Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onze speelgoedmand is opgeruimd

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Onze speelgoedmand is opgeruimd

Ongelezen bericht door Lothian »

144 red een dier. Dit is alles wat ze overlaat!

Afbeelding

Al deze mooie spullen gooit ze weg :ugh:

Afbeelding

(ok, ik ben niet goed in opruimen :mrgreen: maar aan al die oude rommel kleven herinneringen! De knuffel is Knotje Wollebol, mijn lievelingsjeugdknuffel die Lucca op een onbewaakt moment te pakken heeft gekregen. De rubber ballen en halve Kong zijn nog door Zorro gesloopt :I: het zwaantje was Dalís eerste lievelingsspeeltje :I: die nepnylabone kreeg ik mee toen we Lucca bij haar vorige eigenaren ophaalden :I:

Alleen dat roze touw herken ik niet, dat kwam onder de bank vandaan. Dus als iemand hier ooit z'n hond in huize Lothian heeft laten logeren en een roze flos mist, meld u.)
Afbeelding
Zyntia
Zeer actief

Re: Onze speelgoedmand is opgeruimd

Ongelezen bericht door Zyntia »

Leuke foto's.
Dacht dat die van mij veel hadden :mrgreen:

Die groene gatenbal met dat gele erin,...weet je nog waar die weg komt?
Ik zoek die al even, maar tot nu toe zonder succes.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik vind het wel knap dat ze die zwarte kong zo hebben weten te slopen :LOL:
Lothian
Zeer actief

Jion schreef::goeie:

Je had net zo goed niet kunnen opruimen. :mrgreen:
Erg he :mann:
Zyntia schreef:Leuke foto's.

Volgens mij van de Action. Er zat een KNEITERharde piep in maar gelukkig heeft die zijn laatste piep geblazen.
Gollum schreef:Ik vind het wel knap dat ze die zwarte kong zo hebben weten te slopen :LOL:
Dat was Zorro, die versnipperde al zijn speelgoed :engel: ook die blauwe ballen, die zijn van zwaar massief rubber maar hij peuterde en knaagde tot er slechts een rafelig pingpongballetje over was.

Lucca en Dalí doen alleen wat met de Kongs als ze gevuld zijn. Het oude, vertrouwde tsssjomp, tsssjomp-geluid van Zorro die op een lege Kong kauwde mis ik soms wel :mrgreen: maar wat ik niet mis is dat ballen, knuffels en knaagdingen altijd maar vijf minuten in leven bleven dus vandaar dat ik met dit stel misschien een beetje overdreven heb in hoeveel speelgoed ze krijgen :O:
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

:LOL: Ik heb hier ook zo'n lege, half aangevreten Action kalkoen liggen die ik niet weggooi
Zyntia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zyntia »

Lothian schreef:
Zyntia schreef:Leuke foto's.

Volgens mij van de Action. Er zat een KNEITERharde piep in maar gelukkig heeft die zijn laatste piep geblazen.
Ok, bedankt.
Zag ze vorige week niet helaas bij de Action.

Mocht je deze ooit weg doen,...dan hou ik me aanbevolen :D
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Zo, dat ruimt lekker op zeg :E: .

Lothian schreef: wat ik niet mis is dat ballen, knuffels en knaagdingen altijd maar vijf minuten in leven bleven dus vandaar dat ik met dit stel misschien een beetje overdreven heb in hoeveel speelgoed ze krijgen :O:
Irritant is dat hè, zeker als je ook nog een andere hond hebt die wél normaal met speeltjes omgaat en ze wil gebruiken waar ze voor bedoeld zijn :roll: .
Ik heb pas weer een poging gewaagd met een nieuwe (en - vond ik - dure) speel, eentje van brandweerslang met onverwoestbare piepers erin... Heel leuk dat die piepers het ook doen als er gaten in zitten, maar zo jammer dat de rest van de speel (van 'stevige' brandweerslang) in drie tellen alweer doorgeknaagd was :boos: . Hopeloos zo'n hond :hmmm: .
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal los gaat met leuke speeltjes kopen als je geen Grote Sloper meer hebt!
Lothian
Zeer actief

veertje schreef::LOL: Ik heb hier ook zo'n lege, half aangevreten Action kalkoen liggen die ik niet weggooi
De vulling is er uit maar ze zijn er zo dol op :cheer:
Zyntia schreef:Ok, bedankt.
Zag ze vorige week niet helaas bij de Action.

