t blijft een turbo hamster

Dahaaf lief park, tot de volgende keer

Moderator: moderatorteam

is het ook t leven valt te omschrijven als 1 groot feestLothian schreef:Hij lijkt me zo'n lekker ongecompliceerd mannetje.
dank je wel, t is echt een heerlijke pretletterAnSen schreef:Het is een heerlijk mannetje![]()
ik denk dat hij t overal wel naar zijn zin zou hebben....zo `n kereltje is het wel,.. ik vind het in ieder geval een feestje om hem te mogen hebben... hij brengt leven in de bouwerijmalinois schreef:Hoe vindt ie Nederland?
Een leuk ding is 't!
Ik wil een heule roedel van deuze ... hij vind gewoon dat iedereen en alles hem leuk moet vinden, de puppy overtuiging.. ik hoop dat hij het zo houdt, hij verdient datCaro. schreef:Wat een heerlijk guitig koppieen hij staat er ook zeer zelfverzekerd bij
dank je wel, de herfst is een prachtig decor, zeker dit jaar .... plaats er een hond in ,...... en t is perfect...Zyntia schreef:Wauw, mooie foto's
Die kleuren zijn prachtig inderdaadS@ndr@ schreef:dank je wel, de herfst is een prachtig decor, zeker dit jaar .... plaats er een hond in ,...... en t is perfect...Zyntia schreef:Wauw, mooie foto's

Volgens mij is het ook zo'n kleine kruimel en dan kan je haar mooi Socks noemenS@ndr@ schreef:ohw, wat een snoepje kan er zo bij
Dacht post maar omdat je een roedel van deze wil....S@ndr@ schreef:ohw, wat een snoepje kan er zo bij
ze is nog jong, niet geholpen , dus ik zou een eigen merk kunnen gaan startten met die 2laeken schreef:Dacht post maar omdat je een roedel van deze wil....S@ndr@ schreef:ohw, wat een snoepje kan er zo bij
Dat zou nog eens leuk zijn, ik vind Boots echt super leukS@ndr@ schreef:ze is nog jong, niet geholpen , dus ik zou een eigen merk kunnen gaan startten met die 2laeken schreef:Dacht post maar omdat je een roedel van deze wil....S@ndr@ schreef:ohw, wat een snoepje kan er zo bij