Nanna schreef:Nog twee weken![]()

Kéileuk meid. Kei-Pet-Sematary-achtig! Da's hip. Die film komt volgend jaar weer uit, ben je lekker op tijd met je...apart-ogige pup.
Sorry
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Nog twee weken![]()

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteNanna schreef:
Nog een weekje....vandaag over een week heb ik haar vast al in mijn armen gesloten
Haha, okNanna schreef:Ik denk dat Rozi de kat uit de boom kijkt maar dat Csikasz meteen gaat lopen rauzen.Zyntia schreef:
Hoe gaan de dames op de nieuwkomer reageren denk je?
Gelijk dolle pret of eerst even zien wie er in huis rond loopt?
Ze heeft een toepetjeNanna schreef:
Nog een weekje....vandaag over een week heb ik haar vast al in mijn armen gesloten

HeerlijkNanna schreef:Integendeelcrutz schreef:en voorspellen ze al sneeuw en afgesloten vliegveldenVoorjaarstemperaturen! Volgende week in Budapest 17 graden.
Nanna schreef:Ja, Piet Paulusma had dat gezegd. The winter from hellZyntia schreef: Hier in het park sprak ik iemand die zei dat we hier een strenge winter gaan krijgen.Maar pas in februari. Min twintig en zo. Ik verheug me daar nu al op
Ik ookNanna schreef:Ja, Piet Paulusma had dat gezegd. The winter from hellZyntia schreef: Hier in het park sprak ik iemand die zei dat we hier een strenge winter gaan krijgen.Maar pas in februari. Min twintig en zo. Ik verheug me daar nu al op