Mocht je deze ooit weg doen,...dan hou ik me aanbevolen :D
Je mag 'm zo hebben hoor! Hij is alleen wel wat gehavend, de gele binnenkant is niet meer opgeblazen.
Zamunda schreef: Irritant is dat hè, zeker als je ook nog een andere hond hebt die wél normaal met speeltjes omgaat en ze wil gebruiken waar ze voor bedoeld zijn :roll: .
Ja, dat had ik sterk toen ik nog de combi Zorro-Dalí had. Ik kon Dalí zijn Zwaantje geven door die heel nadrukkelijk aan hem te geven. "Kijk Dalí! Dit is Zwaantje! Jóuw Zwaantje! Draag hem maar naar huis." Dalí bewaakte dat ding daarop gelijk een draak haar eieren en Zorro was wel wijzer dan hem af te pakken. Maar dat moet je ook maar willen, een beetje een conflict tussen je honden opstoken :engel:
Afbeelding
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Ayla wil graag komen spelen :cheer:

Mevrouw krijgt hier even geen nieuwe knuffels meer aangezien ze ze momenteel allemaal van de vulling ontdoet. Heb hier dus wel allemaal lege aangevreten halve knuffels liggen :LOL: Die moeten voor nu maar even voldoen.
Alleen Morris zijn Beer wordt met rust gelaten :I: Die is heilig voor beide honden.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Lothian schreef:Ja, dat had ik sterk toen ik nog de combi Zorro-Dalí had. Ik kon Dalí zijn Zwaantje geven door die heel nadrukkelijk aan hem te geven. "Kijk Dalí! Dit is Zwaantje! Jóuw Zwaantje! Draag hem maar naar huis." Dalí bewaakte dat ding daarop gelijk een draak haar eieren en Zorro was wel wijzer dan hem af te pakken. Maar dat moet je ook maar willen, een beetje een conflict tussen je honden opstoken :engel:
Haha, geweldig :E: . Dat opstoken zou ik geen moeite mee hebben, maar die sufferds van mij zijn veel te lief naar elkaar om zich daarvoor te lenen :U: .
Lothian
Zeer actief

nomo schreef:Ayla wil graag komen spelen :cheer:

Mevrouw krijgt hier even geen nieuwe knuffels meer aangezien ze ze momenteel allemaal van de vulling ontdoet. Heb hier dus wel allemaal lege aangevreten halve knuffels liggen :LOL: Die moeten voor nu maar even voldoen.
Alleen Morris zijn Beer wordt met rust gelaten :I: Die is heilig voor beide honden.
Hier heb ik ook heel wat lege huidjes liggen en van degene die niet leeg zijn heeft de helft wel al een gat in de rug waar soms sneeuw uit geplukt wordt :LOL:
Zamunda schreef:Haha, geweldig :E: . Dat opstoken zou ik geen moeite mee hebben, maar die sufferds van mij zijn veel te lief naar elkaar om zich daarvoor te lenen :U: .
Ja klopt, daar moet je wel de juiste karakters voor hebben. Andersom had het absoluut niet gewerkt maar Dalí kan wel fel zijn als hij iets belangrijk vindt :devil:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zamunda schreef: Ik heb pas weer een poging gewaagd met een nieuwe (en - vond ik - dure) speel, eentje van brandweerslang met onverwoestbare piepers erin... Heel leuk dat die piepers het ook doen als er gaten in zitten, maar zo jammer dat de rest van de speel (van 'stevige' brandweerslang) in drie tellen alweer doorgeknaagd was :boos: . Hopeloos zo'n hond :hmmm: .
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal los gaat met leuke speeltjes kopen als je geen Grote Sloper meer hebt!
:mrgreen: Action en wibra. En hier een tweedehands speelgoedwinkel. Rammelaars en trutdoekjes vinden ze heerlijk.
Of en hoe snel het stuk is ligt toch aan hun eigen plannen.
Naap heeft z'n Piep van de action waar hij verschrikkelijk zuinig op is. Die moet naast hem slapen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”