In volle verzameling

En volledig uitgestrekt

Er waren ook nog wat windhonden
Italiaans windhondje

Azawakh

Italiaanse windhondjes

Galgo's

2-koppige Afghaan

Podenco kruising

1 van de weinige Whippets

Azawakhs

Saluki

Moderator: moderatorteam

Ik dacht ook dat het Kyra was, want ze was er wel. Maar dit was zelfs geen whippet, maar een ItaliaanManuma schreef:KyraIk vind haar zo'n prachtige, fitte Whippet.
Hmm nu twijfel ik weer haha, was het Kyra?
Die AzawakhWat een prachtige foto's!

Zijn ogen staan een beetje te hoog in zijn kop, maar die snuit is ook niet helemaal perfect nee. Hij trekt ook altijd een gekke bek als hij rent. En het is best lastig om een foto te maken waar het niet nog extra benadrukt wordt. Maar hij is erg lief, zijn baasjes zijn erg blij met hem en hij wordt niet voor de fok gebruikt.laeken schreef:Wat is dat crème kleurige italiaantje een bijzondere verschijning. Helemaal ontypisch maar ook zo mooi en bizar tegelijk. Extreem vreemd maar wonderschoon beestje. Ik vind het meer een Afrikaans gek oerwoudhondje of iets anders primitiefs.
Vooral de snuit is raar. Die wijst domweg omlaag

De meeste whippets lopen op de baan. Op zondag was er baantraining in Amsterdam, daar heb ik op foto's veel van de whippets gezien die anders in Lelystad op de baan lopen. Het schijnt iets van een andere ren techniek te zijn ofzo.Lothian schreef:Wauw, heel erg mooie foto's! Wel apart dat er weinig whippets waren, of worden die minder voor coursing gebruikt?
Ik zie geen 2 zweefmomenten hoorLothian schreef:Enneh, zie hier de double suspension galop bij een... Teckelnu wil ik nooit meer horen dat dat zo uniek is voor windhonden.

Ja, het is niet heel makkelijk te zienGalga's schreef: Ik zie geen 2 zweefmomenten hoor. Hoewel dat erg moeilijk te zien is, die korte pootjes boven dat gras
![]()

Ik vind het juist een prachtig hondje.Galga's schreef:Zijn ogen staan een beetje te hoog in zijn kop, maar die snuit is ook niet helemaal perfect nee. Hij trekt ook altijd een gekke bek als hij rent. En het is best lastig om een foto te maken waar het niet nog extra benadrukt wordt. Maar hij is erg lief, zijn baasjes zijn erg blij met hem en hij wordt niet voor de fok gebruikt.laeken schreef:Wat is dat crème kleurige italiaantje een bijzondere verschijning. Helemaal ontypisch maar ook zo mooi en bizar tegelijk. Extreem vreemd maar wonderschoon beestje. Ik vind het meer een Afrikaans gek oerwoudhondje of iets anders primitiefs.
Vooral de snuit is raar. Die wijst domweg omlaag

2-koppige Afghaan