Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Guus deed iets raars vandaag.
Moderator: moderatorteam
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Guus deed iets raars vandaag.
Wij zaten te lunchen met de schuifpui naar de tuin open. Honden waren buiten, uit het zicht.
Ineens hoorden we Guus piepen. Hij kwam naar ons toe lopen en was van slag. Hij bleef piepen of hij pijn had, ging regelmatig zitten en liet zich 2x in de struiken vallen. Ik had het idee dat het zijn buik was waar hij last van had. Hij ging ook binnen op een rare plek liggen en was echt even niet heppiedepeppie zeg maar. We zijn er best van geschrokken en stonden op het punt de spoeddienst te bellen. Eerste dingen die door mijn hoofd gingen was dat hij iets had opgevreten of wellicht een torsie ofzo.
Een paar minuten later deed hij weer redelijk normaal. Ik ben hem gaan uitlaten om te kijken of hij iets moest ofzo. Hij liep verder normaal en was weer redelijk vrolijk. Bij thuiskomst handje brokken gegeven om te kijken of hij die wilde. De rest van de dag niets meer gemerkt.
We houden het in de gaten want het was echt raar. Maar heeft iemand een idee (blijft gokken natuurlijk) wat het kon zijn??
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Ineens hoorden we Guus piepen. Hij kwam naar ons toe lopen en was van slag. Hij bleef piepen of hij pijn had, ging regelmatig zitten en liet zich 2x in de struiken vallen. Ik had het idee dat het zijn buik was waar hij last van had. Hij ging ook binnen op een rare plek liggen en was echt even niet heppiedepeppie zeg maar. We zijn er best van geschrokken en stonden op het punt de spoeddienst te bellen. Eerste dingen die door mijn hoofd gingen was dat hij iets had opgevreten of wellicht een torsie ofzo.
Een paar minuten later deed hij weer redelijk normaal. Ik ben hem gaan uitlaten om te kijken of hij iets moest ofzo. Hij liep verder normaal en was weer redelijk vrolijk. Bij thuiskomst handje brokken gegeven om te kijken of hij die wilde. De rest van de dag niets meer gemerkt.
We houden het in de gaten want het was echt raar. Maar heeft iemand een idee (blijft gokken natuurlijk) wat het kon zijn??
blablabla 
-
Sterre
Re: Guus deed iets raars vandaag.
Misschien gestoken door een insect. Ik weet niet of er nog wespen zijn maar een wespensteek doet gemeen zeer.
-
Peter27
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Dacht ik ook aan maar heb al weken geen wespen gezien.Sterre schreef:Misschien gestoken door een insect. Ik weet niet of er nog wespen zijn maar een wespensteek doet gemeen zeer.
blablabla 
- Hakkene
- Zeer actief
Hier zitten nog steeds wespen in het gazon. Hond van m’n ouders is gister toevallig nog gestoken door een wesp. Gillen!
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Een wespensteek lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Er zijn er nog zat.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Hier ook nog veel wespen in de klimop.
Maar ik kan mij goed voorstellen dat je enorm schrikt .
Misschien kun je zien of hij geprikt is?
Maar ik kan mij goed voorstellen dat je enorm schrikt .
Misschien kun je zien of hij geprikt is?
Fenneke en Baloe

-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Karel had laatst ook zoiets raars, ik dacht ook echt dat ie doodging. 2 min later liep ie weer vrolijk voorop te sjouwen. Aanstellerij