Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

BONZO SPEELKLUIF

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

hendrika
geregistreerd lid

BONZO SPEELKLUIF

Ongelezen bericht door hendrika »

Hallo. Ik weet eigenlijk niet echt waar ik dit moet plaatsen. Doet het dus maar hier. :| Ik wil jullie eigenlijk waarschuwen voor de bonzo speel kluif. :evil: Mijn man is bedrijfsleider bij een supermarkt. Die had een zaterdag zo'n bonzo speel kluif meegenomen, die klanten gratis krijgen als ze bonzo voeding kopen. Onze hond helemaal gek met dat ding. :p: Het is gemaakt van tennisbal materiaal, maar dan in de vorm van een kluif. Nu is het volgende gebeurd. Sammy (onze hond) heeft heel de tijd met dit ding zitten spelen. Wij gooien en hij halen, jullie kennen dit wel. Zondag was hij al vreemd. Hij wilde niets eten. Maar goed dat kan gebeuren een dag vasten. Maandag was dit weer het geval en hij had hele erge diarree. 'S-avonds begint hij ineens te braken. Braakte een hele dot haar van dat ding uit. :kotz: Een tennnisbal ziet er aan de buitenkant het zelfde uit als deze kluif. Dus wij dachten dat dat ding wel oke was dus niet. :stoom Gisteren avond ging hij weer een beetje eten. Maar later spuugde hij het er allemaal weer uit. Vanochtend heeft hij gelukkig weer gegeten en het bleef er nog in zitten ook.Hij is ook weer vrolijk. Vanmiddag was hij niet meer aan de diarree. Ben nog steeds bang dat er iets in zijn maag zit. We moeten het nog even afwachten. Ik wil alleen iedereen waarschuwen die zo'n ding hebben of krijgen. Op die speel kluif staat bonzomerspelen 2004. Groetjes Ria
miranda

Ongelezen bericht door miranda »

Ik denk dat ze die kluif mee willen geven aan diegene die dadelijk meedoen aan die bonzomerspelen 16 mei
Misschien moet je dit toch even melden bij bonzo... ik denk dat die dat graag zullen weten, voordat ze dadelijk DA-rekeningen moeten betalen.

Bedankt voor de waarschuwing :ok:
hendrika
geregistreerd lid

kluif

Wilde bij deze even doorgeven dat ik het ondertussen door gegeven hebt aan bonzo. Met Sammy gaat het inmiddels weer goed :p: . Groetjes Ria
MissHobje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MissHobje »

Van de buurman kregen we vanavond een speelkluif.. ( zoals hierboven)
De hond van de buren is al een oudje en deed er niets mee.. vandaar dat wij hem kregen ( heel lief natuurlijk)
Afijn..Badou helemaal in de wolken en trots met dat ding aan de gang..
En ineens dacht ik aan dit verhaal ( had ik een soort van gezien :ok: )
Ik schrok.. en riep meteen Badou mij me..
Had ze net een klein hoekje van die stof kapot.. maar de binnenkant ( rubber ofzo ?? maar poreus) was dus al wel kapot! 8O
Gelukkig miste er niets.. en dat ding meteen weggegooid..
Dat speelding heeft net 3 minuten geleefd..
Stomme was dat het er best stevig uitziet etc.
Dus idd. opletten met dat ding! of beter nog.. meteen weggooien.
Afbeelding
Afbeelding vroem vroem.....MissHobje door de bocht.
hendrika
geregistreerd lid

Bonzo kluif

Hoi, :zwaai: ik heb ondertussen bericht van Bonzo gekregen. Volgens hen kan je zo'n zelfde soort kluif in de winkel kopen. Het zal wel, maar ik heb hem nog nooit in de winkel zien liggen. MissHopje jij hebt dus ook geen goede ervaring met deze kluif. Gelukkig was je er op tijd bij. :p: Volgens Bonzo mogen ze er niet op kluiven. Nee, dat begrijp ik. Ze hebben in de brief geschreven dat Sammy een Bonzohondenhanddoek en wat lekkers van hen krijg voor de schrik. Maar als jou verhaal leest MissHopje is die kluif echt niet in orde. Dat hij binnen een korte tijd al kapot is is niet echt normaal dunkt mij zo. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze hem al getest hebben. Zal het eens na vragen bij Bonzo. Tot schrijfs. Groetjes Ria
MissHobje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MissHobje »

Het grappige is dat ik zo'n zelfde vorm speelkluif al zowat 2 jaar heb ( groen tennisbal spul eromheen) en die is dus perfect!! die is massief en gewoon niet kapot te krijgen.
die van bonzo lijkt dat rubber wel helemaal poreus, heel vreemd.
En wat Bonzo zegt over dat ze er niet op mogen kluiven.. nou als je hond hem al 4x oppakt in zijn bekkie dan gaat ie al stuk..dat is toch niet normaal dan ??
Dus idd. levensgevaarlijke zooi van bonzo.. ( staat ze goed :tong: )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding*Die groene heb ik dus al bijna 2 jaar! en is zo mega stevig.. geen problemen mee!
Afbeelding
Afbeelding vroem vroem.....MissHobje door de bocht.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”