Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ongeluk politieauto met geleidehond
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Ongeluk politieauto met geleidehond
Heftig zeg.
Wens de agent en zijn collega's veel sterkte toe.
https://www.google.nl/amp/s/www.rtvdren ... na-ongeluk
Wens de agent en zijn collega's veel sterkte toe.
https://www.google.nl/amp/s/www.rtvdren ... na-ongeluk
Re: Ongeluk politieauto met geleidehond
Arm beest.
-
- Zeer actief
Ik vind het ook erg sneu voor de hond.
Als je de foto van de auto ziet, moet het een behoorlijke klap geweest zijn
Als je de foto van de auto ziet, moet het een behoorlijke klap geweest zijn

- dagmar88
- Zeer actief
Sorry, maar ik schoot in de lach van de "run free".
Zitten die zo los in de auto? Ik weet niet of vastzetten, een rek of kooi voor de hond veel verschil maken, maar zo'n projectiel wil je toch niet in je nek hebben.
Die agent heeft verdomd veel geluk gehad.
Zitten die zo los in de auto? Ik weet niet of vastzetten, een rek of kooi voor de hond veel verschil maken, maar zo'n projectiel wil je toch niet in je nek hebben.
Die agent heeft verdomd veel geluk gehad.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Vraag me wel af hoe de hond uit de auto heeft kunnen vliegen. Normaal zitten ze in zeer sterke en fatsoenlijke autokooien.
-
- Zeer actief
Ik vroeg me dat inderdaad ook af.crutz schreef:Vraag me wel af hoe de hond uit de auto heeft kunnen vliegen. Normaal zitten ze in zeer sterke en fatsoenlijke autokooien.
Geen idee verder hoe een politiehond vervoerd wordt/hoort te worden.
Maar zo uit de auto geslingerd worden is vrij heftig.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Normaal dus in fatsoenlijke en sterke autokooienZyntia schreef:Ik vroeg me dat inderdaad ook af.crutz schreef:Vraag me wel af hoe de hond uit de auto heeft kunnen vliegen. Normaal zitten ze in zeer sterke en fatsoenlijke autokooien.
Geen idee verder hoe een politiehond vervoerd wordt/hoort te worden.
Maar zo uit de auto geslingerd worden is vrij heftig.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Hij zat in een fatsoenlijke en sterke autokooi. Maar die heeft dit ongeluk dus niet overleefd. De kooi.
De hond leek in eerste instantie ongedeerd en liep in de directe omgeving van de auto en is met een collega van de geleider mee naar huis gegaan. Na een paar dagen raakte hij plots verlamd, is met spoed geopereerd maar heeft het daarna uiteindelijk toch niet gered. Dit was voor de geleider een enorme klap omdat het in eerste instantie zo'n opluchting was dat de hond het er goed af had gebracht. Hij is zelf ook behoorlijk zwaar gewond geraakt.
De hond leek in eerste instantie ongedeerd en liep in de directe omgeving van de auto en is met een collega van de geleider mee naar huis gegaan. Na een paar dagen raakte hij plots verlamd, is met spoed geopereerd maar heeft het daarna uiteindelijk toch niet gered. Dit was voor de geleider een enorme klap omdat het in eerste instantie zo'n opluchting was dat de hond het er goed af had gebracht. Hij is zelf ook behoorlijk zwaar gewond geraakt.
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ach. Wat erg voor de geleider. Eerst opgelucht dat de hond in orde is en dan de klap dat het niet zo is.Budkes schreef:Hij zat in een fatsoenlijke en sterke autokooi. Maar die heeft dit ongeluk dus niet overleefd. De kooi.
Hoop dat de geleider zelf weer snel op de been is.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 3
Inderdaad heftig, zeker als je eerst denkt dat je hond niets mankeert, het is toch echt je maatje.
Al moest ik wel lachen om de titel. Ik dacht eerst dat een politieauto een blindegeleidehond ofzo had aangereden.
Al moest ik wel lachen om de titel. Ik dacht eerst dat een politieauto een blindegeleidehond ofzo had aangereden.