Zamunda schreef:Fabiola17 schreef:Ik heb van de week ook thuis gewerkt.
Dit soort problemen heb ik niet, ze hebben een paar uur rustig naast me op de bank gelegen.

Tja opvoeding hè, doe je goed Fabiola

.
nomo schreef:Oud gedrag?! Maar, maar ze is nog spiksplinternieuw! Zit nog geen krasje op.
Ja, haar ongemanierde puppengedrag van voordat ze bij mij in de heropvoeding kwam, dat is weer helemaal terug zie ik. Sterkte

.
Ja hallo, ik heb niet voor niks een halve herder genomen! Die herders luisteren toch zo perfect?! Ga er vanuit dat ik dan nog maar de helft hoef op te voeden. En die helft is golden... Dat zijn toch de braafste honden ooit?! Dat hoeft toch niet opgevoed. Dat luistert gewoon uit zichzelf perfect

Dit moet ze allemaal wel afgekeken hebben van jouw honden!
Luna87 schreef:Koop dan ook een grotere mand, dan kan ze rustig slapen en heb je al die ellende niet

Ze passen prima samen in de grote! En Ayla wil zelf altijd in de kleine, behalve als ze in de grote wil dan ineens is de kleine niet goed genoeg. Dan ligt er nog een vloerkleed waar ze op kan liggen, Morris zijn kleed ligt er ook nog, achterin de kamer ligt er nog een vetbed én haar bench met een lekker dik kussen is ook beschikbaar! Madame moet dus gewoon niet zeuren
Daar heb ik een paar honderd leerlingen
Caro. schreef:Hahaha
Dat blije hoofd van Morris... tja, dat is wel heel moeilijk te weerstaan

stelletje draken!

Morris duwt zijn kop dan gewoon ertussen, hoiiii! En dan zo blij kijken dat ik het niet kan weerstaan. Ze hebben me goed getraind
Gollum schreef:hahaha Rani kan mijn vriend ook zo lekker gallen als hij thuis aan het werk is. Dan pakt ze haar kong en gaat ze voor hem staan om hem uit te dagen. Ze blaft dan ook een beetje door de kong en dat klinkt zo maf dat hij weer in een deuk ligt
Heel productief

Dat is het ook echt hè! Dan gaan ze weer iets doen waardoor je het niet kunt laten toch te reageren. Nou ja, uiteindelijk komt het werk wel af, het kost alleen iets meer tijd.
kloesje schreef:Geef die honden dan ook een fatsoenlijk kluifje
Wat een heerlijk stel

Er lag genoeg om op te kluiven. En ze iets Heel Lekkers geven werkt ook niet omdat ik dan word afgeleid door het spelletje 'wat de ander heeft is vast veel lekkerder'. Heel leuk om naar te kijken, ook heel geschikt als je last hebt van werkontwijkend gedrag, maar niet handig als je echt even iets moet doen