Van links naar rechts: Vik, werklijn border met bijbehorend energielevel
Jip, poedel, 12 jaar. Onze blije krullenbol
Ziva, 10, showlijn border. Is haar wilde haren inmiddels wel kwijt maar duld nog altijd geen gezeik
Al met al een heerlijk stel!
Moderator: moderatorteam

Ja enorm. Vik is echt enorm energiek, veel energieker dan Ziva was op die leeftijd. Ook wel reactiever, alles is leuk. Als ik het zou voeden zou ik er een enorme neuroot van kunnen maken die constant met ballen voor je neus staat. Dit doen wij dus heel bewust niet.Brindlecardi schreef:Knap drietal!![]()
Merk je een groot verschil in karakter tussen je werk lijn en je showlijn border (in haar jongere jaren)?
Ik ben gek op alle drie, maar Jip heeft een heel speciaal plekje in mijn hartNanna schreef:Ik neem het poedeltje wel
Momenteel kan ik hem af en toe wel achter het behang plakken haha. Maar over het algemeen is hij heel leuk! Zijn heel blij met hem.Miezemuis schreef:Knapperds. En toevallig weet ik dat iig Vik ook nog eens heel leuk is
Dank je!suzan25 schreef:Knap drietal
Ze zijn inderdaad heel anders gebouwd. Nu heeft Ziva ook wel een enorme castratenvacht en moet Vik nog uitzwaren. Maar dat zal het verschil niet geheel uitvlakken.mosquito1980 schreef:Leuk trio![]()
Wat zit er een groot verschil tussen show en werklijn, het lijken hele andere honden

Zal hem eens aanpassen als ik achter een computer zitZamunda schreef:Mooie foto en leuk drietal. Leuke foto voor in je onderschrift.
Erg hè. De tijd vliegt. Inmiddels is zo ook wel echt een ouder hondje. Gelukkig loopt ze nog wel lekker mee.laeken schreef:Leuk. Ik word oud. Weet nog precies dat je Jip nam...