...met SitaDus wordt vervolgd. Zit te stuiteren op werk
Het voelt wel rot om af te zeggen maar goed, liever dan haar onnodig stress bezorgen van onbekende mensen en ik zei het al eerder, aan (voor ons) fijne herders geen gebrek. Zo enorm is onze eisenlijst niet maar dit is echt wel een paar tanden heftiger dan we gewend zijn.
Esther - BedanktEr is een andere kandidate maar ik laat wel iets horen als dat ook niks wordt.
We zijn overigens best flexibel en makkelijk denk ik...je gaat toch aan jezelf twijfelen.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Oh, dat is dan die ik postte, of niet? Hoop dat hij een leuk baasje vindt!*Esther schreef:Graag. Hij staat op de fb pagina van Dierenpension De Broekhorst
Lothian schreef:Kijk die fanatieke oogjes nou

-
Zyntia
- Zeer actief
Joyce112 schreef:Het zou toch verboden moeten worden, dit;
![]()
-
Zyntia
- Zeer actief
Jammer Catho, dat het toch wat ingewikkelder ligt dan eerst gedacht.
Mocht het niks worden, hoop ik dat je snel een andere leuke hond tegenkomt.
Mocht het niks worden, hoop ik dat je snel een andere leuke hond tegenkomt.
-
Zyntia
- Zeer actief
Aahhh, kan er nog wel bij toch?Zinodo schreef:Nog één keertje spieken dan... zuchtZinodo schreef:Ooooo ik ben zooo verliefd, jeetje![]()
![]()
kijk wat een schatje, ik zou hem zo in mijn zak willen stoppen
iemand alsjeblieft pak hem snel haha!
https://www.facebook.com/31505875202079 ... 842309384/
- *Esther
- Zeer actief
Gevonden!Lothian schreef:Kijk die fanatieke oogjes nou
Nog niet gezien.
Ja.....hij is echt heel lief. Voor echte Herderliefhebbers een gouden hond! Ik doe hard mijn best n gouden mand te vinden. Dan kan hij vanuit onze kennel door naar zijn nieuwe mand. Dat zou 't fijnste zijn voor hem.