Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slaap zacht lieve Luna
Moderator: moderatorteam
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
-
ruudstofferboa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador, teckel
- Aantal honden: 2
Re: Slaap zacht lieve Luna
Heel veel sterkte 
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
Sandra&co
Tsja. Eigenlijk zag je dat in het voorsteltopic al aankomen. Even wat aandacht d'r in en het is weer even uit gekuurd.Nanna schreef:Nou, fraai is dat. Je aanmelden, een huilverhaal over je overleden hond en dan gewoon helemaal geen reactie meer geven. Maar EEN fucking bericht in de hele forumcarrière.
-
Sandra&co
We motten hier eigenlijk uit protest een puntjestopic van makenNanna schreef:Weet meteen weer waarom ik maar zelden in voorsteltopics reageer.Sandra&co schreef:Tsja. Eigenlijk zag je dat in het voorsteltopic al aankomen. Even wat aandacht d'r in en het is weer even uit gekuurd.Nanna schreef:Nou, fraai is dat. Je aanmelden, een huilverhaal over je overleden hond en dan gewoon helemaal geen reactie meer geven. Maar EEN fucking bericht in de hele forumcarrière.
-
Manuma
- Zeer actief
Haar hond is net ingeslapen en dan kan ik me voorstellen dat je steun zoekt bij andere hondenliefhebbers en verder even met je rouw bezig bent.
-
Sandra&co
Ja joh, wel jezelf aanmelden op een forum, actief in de gaten houden of de moderators je toevoegen, dan een lap tekst typen en vervolgens zo verlamd van rouw zijn dat je niet eens meer een simpel "bedankt voor de reacties, maar ik heb nu even weer tijd voor mezelf nodig" kunt typen?
Nee hoor
Nee hoor
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Steun zoeken ja, ik ben hier ook gekomen na het onverwacht overlijden van m’n eerste hond. Maar ook toen al niet op 1 bericht blijven hangenManuma schreef:Haar hond is net ingeslapen en dan kan ik me voorstellen dat je steun zoekt bij andere hondenliefhebbers en verder even met je rouw bezig bent.
-
Manuma
- Zeer actief
Nee, het is ook pas 10 dagen geleden. Wie weet krijgen we binnenkort een fototopic van de nieuwe hond 
En anders niks, nouja, dan niet. Ik mis niks.
-
Sandra&co
Haha, optimistManuma schreef:Nee, het is ook pas 10 dagen geleden. Wie weet krijgen we binnenkort een fototopic van de nieuwe hond
-
Manuma
- Zeer actief
Sandra&co schreef:Haha, optimistManuma schreef:Nee, het is ook pas 10 dagen geleden. Wie weet krijgen we binnenkort een fototopic van de nieuwe hond
-
Lunaken15
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Maltezer
- Aantal honden: 1
Hallo iedereen,
Oprecht gemeende excuses.
Het was helemaal niet de bedoeling.
Ja, ik heb het heel moeilijk, ontzettend moeilijk dat ik letterlijk ziek ben.
Het is de periode dat 9jaar geleden mijn dochters overleden zijn na een vroeggeboorte, en Luna was degene bij wie ik steeds troost en steun vond, voor wie ik me niet liet gaan en bleef doorgaan.
Dus ja nu ze er niet meer is zie ik het gewoon even niet meer zitten.
Dus sorry dat ik even geen reactie meer gegeven had.
Dank aan allen bij wie ik steun en troostend woord vond, voor de omgeving onbegrijpbaar dat ik me laat gaan voor ‘een hond’
En degenen die me op mijn plaats gezet hebben en wakker geschut hebben...
Een les dat ik beter niet op moment dat je te gevoelig bent.
Oprecht gemeende excuses.
Het is de periode dat 9jaar geleden mijn dochters overleden zijn na een vroeggeboorte, en Luna was degene bij wie ik steeds troost en steun vond, voor wie ik me niet liet gaan en bleef doorgaan.
