Filmpje staat achter een linkje. Geen idee hoe ik dit anders moet doen. Maar wilde het toch even plaatsen
//cloud.tapatalk.com/s/5bd434b4507 ... 017232.mp4Moderator: moderatorteam
//cloud.tapatalk.com/s/5bd434b4507 ... 017232.mp4Da's het planNanna schreef:Goed zo. Hou die opgaande lijn vast

Sterre schreef:Goed zeg. En wat een mooi verband (kan niet op het goede woord komen) heeft hij. Het blijft zo mooi zitten.

ZorroMax schreef:Ideaal zijn die armpjes!
Mijn hond is twee weken terug aan zijn voorpoot geopereerd en heeft de variant met een arm. Hij blijft goed van het verband af, of knaagt een beetje aan het jasje. Dat is nog steeds in redelijke staat.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDees en Maylo schreef:Ziet er goed uit zo kort na de operatie.
[quote="ZorroMax"]Ideaal zijn die armpjes! Ja toch.. het valt mij ook 100% mee. Al ging het voor de operatie ook niet heel slecht hoor. De meeste last heeft hij savonds en dat is nog steeds zo. Maar ik ga ervan uit dat dat minder wordt. We zijn net 5 dagen onderweg dus nog ruim 5 weken te gaan voordat er iets te zeggen valt.jome schreef:Wat loopt hij al goed!!!
M@scha schreef:fijn zo'n sokding!
succes met het herstel!
Caro. schreef:Ooo dat gaat best goed al zeg![]()
Hoe lang mag hij nu lopen per keer en dag?