dagmar88 schreef: 
Ja, zo stond ik ook. De rest zat nog aan napie ja. Gelukkig, we moesten nog 10 km terug.
Er zat zoals bij deze zo'n leren stukje om gestikt. Daar onder was hij compleet doorgebroken.
https://www.bol.com/nl/p/hunter-retriev ... lsrc=aw.ds
Wel jammer. Had hem jaren geleden hier tweedehands overgenomen en hij was net zo fijn omdat het katoen was. Maar misschien is synthetisch toch een beter idee.

Die had zonder meer een trap gehad. Heb er echt buikpijn van gehad.
Nou dat zie je toch ook niet aankomen zeg. En die buikpijn kan ik me wel voorstellen ja, zeker bij een hond die niet denderend onder appèl staat (en snel in jaagmodus gaat).
Wij waren een tijdje geleden met Raaf op strand en hij liep daar los, heerlijk gerend, gespeeld met andere honden (, één keer tegen een plastic tas aangepist en twee keer (zacht) tegen iemand opgesprongen maar daar hebben we het niet over

), gespeeld met speeltjes en af en toe kwam er een paard langs. Gelukkig steeds op tijd gezien en Raaf aangelijnd, maar één keer was er net een paard ons gepasseerd (en die gingen daarna hoger lopen, tegen de duinen aan dus ik verwachtte dat ze de duinen in zouden gaan), toen kwamen mensen met een hond een tegemoet en de honden gingen spelen. Dus daar liep ik naar te kijken toen ik ineens vanuit mijn ooghoek zag dat het paard omgedraaid was en de ruiter hem in galop zette onze richting in

. Ik kon net op tijd Ravi roepen maar de mensen die ons tegemoet kwamen hadden het niet door en hun hond was al achter dat paard aan (en ze kregen hem niet teruggeroepen). Hond kwam er eerst niet bij maar de ruiter hield iets in (bleef wel galopperen) en toen zat de hond er dus wel bij

. Gelukkig kwam de hond toch weer terug uiteindelijk en waren hond, paard en ruiter nog steeds heel maar ik was héél blij dat het Ravi niet was.
Lothian schreef:Hahaha, die foto! Wat ontzettend goed dat hij stopte.
Je zit mijn knappe adonis toch niet uit te lachen hè

.