Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Machie schreef:Mijn pleegpup komt nog net dit jaar. Voor 7 weken genieten van een klein bolletje hond
Lijkt me heel moeilijk om de pup weer af te moeten staan.
Of valt dat voor jou wel mee denk je?
Geen idee. Het is maar voor 7 weken en ik weet al vanaf voor de geboorte dat pup daarna weggaat. Ik vind het wel leuk om een hondje een basis mee te geven voor ie naar het buitenland gaat.
Leuk Marleen! Dat zou ik ook eens leuk vinden om te doen. Eerst beetje meer tijd hebben, maar anders lijkt het me enig zo'n puppyding voor 7 weken erbij
Sinds 3 dagen pup van 10 weken erbij een ridgeback reu kazan de naam... En leuke handenbinder. Puppycursussen nodig veel werk. Merk ik nu al. Hij heeft nu al een sterke eigen wil. Ik moet er echt op gaan letten dat hij voelde rust krijgt. Hij wordt vrij fel. Hoe plaats ik foto's?
Vince mijn moeders blindegeleidehond Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
incubi666 schreef:Sinds 3 dagen pup van 10 weken erbij een ridgeback reu kazan de naam... En leuke handenbinder. Puppycursussen nodig veel werk. Merk ik nu al. Hij heeft nu al een sterke eigen wil. Ik moet er echt op gaan letten dat hij voelde rust krijgt. Hij wordt vrij fel. Hoe plaats ik foto's?
Ik heb mijn oog stiekem laten vallen op een pupje. En na overleg met vriend de fokker gecontacteerd. Helaas wel veel reacties op het scheetje dus even spannend of ze beschikbaar is en of de fokker ons geschikt vind. Dex is makkelijk maar ook 8 maanden dus misschien vinden ze dat te snel.
Even een aanpassing erbij
Volgende week gaan wij pup knuffelen. Pupje is al 3 maanden. Ik vertel verder nog niks. Maar het is een Dotje. Dex gaat mee kennis maken. Als het klikt denk dat de keuze wel gemaakt is want ben echt in love.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Zeker. Ik stond eigenlijk wat meer open voor een opvanger deze keer. Ik weet niet waarom eigenlijk. Maarja toch gevallen voor het lieve eigenwijze smoeltje. Eigenlijk totaal een ander typetje dan waar ik normaal voor val. Weet totaal niet waar het in zit en mijn vriend die was eigenlijk nog niet om maar zag de foto en nouja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ook is die bereid een takkeeind te rijden en dat zegt wat
Chihuahua-paws schreef:Het is wel een chihuahua. Maar een ander typetje ik val normaal op een pittig koppie en dit is echt wel een beetje tuttig . Wel weer langhaar.
Chihuahua-paws schreef:Het is wel een chihuahua. Maar een ander typetje ik val normaal op een pittig koppie en dit is echt wel een beetje tuttig . Wel weer langhaar.
Drie maanden en een takke-eind rijden Ik neem aan een buitenlands hondje?
Nee takkeeind voor zijn doen . Het is een hondje bij een fokker. Met dus ook een fci stamboom.
Het is een blond langhaartje en ze is gewoon heel leuk.
Nou vanmiddag gaan we naar Candy, zo heet ze.
Ze is de kleinste uit het nest en weegt slechts 1,14 kg. Dex woog 1,3 toen hij bij ons kwam. Dus ze is zelfs nog iets kleiner
De fokster is donderdag nog met de pups naar ring training geweest. Wij gaan niet showen. Maar het is wel leuk om te weten dat de fokster er dingen mee onderneemt.
Wij zijn nu onderweg. Erheen. Ben nu ineens een beetje zenuwachtig. Helemaal niet geweest tot nu haha. Gaat toch door je heen van hoe zal ze ons vinden. Denk dat dat een groter ding is dan Dex. Maar komt vast goed.
Nou we zijn onderweg. Met het zusje van Candy. Die eigenlijk bij de fokker zou blijven. Candy was bang en zusje vind ons leuk. Dus het is anders gelopen.
Chihuahua-paws schreef:Nou we zijn onderweg. Met het zusje van Candy. Die eigenlijk bij de fokker zou blijven. Candy was bang en zusje vind ons leuk. Dus het is anders gelopen.
Goedkeuring door de fokker zat dus wel goed als ze jullie haar eigen keuze toevertrouwd