Dank aan allen bij wie ik steun en troostend woord vond, voor de omgeving onbegrijpbaar dat ik me laat gaan voor ‘een hond’
-
Lunaken15
- nieuw lid
Neen, toch niet, geen enkele andere kan haar vervangen.Manuma schreef:Nee, het is ook pas 10 dagen geleden. Wie weet krijgen we binnenkort een fototopic van de nieuwe hond
-
Lunaken15
- nieuw lid
Oprecht gemeende excuses.Nanna schreef:Ik vind het oprecht erg voor haar dat ze zo’n verdriet heeft van de dood van haar hondje. Aan de oprechtheid daarover twijfel ik ook niet.
Maar kom op zeg, EEN fucking bericht? En niet eens een bedankt voor het meeleven? Ik zie het als het uitschijten van een drol en wat wij er verder mee doen zien we maar.
Ik voel me gewoon beledigd.
-
Lunaken15
- nieuw lid
Ik werd even wakker geschud.Nanna schreef:Nou, het is je vergeven hoor![]()
En het was niet eens specifiek vanwege jou maar vanwege zoveel wannabe forummers die zich aanmelden, 1 vraag of bericht hebben en die je daarna nooit meer ziet. Dat is niet de bedoeling van een forum. Daar hebben we twitter voor.
En hoe is het, denk je alweer over een ander hondje?
Ik mis haar verschrikkelijk, het is een grote leegte.
Bij het koken stond ze naast me te wachten dat er toch niets te rapen viel, eten gaat moeizaam omdat ik ze nog steeds naast mijn stoel zie staan.
Het plekje op bed is leeg, soms denk ik haar te horen.
Hoe vaak ik mijn neus in haar kussen al geduwd heb! Kon ik de geur maar opslaan in flesje.
En zoals we telkens bij het vertrekken en thuis komen over haar hoofdje aaiden, doen we nu over haar urnetje.
Over nieuw hondje denk ik nog niet. Hetgeen Luna me allemaal gegeven heeft gedurende haar leven, kan ik me niet voorstellen ooit nog dezelfde band te hebben met andere hond.
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Ik denk ook dat dat wel kan, weer zoveel voelen voor een andere hond.
Beetje anders, maar ik had het toen ik zwanger was van mijn tweede kind. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik zo'n intens iets kon voelen voor een ander wezen dan mijn eerste kind. En het bleek toch te kunnen. Heel bizar.
Nou ja, ik denk dat dat met honden ook zo gaat. De tweede hoeft de eerste ook niet te vervangen. Het is gewoon weer een ander, maar even waardevol.
Sterkte met je gemis en hopelijk kun je op een gegeven moment toch weer over een ander hondebolletje aaien.
Beetje anders, maar ik had het toen ik zwanger was van mijn tweede kind. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik zo'n intens iets kon voelen voor een ander wezen dan mijn eerste kind. En het bleek toch te kunnen. Heel bizar.
Nou ja, ik denk dat dat met honden ook zo gaat. De tweede hoeft de eerste ook niet te vervangen. Het is gewoon weer een ander, maar even waardevol.
Sterkte met je gemis en hopelijk kun je op een gegeven moment toch weer over een ander hondebolletje aaien.
- moon-C
- Zeer actief
- moon-C
- Zeer actief
-
Lunaken15
- nieuw lid
Alfilillo schreef:Ik denk ook dat dat wel kan, weer zoveel voelen voor een andere hond.
Dank je wel.
Ik geloof ook wel dat het met hondjes op zelfde manier gaat als met kinderen.
Misschien over enkele maanden, als ik het plaats heb kunnen geven.
Nu staat Luna nog centraal, zou het gevoel hebben ‘hup oude hond weg en pup in de plaats’.
Ik geloof dat haar ziel nog bij me is, wil die niet kwetsen. Zij was die ene speciale voor me.