Maar oh wat is ze braaf als ik met der de studio in ga.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Hahaha jaa ze zijn ook super leuk voor de camera!S@ndr@ schreef:yep dat is een spikkel .. vind ze wel geweldig leuk hoor voor de camera

Oh wauw, wat is ze mooi.Stippelteam schreef:Hahaha jaa ze zijn ook super leuk voor de camera!S@ndr@ schreef:yep dat is een spikkel .. vind ze wel geweldig leuk hoor voor de camera
Tina is uhm 1/20 deel pointer want ze is een lua, maar in haar gedachten is ze 100% pointer. Je moet der eens een duif zien vangen hoe tactisch ze dat doet.
Die heb je denk ik niet gezien op de clubmatch of wel?natalie schreef:Oh wauw, wat is ze mooi.Stippelteam schreef:Hahaha jaa ze zijn ook super leuk voor de camera!S@ndr@ schreef:yep dat is een spikkel .. vind ze wel geweldig leuk hoor voor de camera
Tina is uhm 1/20 deel pointer want ze is een lua, maar in haar gedachten is ze 100% pointer. Je moet der eens een duif zien vangen hoe tactisch ze dat doet.

Nee, we hebben alleen de reuen gezien.Stippelteam schreef:Die heb je denk ik niet gezien op de clubmatch of wel?natalie schreef:Oh wauw, wat is ze mooi.Stippelteam schreef:Hahaha jaa ze zijn ook super leuk voor de camera!S@ndr@ schreef:yep dat is een spikkel .. vind ze wel geweldig leuk hoor voor de camera
Ze was voor de reuen. Baby en puppy werden eerst gedaan maar volgens mij waren jullie er toen nog niet.natalie schreef:Nee, we hebben alleen de reuen gezien.Stippelteam schreef:Die heb je denk ik niet gezien op de clubmatch of wel?natalie schreef:Oh wauw, wat is ze mooi.Stippelteam schreef: Hahaha jaa ze zijn ook super leuk voor de camera!