Ik kan weer kuilen graven

Ik kan weer poseren

Alhoewel?

In kan weer achter meerkoeten aan (

Ik kan weer eindeloos turen

Verkennen

en even rustig naast vrouwtje zitten

Moderator: moderatorteam

Ja klopt, dit is het gedeelte wat in de zomer niet toegankelijk is voor honden: vanaf 15 oktober mocht het weer, dus gingenHamilton schreef:Fijn dat Jessie weer opgeknapt iszijn deze fotos in het Gaasperplaspark gemaakt?
Een stukje terug, richting kano,zeil en drakenbootvereniging , is ook een hondenstrandje waar je wel het hele jaar mag komenCaro. schreef:Dank jullie wel allemaal![]()
Ja klopt, dit is het gedeelte wat in de zomer niet toegankelijk is voor honden: vanaf 15 oktober mocht het weer, dus gingenHamilton schreef:Fijn dat Jessie weer opgeknapt iszijn deze fotos in het Gaasperplaspark gemaakt?
we daar even kijken.
Ja, weet ikHamilton schreef:Een stukje terug, richting kano,zeil en drakenbootvereniging , is ook een hondenstrandje waar je wel het hele jaar mag komenCaro. schreef:Dank jullie wel allemaal![]()
we daar even kijken.