Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Netjes. Het schiet alleen nooit lekker op, dat geouwehoer op die smalle paden. Meneer ook mee vandaag?Jeannettebo schreef:ruim 7 uur, 15 km, 550 hm. max 1903 m

Dit waren prima paadjes eigenlijk, meneer moest vandaag werken, morgen komt hij wel mee, dan mag hij met m'n hondje lopenbram en thijs schreef:Netjes. Het schiet alleen nooit lekker op, dat geouwehoer op die smalle paden. Meneer ook mee vandaag?Jeannettebo schreef:ruim 7 uur, 15 km, 550 hm. max 1903 m

Als ie nou vannacht maar kan slapenJeannettebo schreef:dan mag hij met m'n hondje lopen

dat zal heel lastig wordenbram en thijs schreef:Als ie nou vannacht maar kan slapenJeannettebo schreef:dan mag hij met m'n hondje lopen

Zeg, ga eens afJeannettebo schreef:dat zal heel lastig wordenbram en thijs schreef:Als ie nou vannacht maar kan slapenJeannettebo schreef:dan mag hij met m'n hondje lopen

ik was even verblind door al het geluk jabram en thijs schreef:Let je een beetje opfenneke schreef:je springt en glimt van geluk![]()
![]()
![]()
![]()

Zeur niet, je bent zo kippig als de pestfenneke schreef:ik was even verblind door al het geluk jabram en thijs schreef:Let je een beetje opfenneke schreef:je springt en glimt van geluk![]()
![]()
![]()
![]()

Bij Fenneke maakt dat dus niet uit, die snapt het toch nietJeannettebo schreef:Dan moet ik morgen maar even goed bedenken of en welke foto's ik plaats...

Juist. Nou dit zegt het wel hè?fenneke schreef:klopt![]()
heb nu 3 brillen waarvan net een nieuwe computerbril waarmee ik niet op de computer kan kijken maar thuis wel goed op mijn telefoon/ipad
gekregen van mijn werk dus ja ik zit met mijn gewone bril maar weer te computeren